Data e postimit: 2014-11-08 20:01:55
Lexime: 33383
cfare eshte jeta
Lloji: Ese filozofike
Tema: jeta
Autori: lirika bishka
Shkolla: aleksander moisiu
Klasa: 14
Qyteti: shijak
E-mail: lirika_bishka@hotmail.com


Jetes i jane vene shume epitete i jane thurur shume kenge, poezi vargje pa fund. Shume fjale jane thene per te. Por uune e mendoj me thjeshte... mendoj se "jeta" je vete ti... po, ti sepse jeta pa ty nuk do te ishte jete, do ishte bosh. Je ti ai qe i jep nuanca jetes,ti mund ti japesh forme por dhe mund ta shkaterrosh ne vetem nje cast. Jeta eshte e varfer, kur ti nuk di te kerkosh. sa njerez qajne nga urija, por jo se s`kane buke, por se s`dine te kerojne nje te ardhme. Pse lyp ne rruge kur mund ta sigurosh me dinjitet cdo kafshate...
Jeta eshte injorante,kur ti nuk di te mesosh. Je ti ai qe e bene injorante jeten. Jeta eshte e padrejte... ah!... kjo eshte shprehja qe ma ka vrare veshin me se tepermi si nje kombane e forte. Po ti a e ke pyetur ndonjehere veten me ke ke qene i drejte? Po ta jap une pergjigjen: :Me asnje!" Jeta eshte e zymte kur ti qendron,vetem me kujtime dhe kur kujtohesh ndonjehere per jeten tende. Ajo eshte bardh e zi kur ti di te shohesh vetem ket dy ngjyra.
Jeta eshte e bukur vetem kur ti di te mendosh me optimizem per te ardhmen,kur ti perpiqesh te shijosh cdo detaj te se tashmes. Jeta eshte nje loje nqs ti e quan veten loder. Por mos harro qe ne loje dhe humbet.
Jeta eshte nje sfide per ate qe din te guxoje,te luftoje,te fitoje. Por jeta eshte mizore,eshte nje bishe e vertete kur ajo varet nga dikush tjeter. Ajo qe kafshon ngadale si nje gangrene qe gllaberon. Te terheq zvare,te shqyen,te vret. Te ngjall qe te perjetosh prap jeten. Te vret nene e bab, moter e vella. Jeta te merr jeten kur se ke ne dore.
Ndaj ti lufto deri ne fund qe jeta jote te jesh ti. Mos askend qe ta rrembej. Mbroje jeten me jeten tende.

Vepra te ngjashme
Autori: Entela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Nje grimce pluhuri fshihet ne kornizat prej balte ten je pikture te fshehur ne dhomen e kujtimeve shumvjecare.Pikture ndoshta e bere me pasionin per te rrefyer gjithe historine e pashmangshme te jetes se saj,e trilluar por ndoshta me e vertete se realitet...
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Tekst vleresues · Tema: Jeta
Jeta!Epo c`mund te thuash per jeten kur ende nuk e di se c`do te ndodhe me ty neser.Fatin e jetes tende mund ta shkruash vetem ti,ti e di se si do te jete jeta jote.Jeta ka gezim,dhimbje,dashuri,hidherim ama jeta eshte jete dhe ti ke ne dore qe ta jetosh....
Autori: BENARD SULA · Lloji: Ese argumentuese · Tema: JETA DHE VDEKJA
Jeta dhe Vdekja ... dy ane te se njejtes monedhe.Vdekja,mister qe na vjen ne menyre te pa parashikueshme.Te gjithe jemi te barabarte dhe do te ikim ashtu sic erdhem.Jeta ... sa e bukur aq edhe e vyer per cdo njeri.Ajo eshte nje udhetim i pa provuar ndonje...
Autori: Eriola Rama · Lloji: Leter · Tema: Leter mamase
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume gjera qe nuk ti kam thene dot gjate gjithe jetes time. Nuk e di pse.....por te pakten me lejo te ti them tani. Ne keto caste te vdekjes pendohesh per shum...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Jeta
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben j...
Autori: serxho kuka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jeta dhe ndjenjat
Jeta eshte nje dhunti nga zoti ! NE duhet ta respektojm dhe ta mbrojm jeten dhe jo ta demtojm me gjera te kota si alkooli droga e gjera te kota! Reth jetes ne dim shum pak gjera mendoj se ...... disa nuk dine asgje!Per disa jeta vuan e per disa jeta nuk e...
Autori: anonim re daku · Lloji: Analize letrare · Tema: di un
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben...
Autori: Lisa Dani · Lloji: Leter · Tema: Jeta
Jeta eshte shume e bukur pranddaj zoti ka thene qe njeriu njehere lind dhe nje here vdes.Jeta mund te te nxjerr probleme por ti duhet te behesh i forte qe ti kalosh problemet.Jeta nuk ka vetem probleme por edhe supriza nga me te bukura.Rruga e jetes eshte...
Autori: Igli Mehmetaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: imagjinata
njeriu per mijera e mijera vite ka fantazuar.Ato gjera qe jeta nuk ia jepte i enderronte.Sepse jeta keshtu eshte asnjehere nuk ti jepe te gjitha te gatshme.Jeta duhet formuar duhen gjetur shume copera te shperndara kudo ne cdo vend qe ti beshe nje te vetm...
Autori: ADA · Lloji: Ese filozofike · Tema: JETA E NJERIURT
JETA E NJERIUT ESHTE E NDERTUAR MBI VUAJTJE MBI MBI GEZIME ,POR AMA JO VETEM MBI KETO DYJA POR EDHE MBI DESHIRA DHE PASIONE NJE FILOZOF KA THENE SE DESHIRAT DHE PASIONET JANE SHKATRUES PER NJERIUN ME E MIRA ESHTE TE SHMANGIM DESHIRAT PASINET DHE VESET P...
Autori: mirjeta caushi · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: jeta
jeta eshte nje lule mos e ler te vyshket jeta eshte nje kukull mos e ler te prishet jeta eshte nje foshnje mos e lere te vdese jeta eshte nje nxenes mos e ler te mbese jeta eshte nje dhelper mos e ler te te genjeje jeta eshte nje bishe mos e...
Autori: elona · Lloji: Ese argumentuese · Tema: reklamat
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben j...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta eshte gjeja me me vlere qe ka nje person. Ajo eshts thesari me i cmuar per njerezit. Jeta jone eshte shume e shkurter, ne te ka shume gezime e hidherime.Disa njerez nuk e duan jeten e tyre dhe perpiqen qe ti japin fund asaj, por kjo nuk eshte gje e ...
Autori: Erjola · Lloji: Pershkrim · Tema: Jeta
Jeta ka shume veshtiresi. Jeta nuk eshte loje qe te tjeret te luajne me te. Shumica prej nesh gjykojme shume persona per menyren se si esht veshur apo per stilin ose karakterin qe ato kane. Duke u bazuar te kjo disa e mendojne jeten nje paragjykim te madh...




Komentet e fundit!

Emri: ,LMMK
Email: LKIU788YT@GMAIL.COM
Komenti:

Emri: melisa
Email: altinberati72@gmail.com
Komenti: Sh e bukur me ndihmoi shume ♥

Emri: Aleksia
Email: aleksiajani@gmail.com
Komenti: Shume domethenese! Suksese Lirika

Emri: arja
Email: arja@gmail.com
Komenti:

Emri: arja
Email: arja@gmail.com
Komenti: cok yardimettin Beni gercekten cok guzel yapmisin bravooooooo seni

Emri: rei
Email: rei@yaoo.come
Komenti:

Emri: silda
Email: sildabeshello@gmail.com
Komenti: shpresoj t m ndijmoje per neser n msim

Emri: Fabi
Email: Fabi@yahoo.com
Komenti: Shuuum e bukur,domethenese dhe shume prekese . Shum suksese Lirika.

Emri: era
Email: era.k@gmail.com
Komenti: Vertet bukur!jets cmohet be cdo detaj kur ajo eshte e bukur ,por kur nuk mundemi kjo eshte e veshtire megjithese ti ndryshon jets vazhdon...

Emri: esra
Email: esra_223344i@hotmail.com
Komenti: shum mir


Emri: Elsa
Email: ELsa@hotmail.com
Komenti: shummm e bukur... suksese!

Emri: Griseldo
Email: tgriseldo@gmail.com
Komenti: E bukur.komplimente autore e re.suksese.

Emri: bela
Email: blerina.cene@yahoo.com
Komenti: sa e bkr... na knaqet

Emri: rovena
Email: rovena@gmail.com
Komenti: /

Emri: Rildi
Email: rildi@yaoo.com
Komenti: e pelqej

Emri: ina
Email: tirane.ina@hotmail.com
Komenti: wow shum bukurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Emri: anamaria lazaj
Email: anamariamili@yahoo.com
Komenti: wow...........



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com