Data e postimit: 2013-06-02 22:30:58
Lexime: 14734
marredheniet midis brezave ne familje
Lloji: Ese pershkruese
Tema: marredheniet ne familje
Autori: elda agalliu
Shkolla: Hafiz Ali Korca
Klasa: 10
Qyteti: durres
E-mail: eldaa@outlook.com


Ne ditet e sotme,pakkush deshiron te jetoje ne nje familje te madhe. Kjo ndodh sepse kohet kane ndryshuar dhe bashke me to ka ndryshuar edhe mendesia e njerezve. Ne qofte se te duhet te jetosh nje pervoje te tille,duhet ti "harrosh" ose ti "ndryshosh" disa zakone te jetes tende, dhe ti pershtatesh disa te "tjerave", qe bejne te mundur pershtatjen mes brezave dhe mundesive. Dikur pyeten nje vjeherr se si ia arrinte te krijonte nje marredhenie harmonike me nusen,dhe ajo me mencuri u pergjigj: -Kemi humbur te dyja "lirine"!

Vepra te ngjashme
Autori: Flavia Biba · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Lufta midis brezave
Bashke me vitet kane ndryshuar edhe mendimet e mentaliteti I njerezve. Ne ditet e sotme, ata te cilet deshirojne te jetojne ne familje te madhe jane te pakte. Per te jetuar kete pervoje duhet te zhdukesh zakonet e jetes dhe te pershtatesh me disa te tje...
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve kane frike te marrin pergjegjesi.
Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve kane frike te marrin pergjegjesi. Liria eshte simboli dhe virtyti i nje jetese te mire dhe plot shendet midis nje komuniteti apo nje grupi.Per te fituar li...
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve kane frike te marrin pergjegjesi.
Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve kane frike te marrin pergjegjesi. Liria eshte simboli dhe virtyti i nje jetese te mire dhe plot shendet midis nje komuniteti apo nje grupi.Per te fituar li...
Autori: Erisa · Lloji: Pershkrim · Tema: Jeta
Eh... Jeta! Jeta esht shum e shkurter. Ta jetojme ate sa jemi dhe ta shijojme deri ne fund. Duke pare se cfare ndodh ne ditet e sotme ne mendojme se te jetosh do te thote ti plotesosh te gjitha deshirat qe ne kemi. Jeta ka shum veshtiresi por me ndihmen e...
Autori: Tea Lako · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria
C`eshte dashuria??? Dashuria eshte gjeja me e bukur qe mund ti ndodhe nje personi.Ndjesia me e bukur qe pushton shpirtin. Dashuria eshte nje ndjenje qe mund te shkruash aq shume,por ne mendje te vijne aq fjale sa nuk di cilen te shkruash me perpara. Dash...
Autori: Brikena Kavaja · Lloji: Hartim · Tema: e Lire
Koha e sotme. A nuk eshte e keqe?E keqe si erresira e disa zemrave , si ligesia e disa mendjeve.Koha na ka bere keshtu. Te gjesh dike qe te mbeshtetesh eshte si te gjesh nje fije drite mbi terr. Nuk mund te gjesh nje shpatull ku te nxjerresh dhimbjen ,sep...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pse jemi vetem ???
Vetmia eshte shoqeruesja me e keqe e jetes.Edhe pse cdo person e vendos vete se me ke do te rrije,preferon te rrije ne shoqerine e njerzve apo preferon te qendroje vetm.Shpesh here "qendrimin vetem"e marrim si dicka negative.Por ne ditet e sotme nuk eshte...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca
ADOLESHENTI ESHTE SHERBETOR I MOSHES, APO ESHTE ZOT I VETVETES??... Adoleshenti eshte njeri. Pavaresisht ofendimeve te ndryshme te te tjereve, ai eshte njeri. Duke qene njeri, ka mendje dhe zemer. Me keto te dyja, ai eshte i afte te marre vendime dhe te ...
Autori: Nuk ka rendesi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te jesh vetvetja
Secili nga ne ka disa virtyte qe na bejne te ndryshem nga njeri-tjetri.Nje nder keto virtyte eshte edhe guximi. Guximi eshte nevoje e evolucionit te popullit ne mbare boten .Nese sdo te kishte guxim do te egzistontne akoma skllveria , madje ajo do te isht...
Autori: Mister Tumsi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Shume njerez jeten e tyre e kane te ndare ne te mirat dhe te keqijat e tyre. Disa jetojne per qellime te ndryshme. Disa kane frike nga vdekja. Disa jetojne sepse nuk vdesin dot dhe disa te vetvriten sepse per ta nuk ka kuptim jeta. Pendimi,dyshimet dhe te...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Shoqeria
Qe me lindjen e njeriut ka lindur dhe nevoja te mos jete vetem.Per te mbijetuar atij I duhej te qendronte me te tjere te llojit te tij .Por tani kohet kane ndryshuar .Njeriut nuk I duhet me te mbrohet nga kafshet e egra por nga dicka me e madhe me e eger ...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Fjale te urta · Tema: Kurre mos thuaj kurre!
1)Humbja e nje njeriu te dashur eshte si humbja e nje dhembi,dhemb per pak kohe por vendi i tij mbetet gjithmone bosh. 2)Nese je shume i lumtur,mos bertit shume,trishtimi e ka gjumin e lehte dhe mund te zgjohet. 3)Te mos guxosh eshte njesoj t'i thuash j...
Autori: Nia T · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Rinia ne kohen e diktatures dhe ne kohen e sotme
Rinia ne kohen e diktatures ishin me te perqendruar tek vetja,nuk u tregonin gjithcka prinderve te tyre,ishin te mbyllur ne vetvete,mirpo perseri tregoheshin te sjellshem dhe te edukuar me te medhenjte . Kur mbaronin gjimnazin mendonin per te ardhmen dhe...
Autori: sabina collaku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: familja
familja eshte themeli i shtepise. pa themel nuk mund te ekzistoje as muret dhe as catija. themeli i shkaterruar muret nuk mund te qendrojne, qe te mbajne catine. e perse mund te sherbeje nje shtepi pa themel, pa mure, pa cati e cna duhet ckuptim ka kjo? d...




Komentet e fundit!

Emri: trendafile
Email: trendafiletrenda@gmail.com
Komenti: ehh mj moter na jan bere bijte per tu martuar

Emri: trendafile
Email: trendafiletrenda@gmail.com
Komenti: ehh mj moter na jan bere bijte per tu martuar

Emri: aleksa
Email: paulolekndreaj@outlook.com
Komenti: pa lidhje



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com