Data e postimit: 2021-02-02 21:15:01
Lexime: 1558
Kosova
Lloji: Analize letrare
Tema: Kosova
Autori: Erlona Nrecaj
Shkolla: Dy Deshmoret
Klasa: 6
Qyteti: Ferizaj
E-mail: erlonanrecaj@gmail.com


Oj Kosova ime e dashur,
Sa mall kam për ty,
Ti je atdheu im,
Me plot gjelbërim.



Gjithë ato male ,
Ty Kosovë të bëjnë krenar,
Me mijëra njerëz,
Të duan e të lavdërojnë,



Ti je atdheu im i dashur,
Më i bukuri që kam parë,
E rrugët e tua Kosovë,
Kurr sdo ti harrojë.


Këto vargje që i shkruaj,
Janë të pakta për ty,
Je shumë etnike ,
Meriton shumë poezi.

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
Bukuritë e Kosovës Plot me pasuri nëntoksore Me shumë toka bujqësore Me livadhe e kullota Me bjeshkë përral...
Autori: Lion Braka · Lloji: Poezi lirike · Tema: Atdheu im.
ATDHEU IM Atdheu im i dashur, Me male e fusha plot, Për ty i tërë kombi, Me nder krenohet sot. Ti neve na transon, Rrugën e ardhmërisë, Rrita jonë me ty është, Fole e lumturisë. Jam shumë i lumtur, O të dashir miq, Që atdheu yn...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: kombëtare
Pavarsia e Kosovës Gëzohet i vjetri Gëzohet fëmija Feston Kosova Dhe gjithë Shqiptaria Sa dëshmorë ranë Për ty tokë arbërore Që kombi ynë lirinë Ta gëzojë e kremtojë E zhgënjyer mbe...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
Kosovës Oj Kosovë kreshnike Oj Kosovë bujare Për ty e dhanë jetën Bijë,e bija shqiptare Që të deshën më shumë se vetën Sakrifikuan familjen dhe vetën Se deshën Robrinë Luftuan Lirinë Për KosovÃ...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per kosoven
Kosova u la me gjak Nënat shqiptare si e ka pas gjith atë merzi prap kan lind e rrit fëmijë per me e fitu ket pavarsi nan kosova asht unike gjithë i perballon hasmit 3 her të hasmit i përballove edhe më ne fund prap u qlirove edhe si te grini ...
Autori: shaban · Lloji: Poezi lirike · Tema: pavarsia
Sa kohë ka kaluar derisa erdhi kjo ditë Sa shumë njerëz janë flijuar sa shumë kemi prit. Plot sakrifica e mundime plot vuajtje e padrejtësi kaloj kjo Kosova ime gjatë rrugës për Pavarësi. Vite e vite të tëra trimat për liri lu...
Autori: Liridon Nusa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: atdheu im
Atdheu është gjëja më e rëndësishme në jetën e një personi.Atdheu ynë është Kosova vendi ku u rritëm,luajtëm,qeshëm,qajtëm po ashtu shpresojmë se edhe në te ardhmen do të bëhemi të sukseshëm dhe t'ia ndriçojmë të ardhmen jetës so...
Autori: Edison Ragip Hasanaj · Lloji: Poezi lirike · Tema: Pavaresia e Kosoves
Gzo Kosovë Urime ky pervjetor Kosovë Urime kjo ditë e lirisë Kjo ditë që për të luftuan bijtë Bijtë e tu Kosovë, Bijtë e Shqiperisë U derdh gjaku i trimave që ti gezojmë kto ditë Gjaku i bijve e bijave Shqiptare U derdhen lotët e ...
Autori: donita osmanollaj · Lloji: Poezi lirike · Tema: vendi im
vendi im vendi im, ka shumë vlera. nuk i mohoj, asnjë nga këto. thjesht i dua, dhe i respektoj. që të jem, e privilegjuar.
Autori: Fisnik Osmani · Lloji: Poezi lirike · Tema: Atdheu
Kjo veper e imja permban karakter emocionues,sepse tregon per Kosoven ne periudha te veshtira per te. Kjo veper ose kjo poezi me mire ta quaj eshte bere vetem per Kosoven dhe prandaj titulli i saj eshte " KOSOVA IME ". Faleminderit. KOSOVA IME ...
Autori: lorena aliaj · Lloji: Poezi lirike · Tema: atdheu eshte gjitcka per mua
atdheun tim shume e dua shume i embel je per mua atdheu im eshte per bukuri fusha e mal...
Autori: Saide pnishi · Lloji: Analize letrare · Tema: Pêr pavarsin
Pavarsi Urime përvjetori Sa me knaqesi E pres kete ditë Si u ba Kosova Shtet i ri me ty pavarsi 17 Shkurti Pavarsi ështe ditelindja e djalit ton E fesofshim me skenderin Përgjithmon pavarsin Sa e lumtur jam Qe e shkruj kete poezi M...
Autori: madita syla · Lloji: Analize letrare · Tema: kosova ime
sa te dua kosova ime ue u linda ne vendlindjen time ti je toka me e mire te me rris si xhevahir do te rritem te shkollohem kurr nga ti sdo te largohem
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: PER KOSOVEN
Kosova Ministrat haga a tej i nshu pi burgit te hages jan tu dal me faqe te bardh ne kosov jan tu ardh pa kurr far faji ata jan dal te paster si loti ministrat jan se i ka rit kosova nan se gjuha shipe i ka eduku nanat shqiptare na ka eduku askus...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com