Data e postimit: 2017-10-14 11:42:00
Lexime: 52793
tekst argumentus
Lloji: Tekst argumentues
Tema: duhet te bindni prinderit tuaj per te shkuar me studime jashte shtetit
Autori: orgess
Shkolla: bab dud karbunara
Klasa: 12 b
Qyteti: berat
E-mail: orgestselenica92@gmail.com


PROBLEMI-Me shume mundesi vitin tjeter shkollor mund te shkoj ne Itali.
TEZA-Ideja eshte shume e shkelqyer dhe kam ngelur e suprizuar.
ARGUMENTET NE FAVOR TE TEZES-Atje do te fitoj pervoja te reja dhe do te kem mundesi per nje shkollim me te mire dhe shkolla ime do njihetne te gjite boten.Gjithashtu atje mund te permiresoj te folurin e nje gjuhe te re.
ANTITEZA-Te gjithe njerezit po i bindin prinderit qe te mos me lejojn te shkoj pasi jane te frikesuar qe te rri larg tyre.
ARGUMENTE NE FAVOR TE ANTITEZES- Ata mendojn se une jam e vogel per te ndenjur vetem,mendojne se mund te me ndodh dicka e keqe, si cdo prinde qe shqetesohet per femijet e tij.
RREZIMI I ANTITEZES-Gjithemon po perpiqem t'i binde.Tani une jam 18 vjec dhe mendoj se ka ardhur koha ti perballoj vete problemet e mia dohet te mesohem tia dal vet mban dhe pa ta.
PERFUNDIMI-Brenda vetes sime e ndiej qe studimet do ti vazhdoj jashte shtetit dhe prinderit do te me lejojne te shkoj.

Vepra te ngjashme
Autori: Tina · Lloji: Tekst argumentues · Tema: dua te shkoj tek qenra tregtare univers (QTU)
nje nga qendrat tregtare me te bukura dhe me te perhapura eshte QTU. une kam shume deshire te shkoj atje por meqe eshte shume larg nga vendi ku une banoj mami nuk pranon te shkojme . une duhet ti jap argumente qe te shkojme atje .atje ka rroba shume te b...
Autori: blerta aliraj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dija
Gjimnazi per cdo femije eshte nje hap me perpara per jeten dhe per dijen.E di qe mund te jete e veshtire pasi gjate kesaj kohe nuk do te jem me brenda qytetit tim,por dicka eshte e sigurt,gjimnazi do te me sherbej shume pasi do te marr njohuri te reja dhe...
Autori: donika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kosove, vendi im
Shume here pyes veten time si ndihen njerezit (shqiptare) ne mergim.Une per vete nuk e paramendoj jeten atje ,nuk e di pse? Valle ndoshta aroma nuk eshte e njejte me vendin tim ,ka njerez te eger atje larg fushave,maleve,kodrave jashte Kosoves.Rreqethem ...
Autori: sui · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gjuhet e huaja te domosdoshme
une mendoj se mesimi i gjuheve te huaja pervec se pasuron njohurite e njeriut eshte edhe mundesi praktike per komunikimin jashte vendit.ne na duhen gjuhet e huaja sepse jetojme ne nje bote ku gjuhet e huaja jane prioritet dhe uk mund te kuptohesh me njere...
Autori: Silec · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Femijet
Te flaesh per kete teme sot une e kam shume te veshtire ndoshta sepse jam akoma nje vajze qe nuk jam rritur aq sa duhet per te kuptuar prinderit aq mire. Une gjithsesi e kuptoj mire rendesine e tyre ne jeten time ashtu sic ne jeten e gjithsecilit. Sot po...
Autori: Korina Duka · Lloji: Analize letrare · Tema: Prinderit e mi
Vij nga shkolla, Shkoj ne shtepi., Ne fillim takoj, Prinderit e mi. Lodhem, merzitem, Mami me qendron prane, Si ajo asnje tjeter nuk kam. Babi eshte ai qe rri me mua gjithmon, Ai qe me Don, Dhe kurre s'me qorton. E lumtur jam, Me prinde...
Autori: Albi Zeqiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shkolla
Nje pjese e rendesishme e te gjithe jetes eshte arsimimi . Pothuajse cdo gje ne jete lidhet shume ngushte me shkollimin . Shkolla eshte gjithashtu shume e rendesishme per e edukimin e nje njeriu. Prandaj shkolla fillon qe ne moshe shume te vogel . Shume f...
Autori: Arsen · Lloji: Tekst argumentues · Tema: Teoria e Argumentimit
Ka shumë mënyra për të bindur një individ ose një audiencë të tërë për korrektësinë e çdo gjykim. Të gjithë ata janë të bashkuar nga teoria e argumentimit. Koncepti i argumentimit konsiston në sjelljen e argumenteve verbale dhe bindj...
Autori: qendresa selimi · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria ndaj prinderve
prinderit e mi prinderit e mi i dua shume ata u kujdesen per mua gjer ne kete moshe tani u rrita duhet te mesoj te mbaroje shkollen me sukses studimet ne fakulltet ti mbaroj me 10 e pastaj te hy ne pune e te gjitha te mirat qe me ben pri...
Autori: mira · Lloji: Ese pershkruese · Tema: endrra kur te rritem
ENDRRA IME KUR TE RRITEM Per mua eshte shume e rendesishme kenga dhe kercimi sepse aty e ndjej veten me mire.Kete pasion e kam pasur qe kur isha me e vogel dhe kerceja e kendoja kudo ne shkolle,ne shtepi kudo ...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perrallat pasqyre e jetes sone
Qe kur keni qene te vegjel ne jemi ndeshur me perrallat sepse prinderit dhe gjysherit tane na i tregonin ato cdo dite. Perrallat jane pasqyre e jetes sone ne te ardhmen. Gjithashtu ne marrim nje mesazh qe mund te na duhet gjate gjithe jetes. Nga perrallat...
Autori: Andonia · Lloji: Tekst argumentues · Tema: Dituria
Njohja e sa me shume gjuheve te huaja duhet per punen. Ato japin me shume mundesi per punesim brenda dhe jashte shtetit. Profesionet prestigjoze kerkojne njohuri ne gjuhe te huaja . gjithashtu, njohja e gjuheve te huaja permiresojne komunikimin me njerez ...
Autori: SHQIPONJE SHKEMBI · Lloji: Poezi dashurie · Tema: PRINDERIT E MI
DASHURIA QE KAM PER PRINDERIT ESHTE SHUM DASHURI E ZJARRT ATA JAN JETA IME TA BEJN QDO GJE PER MUA PO ASHTU EDHE UNE BEJ PER ATA ATA ME MESUAN QDO GJE ATA ME TREGUAN PER GJERA TE MIRA DHE TE KEQIJA ATA ME KESHILLUAN TE MOS TE SHKOJ NGA RRUGA E KEQE TE MOS...
Autori: lirigzona bunjaku · Lloji: Poezi dashurie · Tema: I dua prinderit
DASHURIA QE KAM PER PRINDERIT ESHTE SHUM DASHURI E ZJARRT ATA JAN JETA IME TA BEJN QDO GJE PER MUA PO ASHTU EDHE UNE BEJ PER ATA ATA ME MESUAN QDO GJE ATA ME TREGUAN PER GJERA TE MIRA DHE TE KEQIJA ATA ME KESHILLUAN TE MOS TE SHKOJ NGA RRUGA E KEQE TE MOS...




Komentet e fundit!

Emri: Vet un
Email: un.org@gmail.com
Komenti: Super kot pa lidhje

Emri: Cvvbhghg
Email: aferditaferhati@gmail.com
Komenti: Kot

Emri: vgnfvgscfa
Email: andibarohoxhajr@gmail.com
Komenti: trujt zoti

Emri: Anonmous
Email: OI@GMAIL.COM
Komenti: name shpife

Emri: Eli
Email: elibjanamurja@iclod.com
Komenti:

Emri: ola
Email: ola.buja@hotmail.com
Komenti: tekst argumentues

Emri: Anonmous
Email: OI@GMAIL.COM
Komenti: na e shpife



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com