Data e postimit: 2022-09-17 22:12:17
Lexime: 1236
Pershkrimi i nje personi real
Foto
Lloji: Tekst pershkrues
Tema: Noizy
Autori: Orgito Kaloti
Shkolla: Gjimnazi "M.K.Ataturk"Pajove
Klasa: Xll
Qyteti: Peqin
E-mail: orgitokaloti1@gmail.com


Noizy eshte një
djalë 36-vjecare,
kengetare,
tekstshkrues,
dhe bizesmen me
origjinë
Shqiptare, qe
jeton ne
Durrës-Shqiperi.
Eshte i gjatë
1.83cm ka
flokë të zi dhe
sy te kaf.

Vepra te ngjashme
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkruaj veten time
AUTOBIOGRAFIA Unë quhem ENISA ! Jam një vajzë 12 vjeçare. Lindur në qytetin e Durrësit, ku edhe jetoj për momentin në lagjien 14. Origjina nga babai është nga Kukësi ,ndërsa nga nëna Skrapari. Jam 1,58 m e gjatë dhe rreth 52 kg. Flokët ...
Autori: moris zaka · Lloji: Poezi kolone · Tema: 100 vjet pavarsi
100 vjet pavarsi shteti im je ti shqiperi flamur me dy krenore ne faqe te bardhe ti na nxorre vendi im shqiperi zemra ime mbeti vetem tek ti 100 vjet ti mbush sot nga gezimi syte me rrjedhin lot ah moj shqiperi sa vuajtje mbeten tek ti ...
Autori: Elsika Murrizi · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Dua Lipa
Dua Lipa eshte nje vajze 25-vjecare , kengetare, tekstshkruese, dhe modele me prejardhje shqiptare , qe jeton dhe vepron ne Londer,Angli. Eshte e gjate 1.73cm dhe peshon 63kg. Ka floke kafe , me te bardhe dhe baluket roze.Syte e saj jane ngjyre kafe . T...
Autori: Florjan Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
Gjirafa Gjirafa me trup të gjatë E thërrasin qafëgjatë Këmbët si shtylla Qëndron mbi cdo kafshë Jeton në pyje Jeton në lëndina Hanë barë,hanë pemë Rron me kr...
Autori: Denisa prroi · Lloji: Poezi personale · Tema: Marcela marashi
Marcel mori marcel pash zotin si ke le marcela e malsise kecen vallen porsi mic ike floket si biondine kurre ne nje vend nuk rrrrin me te gjithge ngaterrrrohesh e prape pajtohesh kengetare si rumune je kengetare je e famshme por askush ste merr ...
Autori: alma mazreku · Lloji: Pershkrim · Tema: kendimi
KENDIMI PER MUA KENDIMI ESHTE GJITHQKA ESHTE JETA IME.DUA ME GJITHE ZEMER QE TE JEM NJE KENGETARE PREFESIONISTE DHE KJO PER MUA ESHTE ENDERR DHE SHPRESOJ SE DO TE RRIKTHEHET NE REALITET KJO ESHTE DESHIRA IME ME E MADHE. KENGEN UNE NGANJEHER MENDOJ SE E ...
Autori: Eqerem Nazif · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Tragjedia e Otrantos (1997)
Shqiperi o Shqiperi C'kohe po jeton ti? Plot me halle anarshi. Thote deti duke qare, Obobo C'tmerr kam pare. Nje anije me gra femije Ne fund te detit eshte perpire. S'kam faj une thote deti, Dikush tjeter njerezit nxiti. A moj Vlore, moj Vlore kr...
Autori: Bleron Seferi · Lloji: Thirrje · Tema: Femijet mesojne ate qe shikojne:!!
“Fëmijët mësojnë atë që jetojnë: Nëse një fëmijë jeton në kritikë, mëson të dënojë. Nëse një fëmijë jeton në urrejtje, mëson të luftojë. Nëse një fëmijë jeton në ironi, mëson të jetë i ndrojtur. Nëse një ...
Autori: Diana B · Lloji: Analize letrare · Tema: Hebrenjtë
Ne vitin 1933 – 1934 jane perpjekjet e Mbreterise Shqiptare me Keshilltarin e Mbretit Z. Mehmet Konica dhe Ambasadorin Amerikan Z. Herman Bernstein per sigurimin e Hebrenjve. Mbreteria Shqiptare dhe qeveria austiake ne vitin 1930 hoqen vizat ne baze te...
Autori: SARA XHELESHI · Lloji: Ese informuese · Tema: HISTORIKU I TIJ
ABDYL FRASHERI lindi ne vitin 1839 ne fshatin Frasher,Shqiperi dhe vidiq me 3 nentor te vitit 1892 ne Stamboll,Turqi ishte patriot demokrat i shquar,nje nga ideologet perparimtare te RILINDJES KOMBETARE dhe ...
Autori: Rejan Raqi · Lloji: Poezi dramatike · Tema: 28 nentori dita e pavarsise se Shqiperise
Do xhonturq ogurzi deshen ta merrnin nje shqiperi por ca labeate atdhetare se lane ta merrnin shqiperine me shume shqipetare Sot u ngrita me shume gezim se eshte 28 nentori dite pa mbarim Zemra me rreh me shume dashuri ta festojme kete dite...
Autori: kush jam une · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Kush jam une?Eshte e veshtire ti japesh pergjigje pyetjes me te rendesishme filozofike.Si nje gjashtembedjete vjecare e njoh mjaftueshem veten ,per te shpjeguar se cfare krijese e cuditshme jam. Ne rang te pare jam princesha e babit dhe engjelli i mamit ...
Autori: kush jam une · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Kush jam une?Eshte e veshtire ti japesh pergjigje pyetjes me te rendesishme filozofike.Si nje gjashtembedjete vjecare e njoh mjaftueshem veten ,per te shpjeguar se cfare krijese e cuditshme jam. Ne rang te pare jam princesha e babit dhe engjelli i mamit ...
Autori: Henri Lasku · Lloji: Poezi lirike · Tema: Flas per Shqiperine!!!
Shqiperi o vendi im, Ti e mbushur me gezim, Krenaria ime je!! Oh moj Shqiperi, Ti je e mbushur me kenari, Oh sa te dua moj Shqiperi!! Autori:Henri Lasku




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com