Data e postimit: 2013-12-08 17:57:23
Lexime: 7477
Shoqria
Lloji: Te tjera
Tema: Per Shoqrin
Autori: Fitore Bungu
Shkolla: Emin Duraku
Klasa: X/9
Qyteti: Shtime
E-mail: tolja.fr@msn.com


Shoqria

Shoqria osht nje domethanje shum e madhee Se per gjithqka i ke pran
Ku do qe te jesh edhe kon mett ndimu per gjithqkaa
Po ashtu Shoqria e vertet osht Sikur familjaa
Po ashtu duhet edhe mu kujdess shumm
See ka shoqnii edhe shumm te keqe
Po Ashtuu duheni mu kon shum te afert me njeri tjetrin
Deshta me pershkruu po aSHTU fjalt e mija Qe qka ndjej edhe un per Shoqrin TIme Qe e kom

Shoqrin Time du me i falenderu shum shum Qe me rrespekktojn edhe qe me ndimojn per gjithqka Sdi qysh me i falenderu se qdo moment qe i kom afer
Skom menndu as ni her qee E kon ni shoqni kAq tmir Po besoj qe kon me vazhdu qeshtu qysh jon

Un ju Falenderoj shum Per rrespekt

Kom me Fillu edhe shumm Posstime tjeraa

Vepra te ngjashme
Autori: Fitore Bungu · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Per Familjen
Familja Ime Familja oshtt Gjeja ma e qmuar ne jet per familjen Ku do qe te ndodhemi na mungon familja po ashtuu Edhee kur jemii sa me larg Familjen Kem shum fjal per me i falenderu edhe sdi qysh me ja kthy Qka kan bo ataa per mu po ashtuu ku o...
Autori: .... · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: zemra jon
Jeta qenka shum e veshtir paska shum sfida ato sfida duhet qe ti durojm sepse duhet te kemi shpres por jeta qenka nje gje shum interesante ndoje her na gezon nganjher edhe na hidheron. Jeta mua me ka dhuruar shum sende te reja por ato sende nuk po...
Autori: edlira · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dashurin
Ndoshta ishte rastësia, ndoshta ishte fati, ndoshta, nuk e di se cfare të them e të mendoj, ndoshta e gjete rrugen vet ti,ndoshta ishte Zoti ai që të dërgoi tek unë nuk e di. Ti erdhe ne ate koh kur une Isha femij nuk kuptoja dashurin, besimin, xh...
Autori: Hajdar bafti · Lloji: Ese filozofike · Tema: Sfidat e jetës-qëllimet e të vertetës
....sfidat e jetës qëllimet e të vërtetës...... Qtash un kom marr I rrug pa kthim!. Sot O koha me ec perpara Me pas guxim!..E Asnjeher sduhet Me u dorzu!.. E Se shum koh Ka me ardh e ko Me vazhdu!.. Dita Dites ç...
Autori: Lumta Bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Nuk Mendoj Se Duhet Te Isha Ketu! Nuk Duhet Te Perjetoja Keto Gjera,Un Nuk I Bera Gje Askujt ! Jetaa U Tregua E Poshter Me Mua,Madje Shumm E Poshter. Nuk Mund Te Kaloj Nje Dit Pa Qare.Por Pse?Sepse Jeta Esht Mizore,ose Ndoshta U Tregua Vetem Me Mua.Nuk...
Autori: My love · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Pengesa e nje dashurie
Un dhe nje vajz tjeter,njekohesisht e donim nje djal, por ai me donte mua,te gjith e dinin kete, ajo vajza tjeter bente gjithqka te na ndante... Gjithmon me thoshte shum gjera mua... gjithmon ia ktheja keshtu: "Mos na pengo,ai mua me do"Kjo Vazhdoi ...
Autori: Flavia Toma · Lloji: Poezi kolone · Tema: Nane
Nan sa shum te du je gjithcka per mu Me rrite edukove asnjihere s'u lodhe Sa net pa gjum ke ba per mu Asnjihere s'ke pritu deshiren me ma plotsu Nan te du aq shum s s'munem me ta pershkru Ke sakrifiku me m'rrit mu sa perjet me jetu S'munem me...
Autori: Hajdar bafti · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Loti pikon n shpirtin tim
......"Loti-Pikon-Në-Shpirtin-Tim"..... A e din se ke marr rrug Pa kthim?A e din se Do t jesh von per pendim? A e din q nga un u ke Largu? E sko mo kthim!.. Loti pikon në shpirtin tim!.. Më le!. N vetmi e n trishtim A e din q lotet per ty ...
Autori: Fisnik.Mulaj · Lloji: Tregim · Tema: jeta ndit te sotit
Jeta e sotit vertet o shum e veshtir por cdo kush duhet te gjej forcen qe te qohesh pram ne kembe sepse nese rrxohesh kurr sduhet ndaluar se jeta ka plot prova e plot sprova qe duhet ti kalosh ski nevoj te shikosh askend se secili nket ...
Autori: Ameli.hajdini@gmail.com · Lloji: Tregim · Tema: Nje vajz 9 vejcare
Historia e nje vajze 9 vjecare Shum pak veta mund ta ken perjetuar historin e saje. Ishte nje vajz shum e lumtur ,kur 1 dit kthehet nga shkolla shikon , tek shtepija e saj shum njerës edhe habitet, shkon mbrenda shikon mamin duke qar e pyt! cfar ka ndo...
Autori: Sajgena Demaliaj · Lloji: Te tjera · Tema: varferia
Pse po thoni se jeta osht e mire, kur shumica e njerezve jetojne ne erresire. Kur disa se kan kafshaten e gojes . kurse ju folni me e gjet "fitusin e lojes" Shum fmi jetim enden neper rruge , shum shpia n'skamje ku tan han me 1 lug. Ju qe shani n'p...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi personale · Tema: "Jeta ësht me shum sfida"
......."Sprovat e jetës rrugëtimi drejt së të vërtetës"..... : "Mos u mërzit kur respektin ta marrin për dobësi,njeri jam dhe un edhe po ashtu gaboj si ti,harro të shkuarën edhe mendo për çka të pret tani": Mos lëndo ve...
Autori: Sara Hamzaj · Lloji: Poezi personale · Tema: Babai Im
Largesia na ndan, mall ndjej cdo moment, lot rrjedhin cdo nat por dashuria qe kam per ty me ben te ndihem krenare. E di pse jam e lumtur?Sepse ti e zgjedh dhe e punon ate pun qe te pushon ne zemer . Kam shpres qe nje dit te zgjedhim nje vend per te jetu...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: !
Çka po fol bre a spo kupto Çka po sillesh keq kur kerkon Spo e degjo a asht mir me Kan kshtu o bro fjala osht Fjal e besa osht bes e shoku Shokut doren kurr sja Lsho Çka po t'ndodh qe spo m'beso A t'pelqejka vetja kur m'ofendo Jeta thon ...




Komentet e fundit!

Emri: esmeralda
Email: esmeralda-postrib@hotmail.com
Komenti: shum mir keshtu vazhdo

Emri: ida
Email: idamara@yahoo.com
Komenti: Oj Tole. Perpiqu te shkruash ne gjuhe letrare jo si nga Shtimja.

Emri: Arbenita
Email: nita.leta@hotmail.com
Komenti: Tole shum mir veq vazhdo qeshtu je shum e mir Zemer edhe shum e kujdesne per shoqnin



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com