Data e postimit: 2024-03-01 22:11:33
Lexime: 1715
7 marsi dhe 8 marsi
Autori: Lion Braka
Lloji: Ese pershkruese
Tema: ese per 8 marsin dhe 7 marsin
Shkolla: SHML.DARDANIA.Hani i Elezit
Klasa: X3
Qyteti: Hani i Elezit
E-mail: Email eshte i fshehur!


8 marsi siq njihet dita nderkombetare e gruas,eshte nje nder ditets me te veqanta te nenave dhe gjitha grave qe ndodhen ne trojet shqipetare,kjo dit e shenon nje mesazh per te gjith nenat shqipetare ku do qe jane neper bote.kjo dit me patjeter duhet qe te festohet ne te gjitha trojet shqipetaret.eshte nje nder ditet me te veqanta te nenave tona.

7 marsi njihet si dita nderkombetare te mesuesesit njeashtu edhe kjo dite e shenon nje mesazh te rencishem per mesuesit,edhe kjo dit mundet te festohet pa mare parasysh gjasave eshte nder nje dite kryesore te mesuesit sepse ata kane dhene kontribut aq te madh per mesimin dhe gjith ato nxenes qe kane mesuar deri me tani dhe ne jemi falemenderues per te gjith kontributin qe ata kane dhene deri me tani per neve.

Vepra te ngjashme
Autori: Dafina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera.Stina
Pas nje dimri te gjate e te ftohte me ne fund vjen kjo stine e buzeqeshur dhe e ngrohte.Nje stine e mbushur me dashuri,pranvera.Mua me pelqen shume stina e pranveres.Kete stine e fillojme ne menyren me te mbare.Si qdo stine tjeter edhe ne pranvere kemi ge...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mbremja
Ishte dite e diell.ora 6 e mbremjes.Heshtja kishte pushtuar tere vendin.Degjoheshin vetem shushurimet e gjetheve nga era e lehte qe fryente. Mbremja e quditshme nuk te lejonte te shihje ngjyrat e bukura te natyres.Zogjte kishin ndaluar cicerrimat e tyre. ...
Autori: agnesa sejdiu · Lloji: Ese pershkruese · Tema: puna
Sa do te doja Sa do te doja qe nje bot e bukur te kthehej ne nje bot antike me freskim dhe gjelberim ajer te paster e shum gjera te bukur zogj qe kendojn bukur dhe nga kenga e tyre e bukur lulet lulezojn eshet e sigurt se kur nje bot e bukur do te ndrysh...
Autori: Paula · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
Ne jemi ketu ne Toke per te, nuk e di, ndoshta per shume gjera te ndryshme nga njera tjetra.Ndokush eshte per gjerat e veta, te beje ate qe do me shume, ndokush per te jetuar apo per cfaredolloj gjeje tjeter. Une, per veten time, jam ne toke per shume gj...
Autori: YLLKA ALIU · Lloji: Ese pershkruese · Tema: bukurit e fshatit tim
FSHATI IM fshti im eshte nje fshat shume i bukur.Ai ka nje ambient freskues,ky eshte nje fshat ku te njerzit jan shum punetor ata mbjellin ;patate,domate,tranguj,karrota,speca,lakra etj.... Kurse femijet e ketij fshati mesojn sh...
Autori: Iva Bezhani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: “MERR SYTE E MI DHE SHIKOJE!”
Shpesh njerzit zene e flasin kuturru per nje njeri qe e duan , nje njeri qe e adhurojne , ose nje njeri qe e konsiderojne gjysmen e vetes . Por une do preferoja ti rendisja fjalet e mija ne menyre te rregullt ndoshta edhe nen tingujt e ndonje simfonie mag...
Autori: Diellza Kllokoqi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shkolla
Per mu tashme kane kaluar 7 vite shkollore kaluan shume shpejt em gezim hidherim pore edhe thashetheme mes shoqerise shoqerine e pare enjoha ne bankat shkollore vitet shkollore kaluan shume shpejt sa me mbeten edhe 2 vite mesim por nuk do ta harroje kurr...
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
Tek po ecja neperate rruge,shikoj ne te dy krahet e mi disa peme,me gjethe shumengjyreshe,te cilat gati do te binin.Duke ecur ndiej disa kercitje te gjetheve qe ndodheshin poshte kembeve te mia.Ajo lloj kercitjeje me jep nje ndjesi rrenqethese qe me kap t...
Autori: Ajshe Jakupi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Bukuritë e Pranverës
Përshëndetje pranverë!Një stinë që na zgjon e na ringjall.Na ndihmon të gjejmë ajrin dhe ujin ngazëllyes e na emocionon nga yjet e natës...Pranvera është mënyra e natyrës për të thënë "Le të festojmë". Ajri është si një flutur me k...
Autori: Blerta Sinanaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjaku e Flamuri
Lufta e gjaku nuk u ndalen padrejtesi, tortura , vuajtje denime. Dhuna nuk u ndal pse ky vend vuajti e derdhi gjak pse kosova nuk e kishte lirine e vet.Pse?Ai gjak nuk u derdh per kot ai gjak i deshmoreve...Toka u be e kuqe por ne nuk e harrojme se qna ka...
Autori: Freskida Berisha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Frike nga deshtitmi
Eci vetem sipas intuites e cila nuk di ku do te me dergoje. Shof disa objekte qe me vertetojne se nuk e kam shikimin te humbur. Sa do te doja te shikoja te gjithe situaten nga syte e dikujt tjeter. Valle ku ndodhem?! Ne ferr? Mendoja se ketu percellohesh....
Autori: hax.xh_ · Lloji: Ese pershkruese · Tema: tingulli i ziles se shkolles
ora po shenonte edhe pak 09 : 35 , po degjoj hapat e zyshes qe zbret per ti rene ziles, po e degjoj... dhe ja tani ora shenoi 09:35 tingulli i ziles po degjohet deri ne katin e tret ne klasen time , nxenesit vrapojne per te dale jashte , zhurma eshte e pa...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mbasdite Vone
Mbasdite vone.. Ka ndaluar dikush te shikoje mbasditen? Qe nga disa muaj me pare kam filluar te perkushtohem te parashikoj gjithcka qe do me ndihmoje te gjej rrugen time. Ne vecanti, deklarohem e joshur nga mbasditet e dimrit. Dukej sikur gjithcka ishte...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com