Data e postimit: 2023-11-15 16:29:36
Lexime: 902
Te qash...
Autori: Korina Duka
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Te qash...
Shkolla: Qybra sokoli
Klasa: 7a
Qyteti: Prrenjas
E-mail: Email eshte i fshehur!


Nuk je vetem. Je ne nje bote me gjurme te ndryshem njerzish, me shume fytyra, te cuditshme, te sukseshme, te shumtuara, te bukura dhe sume te tjera fytyra qe na rrethojne. Je e palumtur, te ofendojn te bullizojn, luajnr me ndjenjat e tua. Nuk je vetem pra, duhet te kesh besim tek vetja jote, keto jane shpresat e tua te vetme, beso ne vete, kalo ylberin pertej maleve dhe mund tja dalesh. Nese nuk te duan etj etj mos ja vi te thjesht thuaj vetes qe duhet tja dal dhe kur esht koha tq qesh perseri buzeqesh. Mos qaj pasi gocat nuk qajne ne sy te te gjithve qajn vetem. Mos qaj por qesh esht bot me e bukur te qeshesh. Cdo hap i joti kalon vetem me nje buzeqeshje!!!!!!!





Duajeni jeten tuaj
Ashtu si dhe un po veproj
Sepse do tja dilni mbane
Dhe vetem te jeni
Mos i humbni shpresat tuaja
Korina Duka

Vepra te ngjashme
Autori: Tris · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pamja nga kodra
Veshtroj nga te gjitha anet.Shikoj qytetin tim,Durresin,me qendrat e tij historike si:Amfiteatri i cili tregon qyteterimin e lashte te qytetit tone,qe ndodhet rreze Murit te Kalase i cili perfundon me Torren Veneciane.Qyteti une rrethohet nga disa fusha d...
Autori: Melisa Preçi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
Pranvera nuk është thjesht stina e parë e vitit.Ajo është stina e rilindjes ,gjallërisë ,ngjyrave ,melodisë .Pranvera është stina ku natyra na buzëqesh të gjithëve .Është kapitulli me shkronja të gjelbërta në librin tonë të jetës . ...
Autori: KLARISA OSMANI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shkolla
Ese: Marredhenia ime me shkollen. Si eshte dhe si duhet te jete. Shkolla eshte vendi ne te cilin njeriu kalon gjysmen e dites, dhe keshtu, dite pas dite, pothuajse gjysmen e jetes se tij. Pa shkolle “nuk ka jete”; kjo eshte edhe nje nder arsyet perse...
Autori: Steisi Ziu · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vjeshta
Sot është një ditë e bukur vjeshte.Gjethet e thata të pemëve kanë shtruar nëpër rrugët e qytetit një tapet të artë.Vjeshta është stina e gjumit të ëmbël.Dielli rrezeartë i ka lënë vendit shiut dhe motit të freskët.Sa bukur është t...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ata u larguan
Ikën... Ai tashme ishte larguar nga kjo bote,nga bota e te gjalleve.Ishte larguar ashtu sikurse largohen dallendyshet ne sezonin e dimrit por ne dallim nga dallendyshet ai nuk do kthej me kurre n...
Autori: klea · Lloji: Ese pershkruese · Tema: imagjinate
Tashme pallati im duket si nje mize dheu qe ketu lart.Jam aq afer me rete sa i prek ato.Me vjen t'i ha se me duken si pambuk sheqeri i bardhe.Sapo hedh veshtrimin tim poshte,dridhem e tera.Shkolla duket si nje pike ne oqen ne relievin e gjelbert e ngjyre ...
Autori: ina haxhimali · Lloji: Ese pershkruese · Tema: nena
nena sapo degjon fjalen nene ne mendje te vijne nje sere mendimesh ,por ne kuptimet me te mira . nena nuk e di se cvend ze ne jeten e te tjereve por ne jeten time ajo ka nje vend shu...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pushimet
Pushimet verore kete vit kane qene ndryshe nga vitet e tjera,jo vetem per mua por per 'te gjithe'.Ne keto pushime nuk ka qene "argetimi" ne krye te gjithçkaje,por kane qene "frika"dhe"kujdesi" nga nje armik i papritur dhe i panjohur deri diku per te gjit...
Autori: Anaili · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mbi veten time
Jeta eshte nje liber I gjate dhe misterioz,me shume kapituj.Cdo kapitull perfaqeson nje nga fazat e njeriut,te cilit I eshte dhuruar ky margaritar shumefaqesh…Jam duke shfletuar,faqe,kapituj e pas nje leximi te gjate 15-vjecar,arrij te kapitulli “adol...
Autori: vjollca · Lloji: Ese pershkruese · Tema: MATURANTET
ESE:MATURANTET Te shkruash per nje tem kaq te rendesishme nuk eshte fare e lehte sepse qdo bashkim i shkronjave te jep nje ndjenje te re qdo bashkim i fjaleve te kujton diqka te shkuar ndersa qdo lot qe pikon nga syri te kujton nje te kaluar sa veshtir...
Autori: Alberina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mesova
Kam mësuar që dashuria lëndon atëherë kur ti nuk e pret. . .që gjërat e bukura nuk zgjasin. . .që të ëndërrosh është më mirë se të jetosh. . .që ka ëndrra të cilat nuk bëhen kurrë realitet. . .që një njeri sado i mirë që mund të ...
Autori: Elma Ibishi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Libri
Te flasesh per libri te nevojiten shum fjal te bukura . UN sot vendosa ta marr temen e librit . Ne sot e japim maksimumin ton vetem per jeten e metutshme . Libri eshte shoki i jetes ,pa nje liber smund te jetojm sepse libri eshte shum i vleshem per jetat ...
Autori: ariol hoxha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: veshje popullore
Veshjet popullore, janë pa dyshim një nga manifestimet më të fuqishme të kulturës tradicionale. Ato janë trashëguese e transmetuese të shumë elementëve, që vijnë nga lashtësia dhe nga koha e mesme, por janë njëkohësisht edhe shprehje e m...
Autori: Artion Brahimi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Cfare ndjen kur je nje maturant
Ndjesia qe te shkakton ideja e te qenurit maturant eshte e papershkrueshme. Eshte moment per te cilin qe i vogel kam menduar se nuk do te vinte kurre, por ja qe erdhi. Te qenurit maturant eshte dicka me shume se te qenurit ne vitin e fundit te...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com