Data e postimit: 2019-02-08 15:25:10
Lexime: 17137
Dite Dimri
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Dimri
Autori: Esli
Shkolla: Liceu Artistik Jordan Misja
Klasa: 8
Qyteti: Tirane
E-mail: esli.sula@gmail.com


Dimri...nje nga stinet me te ftohta persa i perket temperaturave dhe me i ngrohti per nga dashuria. Nje stine gjate te ciles gjithcka bardhesohet e i ftohti nuk ndjehet per shkak te ngrohtesise familjare.
Tani ndodhem ne dritaren time e theshte e vodis me sy peisazhin e mrekullueshem te dimrit magjepses. vetem ta shohesh te mjafton per te te mbushur zemren plot me dashuri. Pak me tutje hedh syte e shoh disa femije qe luajne sebashku me topa debore, e me tej nje peme e cila mesaduket mezi po mban mbi supe deboren. Ndoshta jo per te gjithe dimri shihet i njejte si ne syrin tim pasi jo te gjithe mund te mendojne si une. disave mund ti duket i ashper e disave te tjerve shume i gjate dhe keto besoj se me se shumti i mendojne njerezit te cilet kane mbetur fill neper rruge e pa nje shtepi ku mund te kalojne naten ama prap se prap kane zgjedhur qe ne kete stine te ngrohte te falin dashuri.

Vepra te ngjashme
Autori: Dritana hida · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dite dimri
Erdhi stina Ku te gjithe e shijojne dhe sigurisht e pelqejne.Ajo Ku mbulon cdo rruge te qytetit me nje pelhure te mendafshte dhe m ngjyren karakteristike te saj.Tashme ndodhem ne dritaren e dhomes sime...po shikoj kete bardhesi mahnitese e cila po me mbus...
Autori: Barije.B · Lloji: Analize letrare · Tema: Bora e pare
Erdhi dimri dhe te gjithe femijet po presin boren e par sepse me 22 dhjetor Fillon dimri dhe me 21 mars mbaron e gjithe toka ne vjeshte ka qene e arte.tani bora e ka mbuluar token so nje tapet the bardhe qatite pemet she te gjithe qytetin Tim ne oborr une...
Autori: Dafina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera.Stina
Pas nje dimri te gjate e te ftohte me ne fund vjen kjo stine e buzeqeshur dhe e ngrohte.Nje stine e mbushur me dashuri,pranvera.Mua me pelqen shume stina e pranveres.Kete stine e fillojme ne menyren me te mbare.Si qdo stine tjeter edhe ne pranvere kemi ge...
Autori: Madita ,Majlinda,Doresa,Era · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dimri
DIMRI Dimri eshte nje stine shume e bukur dhe nje stin e ftoht.E ghithe siperfaqja e natyres eshte e mbuluar me debore.Fytyra e femijeve eshte gjithmone e buzeqeshur dhe ata lozin me topa bore.Dimri fillon me 22 dhjetor dhe mbaron me 21 mars.Dimri ka...
Autori: Ersi · Lloji: Pershkrim · Tema: Dimri
Ditet e para te dimrit erdhen me te ftohtin qe karakterizon kete stine. Pemet pothuajse jane zhveshur nga gjethet e fundit. Temperaturat e uleta, ererat e ftohta dhe reshjet e shiut jane dukurite natyrore te kesaj stine. Por gjeja me e bukur sidomos per t...
Autori: smile you are beatiful · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dimri
Dimri eshte stina me e ftohte prej 4 stineve.Eshte e vetmja stine e cila bashkon familjen,ne nje dhome te ngrohte duke ndenjur prane zjarrit.Eshte e vetmja stine e cila ka me shume atmosfere festive.Ne kete stine rruget boshatisen e vendin e mbulon nje qe...
Autori: Madita ,Majlinda,Doresa,Era · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dimri ne fshatin tim
Dimri ne fshatin tim Pas diteve te ftohta me shi,erdhen ditet acar te dimrit,i cili e ka shtrir pushtetin e vet deri ne pranver.Por bardhesis me se shumti i gezohen femijet.Kete stine ata e presin me padurim.Nje mengjes me zgjoi nje e trokitur ne dere...
Autori: Laura Skenderas · Lloji: Poezi personale · Tema: Dhimbja
Me kane mbetur ca vargje pa thene. Me kane mbetur ca shkronja neper duar. Perse valle asgje s'eshte lene ?!! Po vec eshte marre, thyer, harruar!!!!! Me kane mbetur kujtime Parisi. Me kane mbetur melodi ne mendje ,gjate.... Nje histori qe sapo nisi, ...
Autori: anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: psuria dhe varferia
"Nese ke parane ke gjithcka".Shume njerez ecin ne jete me kete mendim.Atamendojne se paraja i nxjerr nga cdo situate,por gabohen.Nese ti nuk ke nje familje,dashuri dhe sinqeritet s`ke asgje.Jeta te perballe me situata nga me te ndryshmet,mjafton te hedhes...
Autori: XHENI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: NENE
AJO ESHTE MAMAJA IME! Tashme jam e rritur. Nuk mund te them se jam femije. Erdha deri ketu ku jam. Nuk isha vetem gjate rruges. Isha me ikonen time. Isha me ate qe me beri ajo qe jam sot. Ajo eshte mamaja ime. Jeta ime eshte e varur nga ajo. S’mund te...
Autori: RINESA · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pushimet
Pushimet verore kete vit kane qene ndryshe per mua dhe te tjeret.Ne keto pushime nuk ka qene argetimi ne krye te gjithqkaje por kane qene kujdesi dhe frika nga nje armik i papritur per te gjithe njerezimin.Nga frika kujdesi qe kishim nga ky virus vdekjepr...
Autori: F.T · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Stinet
Pranvera eshte nje nga stinet me te bukura dhe me te hareshme te vitit.Ne kete stine celin lulet,dallendyshet kthehen nga shtegtimi dhe pemet lulezojne.Petku i bardhe i debores ia le vendin qilimit te gjelber te lendinave.Me pak fjale,natyra transformohet...
Autori: Sabina Kurtaj · Lloji: Te tjera · Tema: Varferia
Mbase ti mund te mos jepje vetem para , por edhe paksa nga vetja jote... Ah ! Ah ! Sa shprehje kuptimplote dhe e mahnitshme ! Ata qe kane me se shumti nevoje ne kete bote faktikisht jane njerezit e semure dhe ata ne nevoje . Shpirti te keputet kur e sheh...
Autori: Eda · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Fshati i gjyshit tim
FSHATI I GJYSHIT TIM Nese do me duhej te zgjidhja te pershkruaja nje teme ku un e gjej veten me se miri do te ishte pershkrimi I fshatit te Gjyshit tim dhe kjo ndodh pasi emocioni,dashuria dhe kenaqesia qe gjyshi trasmentonte ne momentet kur fliste per...




Komentet e fundit!

Emri: ggg
Email: hgfdg@gmail.com
Komenti: slayyyyyyy shum e

Emri: gg
Email: hgfdg@gmail.com
Komenti:

Emri: klea tota
Email: kleatota2008@gmail.com
Komenti: /-e mrekullueshme shume bukur

Emri: orges
Email: bajgoraorges90@gmail.com
Komenti: o

Emri: dd
Email: hfdgk@gmail.com
Komenti: Phej zot Jooo po qeke budalla I modh tina Yyyy sa e peshtr Morracake _@_@

Emri: jeta
Email: jeta@gmail.com
Komenti: Kot fare per at zot Yyyy sa e peshtir Po qeke budalla I modh Tina

Emri: suada
Email: suada01@gmail.com
Komenti: kot fare pz

Emri: arqilekondili
Email: arqlekondili2@gmail.com
Komenti: Bravo shum bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com