Data e postimit: 2014-02-04 10:25:16
Lexime: 7335
babi im
Lloji: Ese argumentuese
Tema: BABAI IM
Autori: salinda
Shkolla: zekria rexha
Klasa: pesta dy
Qyteti: gjakov
E-mail: salinda_bukuroshja@live.com


babi im esht nje engjell babaiim esht me i miri ne bot babai esht e gjith jeta ime kur vjen nga puna me perqafon syt e tij nuk i harroj Ai esht thell ne zemren time. Kudo qe shkoj,kudo qe jam Babain me vete e kam I LOVE BABI

Vepra te ngjashme
Autori: Silvana · Lloji: Analize letrare · Tema: Nana ime
Nana ime është gjeja me e shtrejt per mua, ajo esht engjulli qe me mbron ne xhdo hap te jetes time, esht njeriu qe me ushqeu me edukat dhe me miresi ne jet. Ne gjdo hap qe helli nuk jam une por esht vlera e saj, ajo është frymarrja ime.
Autori: erinda jace · Lloji: Poezi kolone · Tema: NENA
Te dua nen te dua je e vetmja dashuri per mua je e vetmja mbeshtetje n jet je nje engjell i vertet je hyjnesha aferdit perndi mbi perendit me ke rritur me mundim me dashuri pa shterim me dit te tera pa gjum t lash dhe vetes sime nje keshill...
Autori: Anduena Shabanaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: jeta
Jeta..,eshte egzistenca e njeriut, shum njerez kan gjethqka qe duan, ndersa shum te tjerve ju mungon gjdo gje dhe nuk kan as nje deg te vetme per tu kapur e per te jetur. Mendoj qe kjo nuk esht e drejt kur shum njerz vuajn nga urija e ndresa te pasurit us...
Autori: Sara Hamzaj · Lloji: Poezi personale · Tema: Babai Im
Largesia na ndan, mall ndjej cdo moment, lot rrjedhin cdo nat por dashuria qe kam per ty me ben te ndihem krenare. E di pse jam e lumtur?Sepse ti e zgjedh dhe e punon ate pun qe te pushon ne zemer . Kam shpres qe nje dit te zgjedhim nje vend per te jetu...
Autori: anjeza zhitia · Lloji: Tregim · Tema: fshat
fshati im esht shum i bukur dhe ka fusha pyje male ky esht fshati im ne luajm vrapojm por ka edhe kafsh te cilat te gjith njerzit i duan ato jan lopa kali qeni macja e ka shum eshum te tjera ne tegjish e dum fshatin ton sepse ka lule pem dhe shum e...
Autori: Megi Llulla · Lloji: Analize letrare · Tema: Pershkrim
Pershendetje,un jam ne Megi Llulla nje vajze ne klasen e 4.Sot vendosa te pershkruaj vellain tim i cili quhet Halim.Ai eshte 3 vite me i madh se un dhe eshte ne klasen e 7.I kryejm studimet ne te njejten shkolle.Kryefjala i shkrimit te sotem esht vellai i...
Autori: Valentina Hoti · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Futbolli
Jam Valentina jam 14 vjeqare endrra ime e vetme esht te luaj futboll.Kohen e lire e kaloj duke ushtruar dhe duke luajtur futboll.Ne vendin ku un jetoj ende nuk ka shkoll futbolli per vajza.Sapo te vij pej shkolles un marr topin dhe dal ne oborr per te lua...
Autori: Brisilda · Lloji: Poezi personale · Tema: Babi im
BABI SOT ESHTE 14-SHKURTI KUR IKE TI NGA KJO BOTE DASHURIA IME ISHE TI LAMTUMIRE TE THASHE UNE SOT. NE ZEMREN TIME TI JE DHE GJITHMONE DO TE JESH SI BABI IM ASKUND NUK KA DHE ASKUND NUK DO TE GJESH. SYTE E MI PO LOTOJNE SEPSE KANE SHUME M...
Autori: Brisilda · Lloji: Thirrje · Tema: Babi im
BABI SOT ESHTE 14-SHKURTI KUR IKE TI NGA KJO BOTE DASHURIA IME ISHE TI LAMTUMIRE TE THASHE UNE SOT. NE ZEMREN TIME TI JE DHE GJITHMONE DO TE JESH SI BABI IM ASKUND NUK KA DHE ASKUND NUK DO TE GJESH. SYTE E MI PO LOTOJNE SEPSE KANE SHUME...
Autori: klea · Lloji: Ese filozofike · Tema: uji si perberes kryesor ne trupat njerezore
cfar do te ishim ne pa uje ?? nje pyetje sa e ditur nga gjithkush aq edhe retorike .ndalo nje moment dhe mendo. a do te kishim valle nje jete pa praninen e ujit ? Lindim te mbuluar deri ne 90% me uje dhe shoqerohemi gjat gjithe jetes tone me te si nje p...
Autori: Ameli.hajdini@gmail.com · Lloji: Tregim · Tema: Nje vajz 9 vejcare
Historia e nje vajze 9 vjecare Shum pak veta mund ta ken perjetuar historin e saje. Ishte nje vajz shum e lumtur ,kur 1 dit kthehet nga shkolla shikon , tek shtepija e saj shum njerës edhe habitet, shkon mbrenda shikon mamin duke qar e pyt! cfar ka ndo...
Autori: ansi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: njeriu im i preferuar
cdo mengjes ngrihem dhe shikoj ate ne youtobe.cdo mengjes mendoj per te.syte e zinj qerpiket e gjate floket si mendafsh fytyra e saj engjellore te ben te dashrohesh me shume me te e ardhuroj.e dua pa mase.ajo esht engjelli i jetes time.nuk e kuptoj si mun...
Autori: Fiori Veli · Lloji: Poezi dramatike · Tema: jeta
Kjo bot ka shume te meta dhe shume pak te verteta jeta s'esht vec hidherim ajo e ka nje kuptim veshtiresite qe sjell jeta s'esht e lehte ti perballosh meguximin me te madh jeten duhet ta JETOSH jeta eshte nje aventure qe kurre s'duhet harrua...
Autori: Ameli · Lloji: Tregim · Tema: Amelia 11 vjece
Kur amelia ishte 11 vjece babai saj ndahet nga jeta mamaja esht e dobet fizikishet nuk mund ta rris dot Amelian . Un e kam shoqe te ngusht edhe dua ta ndihmoj . Sepse ajo nuk gezon asnj te drejt si jetimet e tjer . Jetimet librat i marrin pa lek Amelia i ...




Komentet e fundit!

Emri: ana
Email: enilikcani@yahoo.com
Komenti: edhe babi ime eshte si yll

Emri: jhhhiiu88o48;p
Email: 999999-14@SHQIPTAR.COM
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com