Data e postimit: 2015-04-15 21:37:46
Lexime: 12739
gjenerali i ushtrise se vdekur
Lloji: Analize letrare
Tema: plaget e luftes jane te pshmangshme
Autori: desi
Shkolla: asdreni
Klasa: 6a
Qyteti: korce
E-mail: hektor.myrteza@facebook.com


Gjenerali I Ushtrise
se Vdekur



Gjenerali I ushtrise se vdekur eshte nje romani I shkruar nga Ismail Kadare ne vitin 1963.Romani eshte I ndare ne dy pjese dhe ne kapituj ne te cilin Kadare ka shkruar ne veten e trete.I gjithe romani modern ze fill pikerisht ne momentin kur nje Gjeneral Italian mer urdherin e nisjes per ne Shqiperi.
Misoni I tij ishte te mblidhte eshtrat e ushtareve italiane te mbetur ne vendin tone gjate Luftes se Dyte Boterore si ne cdo vend tjeter. Gjenerali ne fillim niset me siguri te madhe ne vetvete.Ai ka vetem shoqerine e nje prifti Italian,e nje eksperti shqiptar dhe nje grupi pune.
Zhvarrimi I ushtrise filloi ne 23 tetor .Gjenerali dhe prifti rrugetojne neper Shqiperi ne udhetimin e tyre te shoqeruar jo vetem nga eshtrat dhe kockat por shpesh here nga copeza historie.Zemergur ,kryelarte dhe I pavemendshem Gjenerali beson se misioni I tij eshte vetem paqesor por takimet e papritura te tij provojne dhunen e mbledhur nga e kaluara.Ne roman takojme njerez te nje populli te vogel,por krenar per luften qe kane bere ,te cilet dinin te respektonin traditat,te respektonin mikun,te respektoni,te vdekurit,qofshin edhe armiq.
Gjenerali ne Shqiperi ka pritur te takoje njerez te eger e barbare por ndodh e kunderta sa me shume njeh popullin shqipetar aq me shume ka dashamiresi per ta.
Pas dy vjetesh kerkimesh dhe nje pune te lodhshme me ne fund ne nje skene Gjenerali I gjen eshtrat e kolonelit Z ne ballafaqim me nje plake shqiptare (Nica) e cila e pat vrare kolonelin me sepate pasi ai I pati prdhunuar vajzen e saj 14 vjecare e cila pas kesaj fatkeqesie I dha fund jetes. Ndersa plaka Nice e varrosi kolonelin tek pragu I portes se vet. Kur ne fshatin e saj erdhi gjenerali Nica nxori eshtrat e kolonelit te mbledhura ne nje thes dhe ja hodhi gjeneralit para kembeve , ne mes te nje dasme shqiptare ku ai pati shkuar edhe I paftuar.
Tashme misioni I Gjeneralit u permbush por ai ne fund te romanit I hodhi eshtrat ne uje pasi puna e zhvarrosjes I kishte shkaktuar shume tragjedi. Dhe ky roman paraqitet I tille me ndryshime te thella prikologjike,jo vetem kaq.Eshte nje udhetim neper nje vend te frikshem ,te huaj dhe misterioz ku udhetaret mesojne se nuk mund ti kapercejne kufijte e vdekjes.
Per Luften e Dyte Boterore jane shkruar shume romane nga shume Shqiptare, por asnje nuk arriti te shihte me kaq origjinalitet sa Ismail Kadare per te dhene nje mesazh universal. Te pranojme se plaget qe hap lufta gje te cilen e pranoi edhe Gjenerali jane te pasherueshme pavaresisht kohes.

Vepra te ngjashme
Autori: xhesika mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Analiza letrare
ANALIZE LETRARE: Gjenerali i ushtrise se vdekur koment dhe analize (I.Kadare) Ne roman takojme njerez te nje populli te vogel,por krenar per luften qe ka bere, te cilet dinin te respektonin traditat,te respektonin mikun, te respektonin te vdeku...
Autori: Estelina Myka · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Ese per ismail kadaren
Ese : Ismail Kadare Ismail kadare , nje shkrimtar gjenial , I perkryer dhe risitan I shkelqyer I gjuhes tone shqipe . ky shkrimtar qe solli tek ne driten e arsimit dhe te kultures duke na dhuruar nje kenaqesi te pakrahasueshme me veprat e t...
Autori: me · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Pershkri 2 autoresh
Të dy kanë mbi kurriz koleksionin e dekoratave për letërsinë që krijuan dhe njëkohësisht, thesin e rëndë të mediokriteteve politike, që i mbuluan me figura letrare. Të dy janë gjigandë të kulturës dhe njëkohësisht, përgjegjës për zbu...
Autori: Une · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vlerat e Shqiperise
Askush ne kete bote nuk mund ta kuptoje se sa krenare jam per ty Shqiperia ime e dashur . Ti je e njohur ne shume vende te botes dhe shume here emri yt eshte permendur nga shume njerez te fashem te huaj . Flamuri shqipetar eshte dhe flamuri me i b...
Autori: valentina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Misteri I vdekjes eshte ai qe na fut ne panik, padituria
Vdekja eshte ajo qe na tremb me shume, me shume se cdo gje ne kete jete. Kujt I trembemi me shume, vdekjes tone, apo vdekjes te njerezve tane me te dashur? Cfare eshte me e dhimbshme te mendosh, qe diteve tona do I vije fundi, apo qe ne ditet tona nuk ...
Autori: Enejda Llupi · Lloji: Tekst informativ · Tema: Lufta
Gjurmet e Luftes se pare Boterore ne jeten e njeriut ! Sic e dime te gjithe lufta e pare boterore filloi me 28 korrik 1914 dhe mbaroi me 11 nentor 1918.Gjate kesaj lufte pati edhe humbje por edhe fitore.Por me te shumta ishin humbjet.Jo vetem qe u shkater...
Autori: er · Lloji: Analize letrare · Tema: vecorite e stilit
Jeta sociale Perikliu ishte një burrë shteti, orator dhe gjeneral i rëndësishëm me ndikim në Athinë gjatë Epokës së Artë, periudha midis luftërave Persiane dhe Peloponeziane. Ai kishte prejardhje nga familja Alkmeonide. Perikliu u lind më ...
Autori: e.s · Lloji: Ese argumentuese · Tema: lufta dhe pasojat e saj
Shpeshhere,jane bere luftra te pergjakshme,te cilat kane sjell pasoja mjaft te renda:pasoja mendore dhe pasoja fizike te cilat nuk kane qene te pakta.Njerzit shpehsh mundohen te gjejne pretekste(akuza ose fakte jo te verteta) per te nisur nje lufte.Njera ...
Autori: Kledi sina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kombi
Me duket si nje enderr,eshte shkruar aq shume histori per gjithe keto shekuj. Eshte qendisur nje flamur, nje histori. Kemi krijuar nje identitet duke rezistuar nder vite kundrejt te pabeseve dhe asnjehere nuk jemi ulur ne nivelin e tyre. Nese flasim per h...
Autori: L.K · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Lufta, fataliteti i jetes njerezore
Shpeshhere jane bere luftra te pergjakshme, te cilat kane sjelle pasoja te renda:pasoja mendore dhe fizike.Njerezit gjejne pretekste per te filluar nje lufte.Disa i fillojne luftrat per interesat e tyre.P.sh vdekja e princ Ferdinantit sherbeu si pretekst ...
Autori: albert miftari · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 100 vite pavarsi
Me duket enderr, shume larg realitetit, kane kaluar plote 100 vjet! Eshte shkruar aq shume histori per njeqind vjet. Eshte qendisur nje flamur, nje histori. Kemi krijuar nje identitet duke bere histori heronjsh. Vitet kalonin dhe çdo nentor festohej zhu...
Autori: kmai · Lloji: Hartim · Tema: atdheu
Qe te jesh krenar per vendit tend, nuk eshte e thene qe vendi yt ti kete pallatet me ashensore edhe rruget e asflatuara edhe konditat ne maksimum. Qe te jesh krenar qe je Shqiptar nuk do te thote qe ne historine e botes vendi yt te kete qene me i perparua...
Autori: Maggie S. · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ismail Kadare
Ismail Kadare, tanimë një emër i njohur në të gjithë botën, është një nga figurat më të shquara të letërsisë shqipe që ende vazhdon të shkruajë dhe të mahnisë botën me veprat e veta. Edhe pas kaq vitesh si shkrimtar, dhuntia e tij nuk...
Autori: marinela sharka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ese vdekja
vdekja eshte per cdo njeri. cdo kush do te mbylle syte nje dite ashtu sic kane bere shume njerez para nesh. per shume njerez vdekja ka qene e lavdishme. shume persona kane mbetur ne histori. por ...




Komentet e fundit!

Emri: amina
Email: aminamustafa.102@gmail.com
Komenti: Liber shume I bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com