Data e postimit: 2024-04-04 04:11:45
Lexime: 4939
Jeta
Foto
Autori: Z.b
Lloji: Tekst pershkrues
Tema: Jeta dhe gjerat qe na sjell ajo
Shkolla: 🫶🏻
Klasa: 3
Qyteti: Munchen
E-mail: Email eshte i fshehur!


Deri para 1 viti kam menduar se gjerat qe po kaloja ishin tr veshtira dhe qaja per gjera qe tani kur i mendoj me duken asgje.Isha ende ne shkolle kisha shoqe,dilja shetisja dhe isha te pakten me e lumtur.Kishte gabime qe beja dhe mendoja me vete qe kta jan gabimet me te medha qe ka bere por tanii nuk mendoj ashtu.Nuk ka kaluar edhe shum kohe por shume gjera kan ndryshuar,isha e lumtur ne fillim se po filloja „nje jete te re“ .Isha akoma 18 vjec nisa te perballem me gjera qe nuk isha mesuar.Nisa ne pune ishte puna ime e pare dhe fatkeqesisht puna me e keqe qe kisha .Jo te gjithe por shumica e njerezve aty ishin pa shpirt,edhe pse edhe ata kishin femi ne moshen time.
Pra ne kete „Jete te re“ me duheshte te mesoj edhe nje gjuh te re te cilen akoma se kam mesuar mir.Me duhej cdo te dite te zgjohem 6:30 te mengjesit dhe te kthehem ne shtepi ne oren 12 te nates.A ishte valle kjo jeta qe e kisha enderruar?
Erdhi ditelindja e 19 kaloi ne pune edhe e 20 njetjte.U rita ne pune.Qava per pune.A e kam menduar ndonjeher te kaloj ditelindjet kshtu?
Kam shum fjal ne mendje te cilat dua ti shkruaj por pastaj nuk di te mbaroj sepse kam mbledhur gjithcka brenda meje.
Eshte muaj RAMAZAN duhet te jem e lumtur por nuk edi pse kam nje merzi ne shpirt.Ndoshta kam gabuar shume gjera per te cilat duhe ti kerkoj Allahut falje.Sa here qe i lutem Allahut te me fal per gjithcka me del loti nga syri.Ndjehem shum ne faj per gjithcka por gjithmon kam shprese se Zoti sepse edi se Ai nuk me la kurt vetem ,eshte me mua edhe pse gaboj..
I kam premtuar qe nuk do ti perseris me gabimet e njejta dhe do te mundohem te mos gaboj.
Dhe kam kuptuar qe jeta kur je femije eshte thjeshte nje genjeshter e bukur e cila do te doja te mos mbaronte kurr,edhe pse disa femije jeta i bjen ne pozite ku duhet te riten me shpejt ose me sakt te perjetojn gjera qe te piqen me shpejt.
Qe ne moshe te vogel kam pasur shum probleme si ne familje edhe ne shoqeri te cilat me kan bere te kuptoj shum gjera dhe te mendoj si nje e rritur.
Edhe pse sot jam me lot ne sy perseri jam krenare qe jam bere nje vajz kaq e forte dhe e pjekur.
Nuk flas shum per ndjenjat e mia ose mendimet e mia,ne te shumten e rasteve i mbaj ne vete dhe njerezit mendojn qe jam nje „budallaqe“.Por une jam mesuar me gjithcka.
Dhe kam mesuar qe „CFAR DO E KEQE QE TE NDODH TE BEN ME TE FORTE DHE SA ME PAK QE SHPREHESH ME NJEREZIT AQ ME PAK PROBLEME KE“🫶🏻.

Vepra te ngjashme
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Përshkrimi i vetes
Unë quhem Kevin Çika dhe jam 16 vjeç.Kam një gjatësi normale dhe një trup të rregullt.Kam sy të gjelbër dhe flokë ngjyrë gështenje.Pasionet e mia të mëdha janë të shkruarit dhe shkencat natyrore.Unë jam një person i durueshëm,i qetë dh...
Autori: Nekie Qejvani · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Pasqyrimi i dukurive lart, ne jeten toke!
(Dedikim i atij engjelli,e cila simbolizoi dhe tregoi se si trajtohemi "ne" ne Shqiperi!!) Po veshtroja perreth,por nuk po zija rehat. Levizja neper dhome,por perseri nuk po qendroja dot. Trupi im po leshonte disa buleza djerse,ku nuk mund t'i i...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Stina e vjeshtes.
Ishte mengjes dhe me ne fund arrita.Pamja ishte mbreslenese.Rrezet e Diellit nuk ishin shume te forta por reflektimi i tyre mbi gjethet e arta e mbushnin vendin plot shkelqim.Gjithe vendi ishte mbuluar nga nje mbulese e arte.Gjethet e rena "kercenin" sipa...
Autori: L · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Turizmi në Shishtavec
U nisa nga Tirana,në drejtim të Shishtavecit.Ai ndodhet në Kukës,në verilindje të Shqipërisë.Shkova për të parë mrekullitë e fshehura të Shishtavecit.Dua tu tregoj për ndalesën time të parë atje.E cila nga vendasit quhet "Guri i Mëngjesi...
Autori: L · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Përshkrimi i një objekti të veçantë
NË KËTË PËRSHKRIM PËRSHKRUHET NJË SUVENIRE KU PARAQITET HEROI KOMBËTAR,GJERGJ KASTRIOT SKËNDËRBEU. Në shtëpinë time unë kam një suvenire mjaft të veçantë dhe të bukur.Në të paraqitet heroi ynë kombëtar,Gjergj Kastrioti Skëndërbe...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Natyra.
Parku kombetar i Dajtit eshte nje park mjaft i vizikuar nga shqipetaret dhe turistet e huaj.Ai ndodhet ne lindje te Tiranes.Dajti ka nje siperfaqe prej 3300 ha dhe eshte nje vend shume i pershtatshem per piknike familjare,sporte,lojera dhe aktivitete in...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Ndihma ime
Une shkoj ne fshat gjate fundjavave.Me pelqen te shkoj per shkak se aty ndihmoj te afermit e mi.Te korrat krijojne ushqim per bleresin dhe te ardhura per ate qe e shet.Prandaj,dua qe te afermit e mi te kene sa me shume fitim nga te mbjellat.Aty ka shume k...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Qyteti i Kukesit
Nga dritarja une shoh gjithcka qe ndodh.Shoh rete e vraneta qe duan te nxjerrin nje shi te bollshem.Dielli rrezaton jo per te ngrohur,por per te shoqeruar rete dhe qiellin.Malet jane te ndryshme nga njera-tjetra.Nje male me debore,nje mal me shkembinj te ...
Autori: VVVVVVVV · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Gjyshe
GJYSHE Askush nuk mund te pershkruaj dhimbjen time per ty.Ti ishe si nje shoqe e ngushte per mua.Ti ike e me le.Me than te behesha e forte po nuk munda..Me ke do te flas tani kush dk te ma hape deren kur kthehem nga shkolla.Kush do te me mesoje se sj te ...
Autori: Glea · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Pse?
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere ta gjej mbi 1 000 000 here apo jo? Nuk eshte e lehte te gjesh kete pyetje apo jo? Per disa gjera ne e kemi nje pergjigje , por per disa te tjera jo.Sa bukur...
Autori: Elsika Murrizi · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Dua Lipa
Dua Lipa eshte nje vajze 25-vjecare , kengetare, tekstshkruese, dhe modele me prejardhje shqiptare , qe jeton dhe vepron ne Londer,Angli. Eshte e gjate 1.73cm dhe peshon 63kg. Ka floke kafe , me te bardhe dhe baluket roze.Syte e saj jane ngjyre kafe . T...
Autori: Xheisa Kore · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: natyra
Po gjendem perpara nje natyre te qete te mrekullueshme… hap syte dhe shikon vetem bukuri te tille… gjelberim …bari I thate pemet e gjelberta…kane krijuar nje harmoni shume te bukur ndermjet tyre..ne kodrat siper shikon peme te tjera te cilat lev...
Autori: Anonim · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Domethenia e dashurise
- Cfarë është një dashuri? - Një dashuri ka shumë kuptime. Duke filluar nga dashuria për familjen, për mamin, babin, dashuria per një këngë… - Jo, jo!! Po them për dashurinë e lulëzuar midis dy personave. Një dashuri të fortë e cila ...
Autori: Kanarina Tulla · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Miqesia
Ne fragmentin e meparshem une ju tregova thjesht cfare eshte miqesia dhe cfare e quaj une . Tani une do tju rrefej nje ngjarje e cila lidhet me miqesine. (Emrat e dy personave real do te shfaqen e emra te tjere per te ruajtur privatesine e tyre )Vite me p...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com