Data e postimit: 2015-11-15 11:34:57
Lexime: 10636
Familja dhe une.
Lloji: Ese vleresuese
Tema: Familja.
Autori: Kristina Jaha
Shkolla: Gjimnazi " Nene Tereza"
Klasa: Xa
Qyteti: Bushat_- Shkoder
E-mail: denoislike2012@gmail.com


Familja. Sa here permendet ky emer me miliona mendime , gjykime , deshira, endrra , hidherime , gezime , kritika , fjale e vepra te sillen ne mendje .Pse valle? Ehh.. mendoj qe e kam nje pergjigje qe edhe ju jeni kurioze ta dini .. Pergjigjia ime eshte thjesht nje fjale “ famija” … Ajo qe ti fale te gjitha emocionet e siperpermendura.
Jeta eshte bere egoiste , shume materialiste ku cdokush mendon per veten e tij dhe askush nuk mendon per dashurine qe I’u dhurojne personat qe gjenden rreth tyre. Te ikin ditet duke u munduar te behesh I pasur e te jetosh ne luks ,dhe gjithashtu te humbasin po ato minuta te asaj dite larg arsyes pse jetoj , larg femijeve.. Mundohen te krijojne pallate thjesht per emer e femijet e tyre rriten me dado , bejne nje jete “fallco” nese mund ta quaja keshtu .. Jetojne pa dashuri , respekt, mbrojtje , ngrohtesi e mbeshtetje mbi te gjitha. Prandaj mund te them nje perfundim qe familja duhet te jete me e bashkuar se cdo grup tjeter shoqeror ,pasi familja eshte pasqyra e cdonjerit prej nesh. Degjojme e shikojme famije nga me te ndyshmet , familje te divorcuara, familje pa dashuri e respekt , dashuri ne nje familje te shtirur ku ndryshe sillen e ndryshe jane , mbulohen me lavdi jasht kufizimeve te familjes ndersa mbrenda kufive te familje ka nje shtroje turpi . E teksa shohim keto gjera pershperisim me veten : “A thu jemi aq te gatshem t’iu shperblejeme familjes dashurin qe meritojne ?” Cdokush ja sjell ne menyra e forma te ndryshme, askush nuk I ka te paramenuara dashurine qe merr e jep. Jeta eshte plot me te papritura. Jam shume e priviligjuar te jem pjese e nje familjeje te mrekullueshme e dy prinderve te jashtezakonshem qe me kane bere te jem kjo qe jam sot. Jam krenare per veten time , jam krenare qe kjo qe jam sot eshte fale prinderve te mi , fale tempullit qe kane krijuar brenda meje , fale keti tempulli ku buron edukata , dija , mesimi , kultura e miresjellja ime. Fale atyre qe me kane mesuar se edhe pse thyem lehte te eci gjithmone perpara , JETA VAZHDON.. Ato qe me kane mesuar te percjelli ate c’ka marr, dhe te buzeqeshi gjithmone aty ku duhet dhe atehere kur duheat ,pavarsisht sprovave qe te sjell jeta. Me mesuan me faktin qe gjeja me e thjeshte ne bote eshte te gabosh e gabimi me I madh te mos mesosh nga gabimet .. Me treguan se edhe pse jeta shpesh do te rrezoj gjithmone do te kujtoje se ka ende drite ne fund te tunelit.. Me bene te besoj qe jeta s’ eshte gjithmone si duket ,, me ben te kuptoj qe ne jete ke miq te rrejshem e armiq te vertete, e me kete me bene te kuptoj qe guri ne kepuce te dhemb me shume se ai shkel jashte kepuce. Sa here shoh raste ku familjet jane te shthrura ndiej me te vertete keqardhje qe jeta eshte treguar kaq mizore me to , duke I’u mohuar dashurine , mbrotjen , ngrohtesi e mbeshtejen nga familja e tyre. Mendojne nje psjese e mire e njerezve qe gjithcka eshte paraja! Po me te vertete mund te blesh shume gjera me para. Mund te blesh njerez por jo gjakun tend, mund te blesh dashuri por jo ate dashurine e vertete qe gjen ne familje . Mund te blesh shume gjera po jo jeten , personalitetin e familjen tende.. Asnjehere!
Prandaj ndihem me fat qe ne familjen tone pavarsisht rrethanave perkrahaja , dashuria dhe respekti mbizoteron gjithmone. Jane keto gjera si dhe shume te tjera qe bejne te mundur qe tempullin me te rendesishem qe eshte familja mos ta krahasosh me asgje ne BOTE.

Vepra te ngjashme
Autori: FIORI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Familja ime dhe une
Te flasesh per familjen perjeton emocionet qe ke perjetuar me te ,te bukura apo te keqia dhe keto emocione ndihen fale dashurise ku kjo e fundit nuk ka kufij ne familje dhe eshte pa asnje lloj interesi. Jeta eshte bere shume materialiste dhe nuk vlereso...
Autori: Marina Reverte · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Familja dhe une
Familja,gjeja me e shtrenjte dhe me e bukur qe mund te kete dikush. Sa here permendet emri famijle,mendoj nje parajse ku ekziston vetem miresia,dashuria,lumturia dhe gezimi.Ai qe e ka nje familje ka gjithcka qe mund te kete dikush.Dicka qe eshte e pakrah...
Autori: Arberita Rraqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Familja
Familja eshte gjeja me e shtrenjte .. Sepse brenda familjes kemi mesuar shume gjera . Kemi mesuar si te duam e si te na duan . Kemi mesuar belbezimet e para.. Familja eshte gjeja me e mire qe Zoti na ka dhuruar . Sepse askund tjeter nuk munde te gjesh nje...
Autori: Donald Lena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Familja
E vetmja lidhje perfekte! FAMILJA ! Familja eshte e vetmja lidhje perfekte.Familje do te thote bashkim,mendime te njejta,interesa te njejta. Familja eshte ai grup njerezish ku te gjithe kujdesen per njeri-tjetrin. Nese dikush lendohet,dhimbjen e ndiejn...
Autori: Anonim · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria
Jeta eshte shume e komplikuar, por nje pjese mjaft e rendesishme e saj eshte dashuria. Njeriu ne jete ka shume dashuri. Mudn te permendim dashurine per familjen, per miqte, per profesionin, per njeriun e jetes e per shume te tjera, por vetem per nje je i ...
Autori: Donika Maqaj · Lloji: Te tjera · Tema: Jeta,Deshprimet
Jeta...Ndonjeher te ben te ballafaqohesh me shume sfida por prap ka nje zgjidhje mbrapa teje thjesht duhet zbuluar..Jam aq e deshpruar nga ca gjera sa qe nuk e di se nese do kthehem ne nje vajze te lumtur...Por sapo u ktheva ajo qe isha me ndihmen e famil...
Autori: Franceska Paja · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Familja ime
Familja ime eshte vendi ku kaloj momentet te bukura, te mbushura me emocione dhe ndonjhere edhe me lot. Familja ime perbehet nga nga 6 anetare une, prinderit dhe tre vellezerit e mi. Qe ne haat e pare kam pasur fatin qe te kem gjithmone perkushtimin...
Autori: Franceska Paja · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Familja ime
Familja ime eshte vendi ku kaloj momentet te bukura, te mbushura me emocione dhe ndonjhere edhe me lot. Familja ime perbehet nga nga 6 anetare une, prinderit dhe tre vellezerit e mi. Qe ne haat e pare kam pasur fatin qe te kem gjithmone perkushtimin...
Autori: Greselda Baci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Rendesia e familjes
FAMILJA... E si mund te ishte jeta jete pa familje? Ajo esht dicka e bukur qe zoti na ka dhuruar. Antaret e saj jan aq te bashkuar dhe aq te lidhur me njeri tjetrin sikur ti kesh futur nje kuti te vogel dhe te jen ngjeshur madje me teper se kaq.Do te tho...
Autori: Graciela Gjoni · Lloji: Ese vleresuese · Tema: ndiq endrren tende
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!! Shume nga ne e dine se eshte e rende. Nuk eshte e lehte! Eshte e rende te ndryshojme jeten tone! Ne procesin e endrrave tona do te pesojme shume zhgenjime. Shume deshtime, shume dhimbje! Do...
Autori: Naddina · Lloji: Te tjera · Tema: Familja
FAMILJA IME Momentet me te bukura....i kaloj me familjen time. Shume kam qeshur e shume kam qare ,por prape ata me mbeshtesin me realizojne deshirat e mia.... Urrejtja ndaj tyre eshte nje gje e papranueshme.Si mund ta urrejme nenen dhe babain kur ata b...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Dhimbja,zhgrnjimi dhe emocioni jane.......DASHURI
Dhimbja,zhgrnjimi dhe emocioni jane.......DASHURI puffffffffffff,kjo jeta nuk e di me nese duhet ta quaj jete,nuk e di nese ndonjeri nga ju atje jashte eshte dashuruar ndonjehere por une ketu brenda po ju them qe po jam dashuruar dhe mendoj se kjo eshte ...
Autori: Silec · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Femijet
Te flaesh per kete teme sot une e kam shume te veshtire ndoshta sepse jam akoma nje vajze qe nuk jam rritur aq sa duhet per te kuptuar prinderit aq mire. Une gjithsesi e kuptoj mire rendesine e tyre ne jeten time ashtu sic ne jeten e gjithsecilit. Sot po...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Rendesia e librave.
Te gjithe e dime situaten ku ndodhemi,nje katastrofe boterore e cila mbylli brenda te gjithe njerezit pa bere dallim moshe,gjinie,feje,njerez te pasur apo te varfer,thjesht I mbylli brenda.E kuptoj qe eshte dicka e tmerreshme por duhet te dini se edhe nes...




Komentet e fundit!

Emri: ema
Email: emabasani@brgmil.com
Komenti: kot

Emri: ajo
Email: argeaqosja9@gmail.com
Komenti: 5

Emri: zin zin
Email: hahahh@gmail.com
Komenti: Po palidhje

Emri: enca zin zin
Email: enca noizy @live.com
Komenti: Me pelqen

Emri: ana
Email: arjeta_06@hotmail.com
Komenti: ti po me kallxon mu aa

Emri: Nik Jaha
Email: nikjaha1@gmail.com
Komenti: ik ..jetojme ne nje bote ku njerzit vlersojne si gje te mire vetem ate qe i shkon per shtat,e ktu nuk bejne perjashtim as femijet tane ..por ti je vajza qe bien dakort edhe me ato gjera qe per momentin nuk te duken dhe aq te pershtatshme,por me bindjen se ato ne nje te ardhme te afert do te jene taman ashtu siq ti themi ne ..Uroj dhe shpresoj qe te jesh vajza me e lumtur ne bote prane njerzve me te dashur te zemres tende!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com