Data e postimit: 2023-09-30 07:42:48
Lexime: 1465
Medea
Autori: ANONIM
Lloji: Analize letrare
Tema: Analiza dhe komenti letrar i veprës Meda nga Euripidi
Shkolla: ______
Klasa: _______
Qyteti: ________
E-mail: Email eshte i fshehur!


Skeda e analizës

Titulli: "Medea"
Autori: Euripidi
Lloji i veprës: Trajedi

Përmbajtja:

"Medea" është një vepër e shkruar nga dramaturgu i lashtë grek Euripidi, e cila u paraqit për herë të parë në vitin 431 p.e.s. Vepra ndjek historinë e personazhit kryesor, Medeas, një princeshe barbarë që është e ndrydhur nga zemërimi dhe dëshira për hakmarrje kundër burrit të saj, Jasont.

Historia zhvillohet në qytetin e Korintit, ku Medea është zhvendosur pas divorcit nga Jazoni, pasi ai vendosi të martohet me Kreuzën, bijën e mbretit të Korintit. Me zemërim dhe guxim, Medea planifikon një hakmarrje të tmerrshme, duke vrarë si plotësinë ashtu edhe vajzën e saj për të ndjekur diçka që do të ndikonte në mënyrë të jashtëzakonshme të Korintit dhe Jasont.

Euripidi përdor gjuhën e pasur dhe emocionale për të shfaqur ndjenjat e personazheve, veçanërisht të Medeas dhe Jasont. Ai eksploron temat e tradhëtisë, hakmarrjes dhe tragjedisë individuale, duke projekuar historinë në sfondin e shoqërisë greke të lashtë.

Stili letrar i Euripidit fokusohet në konfliktin e brendshëm dhe dilemën morale të personazheve. Përmes monologëve dhe dialogjeve të forta, ai bën që lexuesi të ndjehet në thellësi të situatave dhe të kuptojë mundësitë dhe limitet e njerëzimit.

Kommenti letrar:

"Medea" nga Euripidi është një veprim tragjik që shpalos aftësitë e shkëlqyer letrare dhe thelbin e drammës greke të lashtë. Ai eksploron tema të rëndësishme si hakmarrja, tradhëtia, gjakmarrja dhe pasioni, duke na sjellë një paraqitje të thellë të atyre sfidave morale dhe emocionale me të cilat personazhet përballen.

Euripidi konstruktuar një histori e fuqishme dhe e emocionueshme për të treguar se sa larg mund të shkojë një individ në luftë për hakmarrje. Mundimi i tij për të shfaqur shkatërrimin psikologjik të Medeas ofron një pamje të thellë mbi veten e njeriut dhe forcën e lidhjeve emocionale.

Vepra përdor mjeshtërisht dialogjet dhe monologët për të treguar konfliktin e brendshëm të personazheve, duke nevojitur për të vendosur mes moralit dhe dëshirave të tyre. Vdekja e të pasurit dhe vajzës së Medeas për t’i kthyer hakmarrjen mund të shihet si një akt i jashtëzakonshëm i vuajtjes dhe vetëdijes së fajit dhe vetëdestrukcionit.

Stili i Euripidit në këtë veprë na bën të ndjehemi të lidhur me personazhet dhe të reflektojmë për një seri çështjesh morale dhe sociale të vlefshme në çdo kohë. Trajedia e Medeas na pëlqen për të menduar mbi rëndësinë e drejtësisë, ndërkohë që na mëson edhe për aftësitë dhe kufizimet e një personi në sistemin e shoqërisë.

Përfundimi:

"Medea" nga Euripidi është një vepër dramatike e madhe që na tregon se sa shkatërruese mund të jetë hakmarrja. Kjo tragjedi përshkruan shkallën në të cilën një individ mund të shkon për të ndjekur dëshirat dhe për të përmbushur hakmarrjen e tyre, ndërkohë që tregon pasojat e tmerrshme që ajo sjell në jetën e tyre dhe të të tjerëve.

Euripidi na tregon vlerën e moralit dhe ndikimin e largpamësisë. Ai shpalos qëndrimin e vështirë dhe dilemën morale të personazheve, na bën të reflektojmë mbi të vërtetën e thellë të njerëzimit dhe forcat që ndikon mbi ne.

Trajedia e Medeas është një shembull i shkëlqyer i dramës greke të lashtë dhe ka mbetur një nga veprat e rëndësishme të letërsisë botërore. Përmes stilit të tij të pasur dhe emocional, Euripidi na paraqet një histori të dëbuar dhe të plotë emocionalisht që rëndon mbi mendjen dhe zemrat e lexuesve.

Vepra te ngjashme
Autori: Anonime · Lloji: Analize letrare · Tema: Pjesa 2
Vazhdim pjesa II Po pra, ato gjërat që nuk i kam pasur në fëmijëri më lanë të kuptoja shumë gjëra me rëndësi. Ndoshta mënyra se si i kuptova nuk ishte e duhura fundja edhe unë kisha ëndrra fëmijërore që më mundësonin të jetoja e t...
Autori: Xhuliana Prendi · Lloji: Analize letrare · Tema: Motra ime
Nje engjull Nje pafundsi yjesh gjenden ne qiell, te hysh e te shikosh eshte si nje det i thelle, te biesh ne mendime,ti je e para qe mendoj. Te degjosh rrahjet e zemres time ,vetem per motren time rrahin qe shume e adhuroj. Sa bukur kur buqes...
Autori: kristina · Lloji: Analize letrare · Tema: clirimi i shqiperise
SHQIPËRIA është jeta për një shqiptar, është fryma që ai merr dhe kudo që të shkojë s’do e harrojë. Mund të shkosh larg, mund të ndërrosh emër,veshje,gjuhë,sjellje por shpirti nuk e tradhëton dot atë vend që e lindi. Atdheu është...
Autori: Korina · Lloji: Analize letrare · Tema: Nena
Nena eshte njeriu me I shtrenjte ne kte bote. Ajo eshte njeriu qe sa her Humbet te dergon ne rrugen e duhur. Nena eshte ajo qe te mban ne krah qe ne minutat e para te jetes tende, ajo qe te do te miren gjithmone, ajo qe te keshillon pa bertitur, dhe ...
Autori: erdi syla · Lloji: Analize letrare · Tema: zahir pajaziti
"Zahir Pajaziti" U vrane trimat ne pestove Duke luftuar per Kosovë! Syri i shqipes s'trembet per liri Ku flitet shqip i themi dardani. Urojme token qe te rriti Ty o trim, ZAHIR PAJAZITI!!!! ...
Autori: Florentina Isufi · Lloji: Analize letrare · Tema: MIRE SE ERDHE RAMAZAN!!! LIKE DHE KOMENT PER RAMAZAN JU LUTEM
MIRE SE ERDHE RAMAZAN TI E GEZON QDO MUUSLIMAN QE 1 VJET MALLI MKA MARRE NE AKSHAM ME BA IFTAR JU UROJ AGJERIM TE LEHTE DHE TE KENDESHEM ZOTI JUA LEHTESOFTE AGJERIMIN 1 DIT AGJERIM 70 DITE LARG ZJARRIT TE XHEHNEMIT
Autori: eda · Lloji: Analize letrare · Tema: nene tereza
Nene Tereza eshte krahu qe na tregon drejtimin.... ej prit nje sekonde me vr8 mendove se do shkr ese per nene terezen? jo se nuk dua po pertoj plus qe km shum msime dhe humbas kohe kot duke shkr kte.. ehhh ju zhgenjeva ee? po vl re se kshu e ka jeta nje...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per kosoven
Kosov nanë unike Kosov nanë sa me meqme je me asnje shtet kurr ske pas problem veq kan kqyr met nxerr problem e me vra e me te ple si kasapnic a po ju pengon gjuha shqipe se jemi shqiptar veq po kqyr serbi me na zhduk ni popoull shqiptar e ka msu g...
Autori: Meriton · Lloji: Analize letrare · Tema: Familja
Familja ime eshte vendi Ku kaloj momentet me te bukura , te mbushura me emocione , ndonjeherë edhe me lot. Familja time perbehet nga 4 anetarë une , prinderit dhe vellau. Qe ne hapat e parë kam pasur mbeshtetjen , dashurine dhe besimin e peinderve te m...
Autori: Anonim · Lloji: Analize letrare · Tema: Kanuni
Kanuni eshte nder ligjet me te vjetra te Evropes.Ky kanun eshte permbledhje e normave dhe dokeve shqiptare,ligjet e tij kan sherbyer per nje kohe te gjate si norma shoqerore dhe si nje sistem vetqeverises qe mbizoteronte ne viset e malesive te Shqiperise...
Autori: Erika Remark · Lloji: Analize letrare · Tema: Monolog me vetedijen
Ti shkrepetime e qiejve Qe shuhesh ne mua pa reshtur Thuame ti dhimbje e dejeve A vuan ne epshin e dehur Se mua me trete ne hirin e tij Asgje nuk pe tek une Meshire e as me pak dhembshuri Asgje nuk ndieve per te zhytyren ne llum Se ike pa ardh...
Autori: Erbuna Hajdari · Lloji: Analize letrare · Tema: Babi
Heri im, Mbreti im, Ngrohja ime, mbeshtetja ime me e madhe eshte “Babi”. Sa herë që e shoh qe vjen nga puna vrapoj dhe e përqafoj, kur e përqafoj e ndjej në zemrën time një ngrohtësi të madhe. E ku ka më mir se sa kur e ke prindin afër vet...
Autori: ifshehur · Lloji: Analize letrare · Tema: vendi im
Ne nje province franceze te gjysmes se dyte te shek. XIX, ndodheshin dy shtepiza shume prane njera-tjetres. Ne to jetonin dy familje me nga kater femije, afersisht ten je moshe. Dy fshataret punonin shume per te mbajtur familjet e tyre. Aq te lidhura ishi...
Autori: Anonimi · Lloji: Analize letrare · Tema: ndihme nga shoku
Ishte dite e merkure.Sapo kisha mbaruar detyrat dhe kisha dale per te luajtur me mikeshen time. Zhvilluam shume lojera te ndyshme por pas pak topi na rra nga ana tjeter e murit ku po luanim. Une kembengula qe ta merrja. me shume kujdes kalova nga ana tjet...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com