Data e postimit: 2023-03-04 00:39:45
Lexime: 1635
Mjedisi
Lloji: Tekst pershkrues
Tema: Mjedisi
Autori: Lion Braka
Shkolla: Shkolla fillore "Ilaz Thaqi"
Klasa: IX1
Qyteti: Hani i Elezit
E-mail: Lionbraka@outlook.com


Mjedisi
Mjedisi eshte gjeja me kryesore ne jeten tone.shumë njerez nuk ia dijne vleren mjedisit asesi.disa e keqperdorin e disa jo por nje mjedis i pastert,eshte shumë i nevojshem
Gjithashtu disa prej qytetareve dalin per ta shijuar mjedisin,disa dalin per te ecur.e shumë te tjera por ne kemi nje keshille per ju dhe keshilla qe ne do jua japim eshte qe mos e shfryhtezoni mjedisin..

Vepra te ngjashme
Autori: Egiol Hoxha · Lloji: Ese informuese · Tema: Mjedisi
Mjedisi eshte dicka shume e rendesishme per ne , ai eshte gjithckaa qe na rrethon.Mjedisi eshte vendi ku ne jetojm.Ai eshte dicka shume e bukur,njeriu ka nderhyr ne mjedis.Njeriu ne mjedis ka ndikuar per mir edhe per keq.Mjedisin duhet ta ruajme sepse p...
Autori: Barbie projects · Lloji: Ese argumentuese · Tema: mjedisi ku ne jetojme
Mjedisi eshte ambjenti ku ne jetojme, thithim ajrin e perditshem ushqehemi dhe argetohemi.Te gjitha keto ose shumica e tyre jane dhurate e natyresn.Ne i pranojme me kenaqesi, duke pohuar se natyra apo zoti e ka per detyre te na i fale, dhe ne nuk ke...
Autori: KLAJDIMETA · Lloji: Analize letrare · Tema: TE MBAJME PASTER MJEDISIN
mjedisi eshte jeta jone . ne duhet ta mbrojme ate sepse po u ndot mjedisi jemi ndotur edhe ne .mjedisi eshte gjysma e jetes sone .disa rregulla per mbrojtjen e mjedisit jane= 1=te mos hedhim mbeturina ne toke 2=te mbjellim sa me shume peme 3=te mos p...
Autori: isabela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Mjedisi
E keni parasysh kur shume kohe me pare shikonit nje mjedis te gjelber e plot jete,dhe me pas nje shkatrim total. Si do ndiheshit? Une do ndihehesha e deshperuar sepse ai mjedis ku ne jemi “rritur” shkatrohet brenda minutit.Disa njerez nuk e kane probl...
Autori: Orgita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Mjedisi dhe ne.
Mjedisi përbën burimin themelorë për jetën në tokë.E megjithatë ,ai është rrezikuar dhe rrezikohet vazhdimisht nga veprimtaria njerëzore .Brezat e ardhshëm do të trashëgojnë gjithnjë e më pak nga mjedisi i sotëm ,pasi ai po shfrytëz...
Autori: Blenarda Dikolli · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Tema : Une pro mjedisor.
Mjedisi apo ambienti, është tërësia e rrethanave përreth një organizmi ose grup organizmash, veçanërisht ndërthurja e kushteve të jashtme fizikore, natyrore që veprojnë dhe ndikojnë në rritjen, zhvillimin, dhe mbijetesën e organizmave. Ne s...
Autori: X · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mjedisi
Mjedisi eshte gjithcka qe na rrethon.Ne duhet te kujdesemi per te.Nqs se mjedisi ndotet tek ne shfaqen semundje te ndryshm.Duhet te jetojme ne harmoni me natyren dge te shfrytezojme te mira qe ajo na ofron.
Autori: KRISTJANA · Lloji: Pershkrim · Tema: viti i ri
VITI I RI ESHTE FESTA TE CILEN NJEREZIT E PRESIN ME PADURIM.SOFRRA SHQIPTARE PER VITIN E RI ESHTE GJITHMONE E MBUSHUR. GJELI I DETIT NUK MUNGON KURRE . PA DYSHIM QE AS BAKLLAVAJA. KA EDHE SHUME USHQIME TE TJERA QE NA SHIJOJNE AQ SHUME SEPSE JANE TE PERGAT...
Autori: L · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pse frikësohemi nga vetmia
Shumë njerëz në varësi të karakterit të tyre dhe të rrethanave shoqërore janë të prirur të jenë të vetmuar.Shpeshherë ata ndërtojnë një "botë"tyren të vogël ku askush nuk hy. Vetminë disa të tjerë e shohin si mënyre shpëtimi ng...
Autori: Elion Hasa · Lloji: Ese filozofike · Tema: E bukura dhe e shemtuara
Cili është përkufizimi i bukurisë? A ekziston një përkufizim i tillë? Apo secili prej nesh ka shpjegimin e tij? Ndoshta një person që unë mendoj se është i bukur, dikush tjetër e konsideron të shëmtuar. Ju mund të gjeni defekte te një per...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta eshte gjeja me me vlere qe ka nje person. Ajo eshts thesari me i cmuar per njerezit. Jeta jone eshte shume e shkurter, ne te ka shume gezime e hidherime.Disa njerez nuk e duan jeten e tyre dhe perpiqen qe ti japin fund asaj, por kjo nuk eshte gje e ...
Autori: Erblin Jahiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: arkitekt
Unë po te isha arkitekt së pari do ti kisha ndërtuar disa shtëpi për të varfërit do ti kisha projektuar disa spitale për mirëqenien e shëndetit të njeriut,disa banesa personale per të moshuarit,do ti kisha ndërtuar shkolla për mësimin e fë...
Autori: Mister Tumsi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Shume njerez jeten e tyre e kane te ndare ne te mirat dhe te keqijat e tyre. Disa jetojne per qellime te ndryshme. Disa kane frike nga vdekja. Disa jetojne sepse nuk vdesin dot dhe disa te vetvriten sepse per ta nuk ka kuptim jeta. Pendimi,dyshimet dhe te...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Mjedisi
Ne qytetari sot tema ishte “Mbrojtja e mjedisit” ku ne fund te ores mesuesja na dha si detyre te komentojme shprehjen e famshme te nje shkrimtari francez ne te cilen thuhet:”Ne nuk e trashegojme token nga paraardhesit tane,ne e kemi marre ate hua ng...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com