Data e postimit: 2016-12-05 14:47:44
Lexime: 4682
dimri
Lloji: Analize letrare
Tema: dimri
Autori: albion nikqi
Shkolla: Ramiz Sadiku
Klasa: 6
Qyteti: peje
E-mail: albi_nikqi@zbavitu.com


Dimri eshte nje stin shum e bukur sepse bie bor,femiet luajn me bor etj.Ne dimer jane festat e fundvitit ne te cilen jane VITI I RI etj.Kur vie VITI I RI ne gezohemi sepse vie nje vit i mir dhe i mbar,por disa nuk gezohen prej problemeve te tura.Ne dimen ka ndrryshime sepse vishemi trash siq jan dorezat,kapuqi,shalli.jaknja etj.Per VITIN E RI ne hedhi fishekzarrebejm ndodhi etj.Per VITIN E RI nje i aferm i yn vishet si babagjysji i VITIT TE RI dhe na sjell dhurata te ndryshme.

Vepra te ngjashme
Autori: Zef Gjugjaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Dimri
Dimri është stinë shum e bukur sepse bie bor fëmijët luajn me topa bore bëjnë një njeri prej bore, rrëshqasin me saj. Në Dimër duhet të vishemi më trash se në stinët tjera sepse është më ftohet. Stina e Dimrit ka dhe ...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Krishlindjet dhe Viti i Ri
Normalisht,kur flasim per festat e fundvitit i referohemi Krishlindjeve dhe Vitit te Ri,dy festa te bukura me te cilat ne mbyllim nje vit dhe presim ardhjen e nje viti te ri.Si Krishlindjet,edhe Viti i Ri jane dy festa shume te bulura dhe madheshtore qe f...
Autori: ARNISA BRAHIMI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: PER FESAT E FUNDVITIT
Festa e viti te ri Festa ime e preferuar eshte njera prej diteve me te festuar ne Bote secili popull e feston vitin e ri ne menyren e ti ne festojm vitin e ri me 31 dhjetor e vendosem pemen e viti te ri ne nje cep te shtepis e zbukurojm me drita ne diten ...
Autori: Ardonis vrellaku · Lloji: Analize letrare · Tema: dimri
Dimri per mua eshte nje stin e bukur plot debor.Ntyra eshte shume e bukur sepse merr nje ngjyre te bardh .koha eshte e ftohte por geyimi i femijeve eshte shum i madh femijet lozin me topa bore dhe duke rrshitur me skia .Kur viem ne shkoll koha eshte e f...
Autori: Enkeleana dhe Lindrit Ramaja · Lloji: Poezi dramatike · Tema: viti i ri
Viti Ri, O viti i ri, Plot gezim, E dashuri. Plot dhurata, Per vit te ri, Paske sjell, Per mua , Babagjysh i, vitit te ri, O sa shum te dua.
Autori: Emilija · Lloji: Poezi personale · Tema: Ne kete poezi tregohen per Vitin E Ri e te viteve 80-89.Ne lufta ne Kosove kane pervjetuar Shume....
Viti i Ri i jone, Eshte si festa jone, Ne duhet te kenaqemi, Me famije e me shok. Ne i kemi drejat tona, Ne drejat si ndajme, Ne e festojme Viti I Ri, Armiqit Na mesojn.. O babadimer na sjell dhurata, Ti bashk me kaprollet e tu, Arimiqet lsh...
Autori: KRISTJANA · Lloji: Pershkrim · Tema: viti i ri
VITI I RI ESHTE FESTA TE CILEN NJEREZIT E PRESIN ME PADURIM.SOFRRA SHQIPTARE PER VITIN E RI ESHTE GJITHMONE E MBUSHUR. GJELI I DETIT NUK MUNGON KURRE . PA DYSHIM QE AS BAKLLAVAJA. KA EDHE SHUME USHQIME TE TJERA QE NA SHIJOJNE AQ SHUME SEPSE JANE TE PERGAT...
Autori: Rindrit Telaku · Lloji: Hartim · Tema: Festat e fundvitit
Ne kete periudh festash githqka ndryshon jo vetm nga pamja por edhe zemrat e njerzve te cilat ishin te mbyllura.Keto festa nje gje i ben edhe me te bukur ngjyra e bardh e cila mbulon gjithqka.Keto festa jane Vitit i ri,por edhe Krishlindjet.por nuk eshte ...
Autori: F.T · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Stinet
Pranvera eshte nje nga stinet me te bukura dhe me te hareshme te vitit.Ne kete stine celin lulet,dallendyshet kthehen nga shtegtimi dhe pemet lulezojne.Petku i bardhe i debores ia le vendin qilimit te gjelber te lendinave.Me pak fjale,natyra transformohet...
Autori: anejzzaa balidemaj · Lloji: Tregim · Tema: viti i ri
viti i ri 2013 eshte nje feste e gezueshme per muslimanet po ashtu edhe ne femijet kemi deshire qe viti i ri te vije te ne qe te stolisim bredhin te fryejm tollumbace ta zbukurojme bredhin ti qesim dritat e vitit te ri por ehde ne femijet kemi deshire qe...
Autori: Kushtrim Berisha · Lloji: Leter · Tema: Viti i Ri
Viti i Ri po afron dhe kjo mundësi e re për të arritur qëllime, sfida dhe ndryshime të reja është gjithmonë e mirëpritur nga të gjithë. Familja dhe miqtë bëhen edhe më të dashur në një festë si kjo, ndaj edhe meritojnë mesazhet më të ...
Autori: Besiana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pranvera
Pranvera... eshte nje stin shum e bukur pra me nje fjal me pelqen shum ne pranver rrezon dielli lulet qelin natyra merr nje pamje jashtzakonisht shum te bukur natyra vishet me nje fustan te gjelber ne ate fustan ka plot lule shumngjyreshe... Por mos u ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
FESTAT E FUNDVITIT Bilbili nisë këngën e dëfrimit Kur diellin me zjarr kurorëzuar E pret natyra e faqeshkruar JA! DHjetor i ri dëshirat na vlojnë Mbi lulet vesë pikon Zgjohu! Zgjohu! Verë Bilbili nëpër kopshtet në Pranverë kën...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Festat e fundvitit
Për mua ky pushim ishte mjaft i veqantë sepse edhe sa i përket mësimeve edhe sa i përket kënaqësive dhe lumturisë unë pata mjaftueshëm . Dhjetori është muaji më i mirë , më i mrekullueshëm i vitit , muaji ku fëmijët gëzohen , muaji i...




Komentet e fundit!

Emri: joni
Email: joni@hotmail.com
Komenti: kot fare



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com