Data e postimit: 2016-03-14 17:40:33
Lexime: 20879
paraja nuk eshte gjithcka
Lloji: Ese argumentuese
Tema: psuria dhe varferia
Autori: anonim
Shkolla: x
Klasa: 8
Qyteti: durres
E-mail: hb@hotmail.com


"Nese ke parane ke gjithcka".Shume njerez ecin ne jete me kete mendim.Atamendojne se paraja i nxjerr nga cdo situate,por gabohen.Nese ti nuk ke nje familje,dashuri dhe sinqeritet s`ke asgje.Jeta te perballe me situata nga me te ndryshmet,mjafton te hedhesh nje sy ne vendin tone.Perpara syve te tu te shfaqet nje vile e madhe e bukur me pishine e te gjitha,por gjate gjithe kohes te merzitur.Shikon pak me tutje nje shtepi perdhese familjaret kane punuar gjithe jeten per te dhe jane te lumtur me aq sa kane dhe mundohen per me shume.Me tutje i gjithe gezimi te shuhet shikon nje barake si mos me keq,femije te uritur,te paarsimuar,thuajse ne qiell te hapur.
Nje person gjithmone me thote nukka rendesi nese veshja jote eshte e re apo e vjeter mjafton te jete e lare dhe e hekurosur. Prandaj duhet te mesohemi me idene qe paraja s`eshte gjithcka qe na duhet per te qene te lumtur.

Vepra te ngjashme
Autori: Greselda Baci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca
Ese: Adoleshenca I kuptoj te gjithe adoleshentet,dhe pse ? Sepse,une jam pjese e tyre,jam adoleshente me 5 milion deshira me 5 milion halle Koti . Periudha e cila te ben te urresh per gjene me te vogel dike, qofte dhe nje fjale qe ta degjon vesh...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pabarazia
Kjo jete eshte shume e cuditshme,shume e pakuptueshme le te themi. Ndonjehere tregohet shume e padrejte me disa njerez qe nuk e meritojne padrejtesine,ndersa me disa te tjere e tepron.Te mirat e saj nuk i ndan ne menyre te barabarte me te gjithe. Disa n...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pabarazia
Kjo jete eshte shume e cuditshme,shume e pakuptueshme le te themi. Ndonjehere tregohet shume e padrejte me disa njerez qe nuk e meritojne padrejtesine,ndersa me disa te tjere e tepron.Te mirat e saj nuk i ndan ne menyre te barabarte me te gjithe. Disa n...
Autori: eda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te gabosh eshte njerezore te falesh eshte hyjnore
Me fal nuk e perseris me, me fal se nuk isha ne gjendje te mir kur gabova i kemi degjuar shum here keto fjal por cfar rendesia kam ato tek ne? Duhet ti marrim si dicka kalimtare apo duhet te kuptoj se vine nga thellesia e zemres?te gjithe mund te gabojme ...
Autori: Elvisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja ime
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do te ndodhe te nesermen. Per nje gje eshte e sigurt, per nje te ardhme te lumtur do te duhet shume pune dhe vullnet. Edhe pse ndonjehere ndodh qe jo cdo gje s...
Autori: Martina Bega · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Historia
Shume se kuptojne.Shume e shohin vetem si nje germadhe plot me numera,data e ngjarje qe kur I degjonje mendojne se c na duet historia.Por gabohen.E shkuara tregon vlerat e popullit tone.Nje popull pa historine e tij eshte si nje lule qe kur nuk ujitet vy...
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese informuese · Tema: • Nëse s’mund të fluturosh, vrapo, nëse s’mund të vraposh, ec, nëse nuk ecën, kacavjerru, por si do që të jetë, vazhdo të ecësh përpara (Martin Luther King)
JETA PERVECSE ESHTE NJE RRUGETIM I MUNDIMSHEM ESHTE PLOT SFIDA TE CILAT SHUMICEN E NJEREZVE I BEJNE TE PERKULEN.JETA MUND TE GERSHETOHET NGA E MIRA DHE E KEQJA;NGA E DREJTA ME TE GABUAREN;NGA SINQERITETI ME DINAKERINE POR MBI TE GJITHA JETA ESHTE E BUKUR....
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Shtepia...
I’M COMING HOME - P. Diddy Shume pak njerez e kuptojne se c’do te thote te largohesh nga shtepia; e kur them “shtepi” nuk dua te kumtoj thjesht nje vend me 4 mure, sepse shtepia nuk eshte shtepi pa njerezit qe do, pa kujtimet e dikurshme, pa...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Duaji te gjithe, besoji vetem disave, askujt mos i bej keq!
Kurre mos duaj shume! Sa me shume te duash, aq me shume do te lendohesh. Mos i jep llogari askujt! Eshte jeta jote dhe e vendos VETEM TI c`ben me te. Mos urre askend! Shikoja anet e mira. Sado i keq te jete njeriu ai e ka gjithmone dicka pozitive. Ose ...
Autori: adonit darsi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: me i rritur
SIKUR TE ISHA ME I RRITUR DO TE KISHA NDRYSHUAR SHUME GJERA...SI PSH JETEN TIME..UNE JAM SHUME I VOGEL PER PRINDERIT E MI...NUK DUA NESE UNE JAM NE KLASE TE 7 NUK DO TE THOTE QE JAM I VOGEL...DUHET TE MBAJ PERGJITHESITE E MIA ..DUHET TE JEM ME I PJEKUR......
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A duhet te falim gjithmone?
Kjo fjala "gjithmone" me lekund pak. Asgje nuk duhet te jete"gjithmone". Sigurisht qe duhet te falim... ama jo gjithmone. Te falesh eshte nje shenje e nje karakteri te forte thone dhe jam shume dakord. Te gjithe e dime se duhet te falim kedo kur ben nje g...
Autori: Click Clack BoOm · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena
Me 10 prill 1997 erdhi ne jete nje engjell... Ai engjell ishe ti mami im... Kur mora lapsin dhe fillova te shkruaj kete leter per ty po dridhesha e gjitha sepse te shkruash per ty do te thote jashtzakonisht shume per mua. Sepse ti je unike,e jashtezak...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Racizmi
Racizmi eshte ushqimi i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane me superiore ndaj dikujt tjeter,kjo duke u mbeshtetur vetem ne faktin se dikush perben sasi me te madhe melanine se dikush tjeter.Racizmi eshte nje 'semundje' qe prek vetem ...
Autori: Esli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dimri
Dimri...nje nga stinet me te ftohta persa i perket temperaturave dhe me i ngrohti per nga dashuria. Nje stine gjate te ciles gjithcka bardhesohet e i ftohti nuk ndjehet per shkak te ngrohtesise familjare. Tani ndodhem ne dritaren time e theshte e vodi...




Komentet e fundit!

Emri: belinda ademi
Email: hhalloja@gmail.com
Komenti: Jo more se bera shaka jeni me te vertete fenomenal

Emri: elinda ademi
Email: hhalloja@gmail.com
Komenti: Une nuk pajtohem me ju ,mua nuk me pelqeu fare eshte goxha pldh

Emri: Mondi
Email: MondiOTR@hotmail.com
Komenti: Na shpetut nga detyrat e shpis

Emri: ska renci emri
Email: jo@hotmail.com
Komenti: me pelqeu shume eseja juaj!!!!!!!! paraja me te vertete nuk eshte cdo gje edhe pse shume njerez e kensiderojne si te tille. eni bere nje pune shume te mire dhe sinqerisht me frymezuat shume per te shkruar esene time! BRAVO

Emri:
Email: Angelaqejvanaj@gmail.com
Komenti: Very beautiful. I like it very much.

Emri: kreshnik
Email: kreshnik.nasufi@hotmail.com
Komenti: paraja s'eshte gjithcka

Emri: anduela
Email: anduela.a@live.com
Komenti: SHUME E VERTETE.PARAJA NUK ESHTE GJITHCKA QE NA DUHET PER TE QENE I E LUMTUR

Emri: elvia
Email: eta_gjolena@yahoo.com
Komenti:

Emri: anisa
Email: anna_elsa@hotmail.com
Komenti: une habitem se ku i gjejne kto tema kaq te mrekullueshme.Se si e pershkruajne eshte fanttastike JU LUMTE

Emri: anduela
Email: anduela.a@live.com
Komenti: SHUME E VERTETE.PARAJA NUK ESHTE GJITHCKA QE NA DUHET PER TE QENE I E LUMTUR


Emri: anduela
Email: anduela.a@live.com
Komenti: SHUME E VERTETE.PARAJA NUK ESHTE GJITHCKA QE NA DUHET PER TE QENE I E LUMTUR



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com