Data e postimit: 2015-04-02 10:06:31
Lexime: 10124
Pranvera
Autori: Urta Guda
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Pranvera
Shkolla: Thimi-Mitko
Klasa: |V/9
Qyteti: Gjilan
E-mail: Email eshte i fshehur!


Ishte data 21 mars .Zogjet kendonin me bukur se ditet e tjera ,lulet lulezonin dhe femijet luanin te gezuar . Me kete date ne e kuptojme ardhjen e praneveres , ndryshimin e dy stineve nga dimri ne pranvere . Ne pranvere zogjet kthehen nga shtegetimi i tyre i larget . Femijet dalin jashte per te luajtur meqe tani temperatura eshte me e larte dhe eshte me ngrohte. Lulet celin dhe e lirojne perseri aromen e tyre te kendshme . Zogjet filluan perseri kengen e tyre te embel , Dhe e gjithe vendi eshte i gjelberuar .Ne pranvere cdo gje gjalleron ,bimet,insektet dhe te gjitha gjallesat dalin mbi dhe, per ta zbukuruar kete stine te mrekullueshme

Vepra te ngjashme
Autori: xxxxxx · Lloji: Ese argumentuese · Tema: forca fizike dhe ajo mendore
Ne jeten e sotme shohim shume njerez te cilet mburren me forcen e tyre por ka edhe disa te tjere te cilet krenohen me zgjuarsine e tyre. Disa mendojne se po te jesh i forte mund te zgjidhesh gjithcka disa te tjere mendojne se po te jesh i zgjuar mund te p...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: kombëtare
28 Nëntori 1912 Shpallja e Pavarësis së Shqipërisë është një nga ngjarjet më të rëndësishme në historinë tonë kombëtare. "Flamuri përmbledh kujtimet e shkuara të një kombi dhe një gjuhe të pashkruar që mund ta...
Autori: Sayda Büyüküstün · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Endrra e prere
Ne kete poezi Dritero Agolli treogon mjeshterisht harmonine mes shtresave kuptimore te fjales dhe imazheve poetike te ndjenjes.Titulli i saj ndertohet nga metaforizmii figures se endrres e cila mund te pritet qofte edhe si nje rrecke.Eptieti metaforik end...
Autori: Kris Hasa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Koncept personal për botën e politikës
Njerëzimi që prej fillimit te kohërave ka krijuar ato që kanë sjelle fatkeqësite e tij më të mëdha. Janë bërë te flaktë pas asaj që kanë krijuar, pa menduar se si do te perfundonte. Jemi po aq te ndryshëm sa dhe te ngjashëm. E kemi sulmua...
Autori: anjeza zhitia · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese argumentuese
Me shum dit po te kerkoj NGA TI kosov frym emertoj tani shpreh fjalet e gjyshes shko moj bi shko por telutem atdheun mos e harro embel gjyshja ime luften ma tregoj permendi luftaret qe kurr si harroj qart e qart mendoHET GJYSHJA ende fil...
Autori: Ela Shehu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: E dua gjuhen time
Jeta na sjell shume te papritura,ndonese fati eshte ai qe vendos per jeten tone. Ne jete kemi ardhur per tu perballuar me cfaredo lloj pengesash por secili nga ne nuk duhet te heqe dore ne ato se cfare kerkon . Varferia e madhe te ben te largohesh...
Autori: Lavi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Telfoni
Vitet e fundit kane ndodhur zhvillime te Medha ne teknologji.Zhvillimi me I madh eshte telefoni.Qe perdoret nga te gjitha moshat por vecanterisht nga femijet.Per mendimin Tim femijet nuk duhet te jene aq te apasionuar pas tij sepse ka pasoja negative.Tele...
Autori: lumta bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Varferia
Hapma deren e dashura nënë E di qe gabova shum kur ika,e di qe eshte dashur qe te ndegjoj keshillat tua.Sikur nuk e di se sa shum jam duke vuajtur pa ty,gjdo nate duket te jete sa 1oo vjett varferia nuk ka skaj nndonje dit mbetem edhe pa ngrene fare...
Autori: Klea · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Analiza e poezisë
Bagëti e bujqësi Poema "Bagëti e bujqësi" është shkruar nga Naim Frashëri,një prej poetëve më të shquar të kohës së Rilindjes.3 motivet kryesore të kësaj poeme janë:1.Malli për atdheun;2.Dashuria për natyrën;3.Misioni:Përhapja e Gj...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fjalët e huaja
Fjalët e huaja po përdoren në shumë fusha të jetës.Në Shqipëri,veçanërisht përdoren. edhe fjalë të gjuhës turke.Kjo ndodh për shkak të pushtimit 500 vjeçar Osman,i cili ka ndikuar edhe. kulturalisht.Por në fjalorin tonë,si pa kuptuar,z...
Autori: Donika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ku jemi e ku po shkojme ?
q ndodhi me keto fytytra qe me pare ishin entuziaze me hare plot shkelqim e gezim.Cila eshte arsyeja qe sot ne nuk jem siq kemi qene? Mos valle ehte teknologjia qe perpario bujshem ne viset shqiptare,por dhe me gjere? Pse ,pse e gjithe kjo ,pse nuk je...
Autori: Xhesika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: mosha ideale
Per te jetuar sa me mire ne fillim duhet te njohim 5 fazat e saj te cilat jane:foshnje,femije,adoloshent,i rritur dhe i moshuar, faza e pare fillon menjeher sapo vijm ne jete,ne ate faze nuk dime asgje per jeten dhe kemi nevoj per prindrit ne cdo cast, nu...
Autori: Gabriela Haxhi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Rutina e Perditshme
Jeta… Gjithçka në jetë është zgjedhje. Madje edhe situatat më të pashpresa, edhe ato, në thelb, janë zgjedhje. Edhe heshtja përballë një situate të rëndë është zgjedhje. Gishti me të cilin mbajmë lapsin, po i njëjti gisht që pë...
Autori: Xhesi Boci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Nese nuk arrin te thuash dot te verteten, nuk je I detyruar te thuash nje genjeshter pasi midis ketyre dyjave egziston nje zgjidhje...HESHTJA... Te jesh I mistershem do te thot te heshtesh, ye mos hapesh cdo faqe te librit te jetes por historia e tij te ...




Komentet e fundit!

Emri: Greta Deda
Email: Greta13_deda@hotmail.com
Komenti: Vallai shum e mire vjersha !! Suksese❤️❤️😭😍😍😍

Emri: bregita
Email: bregitaa_trolli@hotmail.com
Komenti: e mir e mir qenkaa...

Emri: agnesa
Email: agnesajetullahu@hotmail.com
Komenti: shkrim shum i bukur te lumte

Emri: Greta Kadriu
Email: Greta_kadriu@hotmail.com
Komenti: Bravo! Je shume e Talentuar



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com