Data e postimit: 2019-02-28 22:00:47
Lexime: 10103
Arush pellushi im...
Lloji: Tekst pershkrues
Tema: Kujtimi i femijerise sime
Autori: Elidona Duraku
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 10G
Qyteti: Kukes
E-mail: elidonaduraku2@gmail.com


Arush pellushi ka qene dhe eshte kujtimi i femijerise per shume gjenerata.Ai nuk ndahet nga une,eshte sinonim i sigurise dhe stabilitetit.Miku im me i mire,megjithese nuk eshte i vertete,dhe kete mister e kam zbuluar para pak vitesh.Arushi im quhet Tedi.Ai ka sy te zinj,eshte trupvogel edhe pse ka shume vite mbi kurriz.Ka nje bisht shume te vogel,nje hunde qe ngjan si dardhe e buze qe per mua eshte mister t`i gjej.Arushi im ka qene truk magjik per mua sepse ai me vinte ne gjume me embelsine e tij me ne maje enderrat.Ai megjithese nuk flet me jep vetebesim dhe mbi te gjitha pergjegjesi,ai eshte ne gjendje te formoje nje barriere mes nesh dhe stresit ose tensionit.Eshte nje lloj krijese e cila sherben si nje ditar i kyqur.Arushi ka qene me mua kur kam hedhur hapat e pare megjithese ai nuk ndoqi hapat e mi,ka degjuar fjalet e mia te shumta megjithese nuk fliste vete,e ka ndjere kur kam qene semure megjithese nuk mund te kujdesej per mua...Por perseri ai mbetet kujtimi me i embel i femijerise time te vjeter e jo nje lecke e harruar.Do te te ruaj dhe ti do te me kujtosh nenen time.

Vepra te ngjashme
Autori: 00 · Lloji: Pershkrim · Tema: Arushi Alvin
Objekti im me i dashur i femijerise eshte arushi Alvin.Ai eshte miku im me i mire edhe pse nuk eshte i gjalle.Ai eshte nje arush i vogel me gezof shume te bute . Ka dy sy te vegjel te ndritshem dhe nje bark te madh Pervec te qenit i bute dhe i lezetshe...
Autori: enxhi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: babai
I dashur baba Ti je i pari qe me mbajte ne krah kur linda.Ti je i pari qe me mesoi bicikleten.Ti me ndihmon te ngrihem kur rrezohem dhe te ulem kur ngrihem.Ti je gjithnje aty per mua.ti je gjeja me e shtrenjte per mua.E di qe ndonjehere gaboj apo nuk sil...
Autori: Henri Lasku · Lloji: Tregim · Tema: Do te flasim per nje arushus qe merr gjera pa lejen e te tjereve!...
Arushi Topolak Nje dite arusha mblodhi te gjitha kafshet dhe u tha: -Tani u rritet,dhe do ta gjeni vet ushqimin. Edhe une pyeti i habitur arushi topolak qe ishte me i vogli.Edhe ti tani shkoni.Ata u nisen duke ushqyer dhe...
Autori: Arberita Rraqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Nena
Kete ese dua te ja kushtoj me te shtrenjtes sime ..Nenes time.. Ajo luftoi shume qe te me shpie ne kete bote.Sakrificat e saj jane te shumta sepse ajo me lindi,edukoi,mesoi,ajo me mesoi fjalet e para , hapat e pare etj etj.. Per mua nena ka qene edhe si ...
Autori: Edwrado Hoxha · Lloji: Pershkrim · Tema: Kujdes derrasa eshte e kalbur
E ulur ne copezen e nje toke shkruaj: “E lodhur, e heshtur, me pesimizmin me te madh; Te gjitha keto te krijuara nga koherat qe ne po jetojme. Ne ate flete qe une shkruaj megjithese larg botes, ne ate copez te vogel atje tej shihen gjurmet e trishta te ...
Autori: Krisula Bilo · Lloji: Ese pershkruese · Tema: nje vend aq i afert nga femijeria e larget
Femijeria, eshte mosha me bukur ne te cilen secili pa diskutim ka kujtimet e veta. Femijeria ka kujtimet me te bukura, me te vecanta, me mbrslenese ne jeten tone. Une kam shume kujtime nga femijeria ime. mosha e femijerise per mua do te mbetet tere jeten ...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Hobe
Shpesh here ne ditet e sotme veme re se librave dhe te lexuarit nuk i kushtohet rendesia e duhur. Interesimi per te lexuar, vecanerisht nga femijet e moshes sone eshte shume i vogel. Vemendje e madhe nga ana e tyre i drejtohet lojrave argetuese, kompjuter...
Autori: Kristi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta ime
Kam falur gabime gati te pafalshme, kam provuar te zevendesoj persona te pazevendesueshem dhe harruar persona te paharrueshem. Kam reaguar per impuls, jam zhgenjyer nga persona qe nuk e prisja, por edhe une kam zhgenjyer. .. Kam qeshur kur nuk ka qene e n...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Aventure
Ishte qershor. Stina e veres sapo kishte hyre dhe temperaturat kishin filluar te rriteshin dalengadale. Ne tirane bente vertete shume nxehte dhe megjithese prinderit nuk e kishin marre ende lejen e pushimeve, vendosem te kalonim nje fundjave ne bregdetin...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: ...................
Kusherinjte e mi Une kam shume kusherinj por ata me te afermit jane 5 Ergi,Medina,Erva,Ajla dhe Titi ERGI Ergi eshte moshatar me mua pra 11 vjec.Ai eshte nje djale i bkr dhe i zgjuar.Eshte elegant dhe i gjate,ka floke te zinj dhe kacurrela.Ka sy te me...
Autori: Megi.B😊 · Lloji: Analize letrare · Tema: Heroic kombetar
Te quhesh legjende,hero eshte shame per ne por per shqiperine, kombin tone jo sense ne kemi nje person qe na larteson ne nivelin historik dhe ai eshte Gjergj Kastriot Skenderbeu .Jemi njohur me te qe ne hapat ne vogeli kemi degjuar per historine dhe l...
Autori: Rosilda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Autobiografia ime
Une quhen Rosilda kam lindur ne 20 shkurt dhe jam vajza e dy prinderve te mrekullueshem. Kam dy vellezer me te medhenj te cilet me gjenden prane gjithmone kur kam nevoj per ta. Vitet e para te jetes sime i kam kaluar ne qytetin e bukur te Durresit, ne das...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Shoqja
I. Pershkrimi objektiv. Eshte nje vajze pesembedhjete vjecare. Me nje gjatesi mesatare prej 168 cm, ka floke te verdhe e sy bojeqelli. Vishet shume thjeshte, me xhinse e bluza te gjera. Adhuron futbollin, basketbollin dhe lojrat e ndryshme elektronike. ...
Autori: Ariela Selimllari · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrim i qytetit te Korces
Korca ime... Qyteti i serenatave... Pika me e frekuentuar turistike... Kur nis te flas per korcen time fjalet qe me vijne ne mendje jane te shumta ama une zgjedh vetem nje dhe bertas me te madhe: "Enderr" Mos ma merrni per egoizem kur them Korcen tim...




Komentet e fundit!

Emri: adisa
Email: adisakamberi98@gmail.com
Komenti: Jeni fitimtar nga cdo faqe tjeter



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com