Data e postimit: 2015-05-25 18:30:50
Lexime: 14523
CFARE JANE FJALET DHE PSE JANE TE RENDESISHME????
Lloji: Ese pershkruese
Tema: CFARE JAN EFJALET DHE PSE JANETE RENDESISHME????
Autori: RINELA
Shkolla: SULE HARRI
Klasa: 6b
Qyteti: elbasan
E-mail: 123@yahoo.com


Fjalet kane evoluarmes viteve.Ndoshta,me shume se cdo faktor tjeter,eshte mjeshteria e gjuhes qe na ndan nga bota e kafsheve.Por fjalet jane gjera te rreshqitshme.Eshte e njohur gjeresisht qe ato mund te perdoren per te mashtruar gjithashtu edhe per te ndricuar.fjalet ne vetvete jane thjesht etiketime per te identifikuar objekte te caktuara :ide,aksione ose karakterizime.Fuqia e fjales ndihmoi paraardhesit tane te bejne progres hap pas hapi.Megjithate ekzistonte dicka qe ti permbante:limitet e memories njerezore.Edhe mendjet me te ndritura nuk jane ne gjendje te memorizojne me shume se i lejon memorja e tyre.Fjala e shkruar eshte me e rendesishmja.Me shpikjen e shkrimit,njohuria nuk ishte me nje subjekt per limitet e memorjes njerezore.Nepermjet fuqise se shkrimit mund te kujtoheshin gjate gjithe kohes dhe fjalet po beheshin cdo dite e me shume te perhapura ne cdo kulture boterore.Ne formen e prekshme te shkrimit,ato jane tulla te ngurta nga ta cilat paraardhesit tane kane ndertuar qyteterime te medha,themelet e botes sone sot.
Per ta permbledhur ,ndonjehere fjalet perdoren per mire ,ndonjeher per keq.Shume shpesh ato treten ne gabime te ppamendta.Por pa to,ne njerezit do te jetonim ne nje bote te varfer dhe shume primitive.!!!!

Vepra te ngjashme
Autori: Maggie S. · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fjalët
Fjalet jane njekohesisht edhe forca, edhe dobesia e njeriut. Nje grumbull pikash e vijash te perdredhura misterioze, ose nje seri e pashjegueshme dridhjesh ajrore qe dalin nga buzet e atij qe ka persosur artin e te folurit; eshte e pabesueshme te besosh q...
Autori: Kamela Musaku · Lloji: Ese informuese · Tema: Fjala
FJALA eshte baza e komunikimit , zgjerimi i perdorimit te saj si dhe pasurimi kuptimor i saj ka vlera jo vetem edukative dhe kulturore , por edhe jetike, ekzistenciale. Prej njohjes sa me te thelle me fjalen buron komunikimi njerezor, plot informacionete ...
Autori: Artiola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ~ Prinderit - modeli me i mire qe dua te ndjek ne jete ~
Prinderit jane gjeja me e vyer per nje njeri. Sepse ato jane personat e pare qe na duan neve te miren. Jane ato persona qe te mbeshtesin ne rrugen qe ti zgjedh. Vetem ato na keshillojne ne rrugen e drejt dhe asnjehere nuk na mendojne te keqen tone. ...
Autori: Brikena · Lloji: Ese informuese · Tema: Fjalet e urta dhe aforizmat
Fjalet e urta por edhe aforizmat perdoren shume ne jeten e perditshme . Ato jane gati te ngjashme , por cilat jane ato pak ndryshime qe i dallojne ato nga njera-tjetra ??? Fjalët e urta janë thënie të thukëta, të cilat bartin një mendim, konstatim...
Autori: anisa alla · Lloji: Pershkrim · Tema: jam krenar qe jam shqipetar!
shqiperi u befsh 1000 vjec!sot, mora vesh shume gjera per ty.pashe ne google se ti ke ditelindjen.sa keq,-mendova me vete.sot shqiperia mbush 100 vjec ,dhe une s'di asgje per atdheun tim. vendosa te kerkoj me shume dhe pashe se me date 28 nentor Ismail...
Autori: Indrit Nika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dicka per nenen
Fjalet jane te pakta per te shkruar per qenien me te bukur te kesaj bote siç jane Nenat,ato te cilat na dhane jete nga jeta e tyre,ato te cilat jane si lule pranvere qe me aromen e tyre te bejne te ndihesh si ne parajse,qe nje perqafim i tyre na largojne...
Autori: jessica · Lloji: Ese argumentuese · Tema: artistet shqiptare kudo ne bote
Artistet Shqiptare ne bote , jane po ato qe i japin vlera nje kombi , jane ato qe percjellin nje kulture dhe i lene stafeten brezave ne vijim, jane artistet ato qe mes nje situtate apo nje tjeter na bejne te ndihemi krenare sa here degjojme emrin e tyre....
Autori: Amaris Lika · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mesuesja
Me rastin e 7 Marsit ,me duhet te rrembej disa fjale per ty mesuese.Je me e mira qe kam njohur.Fjalet jane te pakta sepse nuk e tregojne vleren dashurin qe kam per ty.Une smund te gjej dot fjale per te te pershkruar .Ti je si nje engjell.Kush do ta injoro...
Autori: enxhi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: adoleshentet
Adoleshenca. Te jesh adoleshent do te thote te ndjesh droje,te fillosh te mendosh si te rriturit,nderkohe qe nuk je teresisht femije dhe te tjeret te bejne te mendosh se je i tille.Te gjithe thone se adoleshentet jane gati te fluturojne ne moshen e tyre,...
Autori: Brinilda Nilda · Lloji: Ese pershkruese · Tema: NENA
Kte e kam shkrujt per mamin tim dhe kte rast dua tua dedikoj te gjitha mamave shqiptare... Fjalet jane te pakta per te shkruar per qenien me te bukur te kesaj bote siç jane Nenat,ato te cilat na dhane jete nga jeta e tyre,ato te cilat jane si lule pra...
Autori: ela · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: f
jeta na perball me shume sfida. sfidat jane te pafundme. here fitojme e here humbim. gjendemi para sfides sone dhe gjeja qe na vjen ne mendje eshte dorezimi. te dorezohesh eshte dicka shume e lehte mendojme ne ,por sa e rende eshte ne te vertete per ne dh...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: 2 botet
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme ne jete sepse te ndihmojne te njohesh dhe te shfaqesh me shume veten.Dua te them,pse te jem dikush tjeter kur mund te jem vetvetja? Edhe pse eshte plot gabi...
Autori: Alesia Nikolli · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Monolog
Ne cdo dite luftojme me jeten sepse mbase vdekja na vjen neper kembe . Por ka njerez qe pervecese me jeten luftojne edhe me ne . NE kembngulesit qe nuk arrijme ti kuptojme . Ata luftojne me veten e tyre cdo dite qe te japin me te miren . Po ne? Cfare mund...
Autori: Click Clack BoOm · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena
Me 10 prill 1997 erdhi ne jete nje engjell... Ai engjell ishe ti mami im... Kur mora lapsin dhe fillova te shkruaj kete leter per ty po dridhesha e gjitha sepse te shkruash per ty do te thote jashtzakonisht shume per mua. Sepse ti je unike,e jashtezak...




Komentet e fundit!

Emri: sidita duraku osokuka shkoder
Email: siditaduraku@gmail.com
Komenti: KOT FARE

Emri: JU TA SHPIFNIIIIIIIIIIIII TE GJITHEEEEEEEEEEE HAHAHAHA .l.
Email: JU.TA.SHPIFNI@TA.SHPIFNI.TA.SHPIFNI
Komenti: TA SHPIFNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Emri: defnetopall
Email: defnetopall@gmail.com
Komenti: e bukur por jo pikerisht ajo qe me duhet mua

Emri: lena keni
Email: lenakeni@gmail.com
Komenti:

Emri: anxhelo
Email: anxhelodervishi29@gmail.com
Komenti: Shume shume bukur

Emri: kitty
Email: kitty@yahoo .com
Komenti: Shume interesante ......

Emri: hasan
Email: hajdarterfuki@info.al
Komenti: sory per komentin perpara

Emri: nela
Email: 222@yahoo.com
Komenti: ehh c'ka jo se eshte kaq e bukur

Emri: nela
Email: 222@yahoo.com
Komenti: ehh c'ka jo se eshte kaq e bukur

Emri: kleo
Email: kleo.cepa@gmail.com
Komenti: Kot kot kot fareee


Emri: ervini
Email: rexhepnogu.rn@gmail.com
Komenti: kot fare



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com