Data e postimit: 2022-04-21 11:14:55
Lexime: 1292
Kujtime nga femijeria.
Lloji: Ese filozofike
Tema: Femijeria
Autori: Geraldo Xhina
Shkolla: Isa Boletini
Klasa: X-E
Qyteti: Tirana
E-mail: gerixhina6@gmail.com


Cdo dite e me shume po rritem,e cdo dite e me shume po i largohem asaj pafajesise te atij vogelushi qe dinte vetem te qeshte e te lozdronte.Vetem 15 qirinj kam fryre,por nuk e di pse mua me duket aq e madhe diferenca nga ajo frymemarrja e pare e deri me tani,qe ne gjimnaz ndodhem.Pas cdo agim te ri me duket sikur po harroj nje tjeter,e pas cdo hene te re me duket sikur po harroj mbylljen e nje dite tjeter.Eshte per te ardhur keq.Nuk dua te harroj.Dua qe te jem ne djep e jo ne shtrat,e qe me ninulla jo per shkak te stresit te me zere gjumi.Nuk dua te kem pergjegjesi.Dua te kthehem ne kohen ku e vetmja detyre e imja ishte qe te mos i thyeja lodrat,te cilat edhe kur si gabim e beja,mamksimumi ndonje e qortuar nga mamaja do ishte denimi me i rende.Me mungon koha kur te mesoje alfabetin dhe tabelen e shumezimit ishin detyrat me te veshtira.Hidherohem se ne vend te perrallave qe mi tregonte gjyshja,truri po memorizon thashethemet e pakuptimta qe thuhen ne klase.Me vjen te qaj,por nuk e di pse dicka nga brenda sme lejon.A thua te jete e ndaluar te qash per te tilla gjera tani qe u rrita?!Po shoket,si mund ti le pa I permendur.Si mund ti harroj kohet kur niseshim nga shtepia me nje shishe plot me uje,e qe duke luajtur futboll,sebashku na zinte nata.Ka qene koha kur interesi me i madh qe mund te hynte midis shokeve ishte per ate qe kishte topin.Eh c’kohe!A thua valle vertet eshte e pamundur te kthehen ato kohera ku gjithcka ishte plot ngjyra,plot gezim e plot hare.Dua te kthehem ne ate kohe kur nuk kam pasur djeni per buzeqeshjen e rreme.Dua thjesht te kthehem dhe ta takoj dhe nje here veten pa I thene asgje,pa e shqetesuar per asgje,as per me te voglin problem me te cilat ai do perballet gjate vitetve ne vazhdim.
Jo nuk do I flas,thjesht do u ulem e do e shoh me endje,e me nje fare xhelozie ndaj nje femije te them fjalet:”Ah edhe nje here sa ti te isha”.Keshtu paska qene e shkruar,ai qe rritet I vogel sbehet dot me.Shpresoj si nje i rritur i deshperuar qe ne fundin e ketij udhetimi,pas fremarrjes se fundit dhe pasi te kem mbyllur syte,te gjendem para nje monitori ku shkruhet:”Loja mbaroi,provoni perseri”.Nuk dua te jem realist se spo dua tia prish bukurine ketij shkrimi qe ndryshe nga heret e tjera po ma shkruan zemra jo truri,por serish dua te bej nje kerkese.Te lutem ti o mendje e ndritur e imja qe po lufton qe gjalle te me mbash,ma ploteso nje deshire,me mire mesimin e dites te mos e marr,sesa me kujtimet e endrrat qe mezi i kam te mi zevendesosh.Nga shpirti e nga zemra te kerkoj,kete mall per femijerine mos ma shuaj,mos lejo qe nga semundja e harreses,une te vuaj.

Vepra te ngjashme
Autori: Mirigj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Poezi Dashurie
Ishte kaq bukur kishte kishte shprese per nje jete te re thurem endrra per jeten tone shpresuam se do te shkoje gjithcka mire i besuam njeri-tjetrit nuk lejuam askend te na ndaj ishte kaq bukur sa qe nuk e kuptoj se si ndodhi ishte nje ...
Autori: Gerta · Lloji: Leter · Tema: Ndjenja
Edhe sot si atehere me nostalgji kujtoj femijerine time.Sepse ti ishe pjese e femeijerise time,dashuria ime.E c'kuptim kishte?! Zemra ime rrehte fort e askush se dinte,as ti.Te doja nga larg,duke te shikuar.E mrekulluar si asnjeher me pare.E dashuruar me ...
Autori: Z.B · Lloji: Leter · Tema: Dashuri,munges,shprese
Nuk di se cka te shkruaj me perpara kam aq shum gjera brenda vetes te cilat kam nevoj ti zbras diku andaj po ja le te gjitha kesaj letre,perderisa po shkruaj kete kam shpirtin shume te lodhur dhe syt te mbushur me lot. Ishe nje njeri qe erdhe ne jeten t...
Autori: Ema · Lloji: Pershkrim · Tema: Jeta
E kam pyetur mijera e mijera here veten se si valle iken kjo kohe.Kur them kohe e kam fjalen per vitet.Me kujtohen shume mire ditet e femijerise,kohet kur isha fare e vogel.Por nuk kam harruar as diten e pare te shkolles.Ate dite isha e emocionuar ne kul...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Te rrosh a te mos rrosh Te rrosh a te mos rrosh.?Eh ctrishtim,15 vite mbi krye I kam e qe tani per te tilla gjerash te mendoj me duhet.Te jem I sinqerte,frike kam me ty te hapem se fundja fundit per ty thjesht nje femij jam.Frike kam te filloj e te te fl...
Autori: Jurges Dhimitri · Lloji: Pershkrim · Tema: Shetitje
Ishte dite e diel. Une me babin kishim dale per shetitje ne Drilon. Sa po futeshim brenda dy mjellma vezulluese ishin aty prane sikur kishin dale te na prisnin ne. Babi me tha te hipnim ne nje varke te vogel dhe te benim nje shetitje te shkurter ne liqeni...
Autori: Jeta Zguri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "PERRALLAT JANE PASQYRA E JETES TONE"
Kur isha e vogel me pelqenin perrallat qe me tregonte gjyshja kur me vinte ne gjume. Ajo ish nje grua e thjeshte pa shume arsim por perrallat i tregonte bukur me ze te ulet sikur donte te me krijonte kushtet qe te me zinte gjumi, por ne fakt rralle ndodht...
Autori: Ersi Topcija · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Kur kujtimet lene gjurme
Shiu pikon ne xhamat ne dritare Erresira po lundron si nje anije marinare Shpirti trazuar me lot ne vershime S’te harroj dot por te futa ne kujtime.. T’gjitha i dogja ato flete ditari Merzi e papershkrueshme, melankoli shkrimtari Dhe kete hist...
Autori: Xhoana Gjana · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: KOHA-PAS...APO PARA...?!
Vjen nje kohe kur gjithecka te duket e kote,bosh.Perse valle?!Eshte e pamundur qe ne jete,te pakten nje here te vetme,te mos duash ta kthesh kohen mbrapa.Kjo ndoshta sepse duke kujtuar te shkuaren dhe momentet e saja ,harrojme ate qe po jetojme’’te ...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Hartim · Tema: Filozofi
Pse jemi keshtu si jemi? Si ndodhin ato qe ndodhin? Kur filloi dhe kur do te mbaroje gjithcka?... Ne kemi vite mbi kete planet, por kur e kemi pyetur veten per shkakun e atyre qe shfaqen cdo cast para syve tane? Provoni te pyesni veten: Kush jam une? Mun...
Autori: Tedi Totojani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjyshja
E kam titulluar kete ese “E paharruar”, sepse ne te do te tregoj per nje person te tille. Ndoshta nuk e kam njohur shume, por edhe ato pak kohe qe e kam njohur kane vlejtur shume per mua. Çdokush ka nje person shume te dashur jashte familje...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Poezi personale · Tema: Jeta
Keshtu sic jam duke qendruar per kujtimet jam duke menduar Perpara syve fotografi me dalin qe ne zemer shume lumturi e gezim me ngjallin. Kur isha i vogel po mendoja qe vetem qeshja e lodroja A thua kaq shpejt koha paska kaluar qe ato k...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: UNE
Kush jam une? Nese me takon ne rruge dhe me pyet se kush jam,do te te them se jam Geraldo Xhina.Nese do te kerkosh te dish me shume per mua,do te te them se jam nje djalosh 15-vjecar dhe nje nxenes ne vit te pare.Nese do te jemi duke bere nje bisede miqe...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Vetevleresimi
Me lejo te marr fryme thelle dhe ngadale te nis te tregoj per udhetimin qe bera nje dite te zakonshme ,qe me ndryshoi me shume se cdo mund ta imagjinoja.Larg,teper larg ndoshet nje vend I erret e I pafundem,por qe ne te njejten kohe eshte I mbyllur e I rr...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com