Data e postimit: 2012-07-10 06:45:59
Lexime: 35592
Shkruajme per veten (Shkrim autobiografik)
Lloji: Pershkrim
Tema: Vetvetja
Autori: Autori eshte i fshehur!
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


1. Si me shikojne prinderit e mi.
Gjate gjithe jetes sime kam pasur nje lidhje shume te afert me prinderit e mi. Me kane qendruar prane qe nga dita kur kam lindur e deri ne ditet e sotme. Si me shikojne ata? Mendoj se me shikojne ashtu si kane dashur gjithnje ta bejne kete gje. E them kete sepse gjithe keto vite jam rritur e ushqyer me keshillat e tyre e mendoj se cilesite e mia sot jane fryt i asaj pune te pandalshme te atyre dy njerezve. Ata me shohin si nje vajze te edukuar sepse vete me kane mesuar te njoh limitet e menyren se si duhet te sillem me njerez te ndryshem. Tek une shohin nje njeri optimist sepse gjithnje e shoh boten ne pjesen e mire te saj edhe pse mund te kete mbetur shume pak shprese. Me kane ushqyer gjithnje tolerencen dhe sigurine te vetja e prandaj sot nuk dua t’ia di se c’thone te tjeret sepse ne mendjen time e kam te ngulitur se c’duhet te bej. Gjithsesi, ashtu si cdo prind, edhe te mite me shohin e do te me shohin perhere si krijesen e tyre te vogel dhe i kuptoj. Ajo qe dua me shume eshte qe ata te ndihen krenare per mua e mendoj se deri tani e kam arritur e nuk do te ndaloj derisa te formoj vajzen e tyre te endrrave sepse ata dy njerez e meritojne.
2. Si me shikojne miqet e mi dhe shoket.
Une kam shume shoke, por jane te paket ata qe kane vleresimin tim te plote. Mendoj se ata me shohin si nje njeri te ngjashem me qenien e tyre te brendshme. Shoket shohin tek une nje njeri te sigurt te vetja e qe eshte veshtire ti nderrosh mendimin, nje njeri te besueshem dhe optimist. Keto mendoj se i tregoj ne castet kur i inkurajoj te bejne nje zgjedhje te duhur e kur gjithcka flitet mes nesh, mbetet aty e nuk leviz. Nje pjese e tyre shohin tek une nje njeri inteligjent e me logjike, kryesishte kur behet fjale per mesimet. Une jam e lumtur qe miqte e mi te afert e kane kuptuar ate qe une dua te krijoj te vetja, nje njeri te vendosur e inteligjent. Per ate qe mendojne te tjeret nuk e marr shume parasysh.

Vepra te ngjashme
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja
1. Si me shikojne prinderit e mi. Ndoshta nuk e kam formuar ende personalitetin tim plotesisht sepse edhe biografia eshte e shkurter dhe jo shume e ngjeshur, vetem prej pesembedhjete vjetesh. Por gjithsesi edhe me kete periudhe te shkurter qe ka kaluar, ...
Autori: S.M · Lloji: Leter · Tema: Tallja
Jeni ndjer ndoonjehere te vetmuar?Une po.Nuk e di po mendoj qe njerezit jane shume te padrejte ata dine vetem te tallin,perqeshin,dhe tu duket vetja me mire se te tjeret.Nuk e kuptoj se perse njerzit nuk shohin punet e veta,te merren me veten dhe t'i lene...
Autori: ina irina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: si ti bindim prinderit per dicka??
Si ti bindim prinderit per dicka? Duke ditur se jeta eshte nje rruge qe duhet kaluar deri ne fund,kuptojme se ne kete rruge ndeshemi me pengesa dhe veshiresi mga me te ndryshmet ,por keto veshtiresi kane nje zgjedhe por jo te shpejte por gjithsesi ekzist...
Autori: xhulia metaj · Lloji: Poezi kolone · Tema: poezi personale
nje adoleshente jam sot moshe pak ne rrezik jam perpjekur te pershtatem ne kete rast mos te jem viktime e vogel dhe e shkathte por kaloj cdo situate nuk bezdisem aspak kur te tjeret me kane inat inatosem shpejt lehte nuk ik inati ama nd...
Autori: Silec · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Femijet
Te flaesh per kete teme sot une e kam shume te veshtire ndoshta sepse jam akoma nje vajze qe nuk jam rritur aq sa duhet per te kuptuar prinderit aq mire. Une gjithsesi e kuptoj mire rendesine e tyre ne jeten time ashtu sic ne jeten e gjithsecilit. Sot po...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Perse?
Me ka lindur nje deshire e zjarrte me djeg trupi ne cdo ane mendoj shume per ata qe nuk kane nje jete te bukur e te arte. Mendoj per ata qe njeri-tjetrin e levdojne sa per sy e faqe se me pas e helmojne Mendoj per ata qe s'jane te gezuar per ata ...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Perse?
Me ka lindur nje deshire e zjarrte me djeg trupi ne cdo ane mendoj shume per ata qe nuk kane nje jete te bukur e te arte. Mendoj per ata qe njeri-tjetrin e levdojne sa per sy e faqe se me pas e helmojne Mendoj per ata qe s'jane te gezuar per ata ...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Poezi personale · Tema: Perse?
Me ka lindur nje deshire e zjarrte me djeg trupi ne cdo ane mendoj shume per ata qe nuk kane nje jete te bukur e te arte. Mendoj per ata qe njeri-tjetrin e levdojne sa per sy e faqe se me pas e helmojne Mendoj per ata qe s'jane te gezuar per ata ...
Autori: dela ahmetaj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: rreth prinderve
Prinderit jane mbeshtetja me e madhe e femijeve.Ata i mbeshtesin femijet e tyre sepse duan qe te marrin vendime te duhura ne jete.Mbeshtetja e prinderit i duhet cdo femije.Prinderit jane dy njerez qe nuk i shprehin problemet ne syte tane,nuk duan qe te na...
Autori: AMANTIA.D · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ARDHMJA IME
E ARDHMJA IME E c'mund te flas une per te ardhmen time,duke ditur se te gjithe na thone se je akoma e vogel dhe do ta ndryshosh opinionin dhe deshira mbase mund te te shuhet. Vendosa ta nis keshtu esen time sepse te gjithe ndikohemi si ...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja
Une jam nje vajze 15 vjecare, me shume ambicje dhe me shume mendime me te cilat vleresoj veten, qofshin te mira apo e kunderta. Ajo per te cilen dua te shkruaj eshte karakteri im, cilesite e mia ne syte e prinderve te mi dhe shokeve me te afert. Mendimi, ...
Autori: Artiola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ~ Prinderit - modeli me i mire qe dua te ndjek ne jete ~
Prinderit jane gjeja me e vyer per nje njeri. Sepse ato jane personat e pare qe na duan neve te miren. Jane ato persona qe te mbeshtesin ne rrugen qe ti zgjedh. Vetem ato na keshillojne ne rrugen e drejt dhe asnjehere nuk na mendojne te keqen tone. ...
Autori: marinela sharka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ese vdekja
vdekja eshte per cdo njeri. cdo kush do te mbylle syte nje dite ashtu sic kane bere shume njerez para nesh. per shume njerez vdekja ka qene e lavdishme. shume persona kane mbetur ne histori. por ...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja
Si me shikojne prinderit e mi. Prinderit e mi me japin lirine e nevojshme e te domosdoshme te moshes sime. Sigurisht kjo liri eshte e bazuar mbi prioritetet dhe mendesite e famijes sime. Eshte nje liri jo e tepruar, por mjaftueshem e nevojshme per te pa...




Komentet e fundit!

Emri: kitare
Email: sater2gh@yahoo.com
Komenti: Bravo, I lumte atij qe e ka ndihmuar te beje gabime trashanike 4

Emri: loqja
Email: loqja@yahoo.com
Komenti: vari bidonat fare kjo haahahahahhahaaaaaaa hahahahhahahaha

Emri: lalalala
Email: lala,@mail.com
Komenti: Shm e bukur 😊☺😁😂

Emri: lalalala
Email: lala,@mail.com
Komenti: Uau

Emri: mario
Email: mariomundija@hotmail.com
Komenti: bukur kjo m pelqeu

Emri: klevi
Email: arditkamberaJ04@gmail.com
Komenti: une them se je ngaterruar pak

Emri: loriarlis
Email: loriarlis@yahoo.com
Komenti: kot fare pa asnje lidhje

Emri: ariela
Email: arimesidervishaj@gmail.com
Komenti: Ky s'eshte shkrim autobiografik.

Emri: Xhoni
Email: XhoniHoxha@yahoo.com
Komenti: Nuk quhet autobiografi kjo qe ke ber ti por thjesht nje pershkrim i personalitetit tend

Emri: luljeta
Email: luli@gmail.com
Komenti: o ti autori fshehur duket qe ke talent


Emri: armand
Email: armanditaqinnanen@GTMAIL.COM
Komenti: SHUME KEQ 4

Emri: armand
Email: ARMAND2014@gt.mail.com
Komenti: shume e keqe i turp moj shume keq shkrimi autobiografik.

Emri: steisi27
Email: steisi.27@hotmail.com
Komenti: /

Emri: shefqete
Email: shefqete.3@hotmail.com
Komenti: shum e bukur bravooooo sapo fitove nje lavatrice hahahahahahaha

Emri: katerina
Email: katerina.1@yahoo.com
Komenti:

Emri: sarassssyll
Email: saraveliaj@hatmail.it
Komenti: super peshkrim por autobiaografi nuk mund te quhet sepse autobiografia flet per veten, te gjitha te dhenat ndersa ky eshte thjesht nje pershkrim i pesonalitetit tend por gjithsesi eshte vertet i bukur

Emri: republika
Email: republika@hotmail.com
Komenti: pershendetje nga republika te gjithe

Emri: gani tarrasi
Email: ganitarrasi@hotmail.com
Komenti: /

Emri: wauuuu
Email: wau@hotmail.com
Komenti: I don't like this . :(

Emri: wauuuu
Email: wau@hotmail.com
Komenti: I don't like this . :(


Emri: ajo goca
Email: ajogoca@yahoo.com
Komenti: Ishte bje autobiografi e perkryer

Emri: Erona Statovci
Email: eronastatovci@hotmail.com
Komenti: Ishte me te vertet nje autobiografi e shkelqyer,te pergezoj per punen.

Emri: Rrofsh
Email: mabohallall@gmail.com
Komenti:

Emri: bimi
Email: bimicelislamibimi-bimi@outloc.com
Komenti: shum bukur

Emri: elvira
Email: elvira11@live.com
Komenti:

Emri: muca
Email: jsdsjd.dfff@yahoo.com
Komenti:

Emri: sam
Email: sam005@yahoo.com
Komenti:

Emri: dimbo
Email: bimbobota@yahoo.com
Komenti:

Emri: era
Email: era.dule@ymail.com
Komenti:

Emri: enida
Email: enida_dioni@hotmail.com
Komenti: une jam lindur ne prishtin vendlindja ime eshte peja dhe une i kam 9 vjen ne shkollen hil mosi ne jabllanic te vogel /


Emri: rinesa
Email: xheni_69@hotmail.com
Komenti:

Emri: bla bla
Email: bla_bla@bla.com
Komenti:

Emri: stivi fuck
Email: steladollapaj@yahoo.com
Komenti:

Emri: stivi fuck
Email: steladollapaj@yahoo.com
Komenti:

Emri: stivi
Email: sater2gh@yahoo.co
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com