Data e postimit: 2023-10-12 15:18:16
Lexime: 666
Funksioni i dyfishte i refleksionit filozofik
Autori: Xhulja Nikolla
Lloji: Analize letrare
Tema: Kuptimi i refleksionit filozofik
Shkolla: Gjimnazi Sami Frasheri
Klasa: Klasa 11
Qyteti: Përmet
E-mail: Email eshte i fshehur!


Refleksioni filozofik është një proces mendimi dhe analize që synon të kuptojë thelbin e pyetjeve themelore në jetë. Përmes refleksionit, filozofi shqyrton temat e mëdha si natyra e ekzistencës, natyra e diturisë, morale dhe etika, duke u marrë me pyetje që nuk kanë një përgjigje të qartë.

Funksioni i dyfishtë i refleksionit filozofik përfshin dy aspekte të rëndësishme. Së pari, ai na ndihmon të ndërtojmë argumente logjike dhe të shqyrtojmë thellësisht një çështje. Përmes refleksionit, jemi në gjendje të analizojmë rëndësinë e çështjeve dhe të qartësojmë mendimet tona. Ky proces na lejon të identifikojmë mënyrat e mëdha për të kuptuar botën dhe për të gjetur përgjigje të ndjeshme ndaj dilemave që na paraqiten.

Së dyti, refleksioni filozofik promovon zgjuarsinë kritike. Duke u përballur me pyetje komplekse, ne zhvillojmë aftësinë për t'u kundërpërgjigjur me maturi dhe për të kritikuar ide të dëmshme. Refleksioni filozofik na lejon të zhvillojmë një mendim kritik dhe skeptic, duke mos pranuar thjeshtë një përgjigje të përcaktuar.

Si rezultat, funksioni i dyfishtë i refleksionit filozofik në vitet e fundit ka mbajtur një rëndësi të madhe. Ai na ndihmon të kuptojmë botën dhe vetveten tonë në mënyra të reja dhe të thellëta, si dhe na ofron instrumente për të zhvilluar një mendim kritik, objektiv dhe të qëndrueshëm. Përmes refleksionit filozofik, ne shpjegojmë mënyrat se si mendja jonë zgjedh të kuptojë dhe të interpretojë realitetin e qenies sonë.

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Analize letrare · Tema: shoqërore
1.Njerëzit e vjetër ,japin këshilla të mira !
Autori: asi · Lloji: Analize letrare · Tema: deti jon
une jam uji i kripur qe shfaqet ne vend te papritur me kembet e mia te gjata shikoj majat e maleve te larta ku mes tyre eci me vrap por asgje une dot nuk kap eci eci pa pushim por prap rri ne vendin tim.
Autori: kiara · Lloji: Analize letrare · Tema: dimri
dimri eshte nje stime shume e bkr dhe e qete. debora jashte, zjarri ne oxhak, caj ose ushqimete ngrohta ne sofer te japin nje qetesi te pazevendesueshme ..................................................................
Autori: Jurges Dhimitri · Lloji: Analize letrare · Tema: Amog
Albania won ww1 Albania war ww1 Let me explain You see the albanians and bulgarians where promised much more land when russia wante dto partion ottoman empires europe But germany decieed it made russia too op so they made stuff worse and gae the...
Autori: Dessi · Lloji: Analize letrare · Tema: Shpella e pirateve
Narrativa zhvillohet në krahinën e Bregut, në viset ku kish lindur autori dhe trajton eksplorimin që një grup fëmijësh i bën shpellës në brigjet e Jaliskarit të fshatit Dhërmi. Përmbajtja e romanit është shpërndarë në pesë pjesë. Pj...
Autori: Zef Gjugjaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Dimri
Dimri është stinë shum e bukur sepse bie bor fëmijët luajn me topa bore bëjnë një njeri prej bore, rrëshqasin me saj. Në Dimër duhet të vishemi më trash se në stinët tjera sepse është më ftohet. Stina e Dimrit ka dhe ...
Autori: Vjola · Lloji: Analize letrare · Tema: MENA
NËNA Nena është me e bukura ne bote Ajo është zemra jonë e fortë Ne jemi e ardhmja e saj Ne jemi zemra e saj Nena është ajo e cila Na përkrah e na ndihmon Na perkdhel e ladhaton Gjithmon na gëzon Prandaj femijë kam një mesazh...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per pavarsin
Pavarsi Mirse erdhe ne shtetin ton, Urime per shumë mote Se je shteti ma i ri ne botë, Urime Kosova nan Pavarsia. Edhe Skender Begi E ka ditlindjen bashk me Pavarsinë Urime me jet Të gjatë e te lumtur Per shumë vite suksese ...
Autori: Jutbina Metaj · Lloji: Analize letrare · Tema: 8 marsi
Nena ime e dashur, Oh sa shume te dua, Ti je e rendesishme, ...
Autori: Erbuna Hajdari · Lloji: Analize letrare · Tema: Babi
Heri im, Mbreti im, Ngrohja ime, mbeshtetja ime me e madhe eshte “Babi”. Sa herë që e shoh qe vjen nga puna vrapoj dhe e përqafoj, kur e përqafoj e ndjej në zemrën time një ngrohtësi të madhe. E ku ka më mir se sa kur e ke prindin afër vet...
Autori: LUMI BROVINA · Lloji: Analize letrare · Tema: 17 SHKURTI
17 SHKURTI ME 17 SHKURT VITI 2008 GJITH POPULLI SHQIPTAR U GEZUA ME TE VERTET RRUGA E PARVARESIS ...
Autori: Naim Frasheri · Lloji: Analize letrare · Tema: nena
Vitet kalojne por nenen se harrojme, zemer e embel me dashuri, qe mbjell veq paqe e dashuri, je ti oj nena ime je ti. Zeri yt i embel, thell ne mua buron, dashurine tende, cdo femije e deshirone.
Autori: Mario Cake · Lloji: Analize letrare · Tema: Interneti
nterneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat jane pasojat e perhapjes dhe perdorimit te larte te Internetit per jeten e njerzeve.Interneti mundet apo edhe nuk mundet te izoloj njerzit nga bota reale d...
Autori: Aurel Lusha · Lloji: Analize letrare · Tema: Shkolla
Vendi me mire vendi me i shktrejte eshte shkolla.Shkolla eshte çerdhja e diturise sepse aty mesojme gjerat qe na nevojiten ne jete siç jane llogaritja,shkrimi dhe lexim. Historin e vendit tone e mesojme ne çerdhen e diturise pra ne shkolle. Dyert e sh...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com