Data e postimit: 2016-02-28 16:31:06
Lexime: 16680
Krenar si nje shqiptar
Lloji: Analize letrare
Tema: Krenar si nje shqiptar
Autori: Sidrit
Shkolla: Faik konica
Klasa: Viti 2
Qyteti: Tirane
E-mail: hhhhh@life.com


Ese: Jam krenare qe jam shqipetare Ne , jemi bijte e nje legjende mijera vjecare Ndajme te njejten buke, zemrat ngrohim ne te njejtin diell, me nje buzeqeshje shperndajme rete, me rrenje ne histori , me shprese, shohim nga e ardhmja. Per mua te qenurit shqiptar ma ploteson kuptimin e jetes. Te qenurit shqiptar, per mua eshte e mrekullueshme. Krenaria ime shkelqen pse i perket kesaj race fisnike, te zgjuar e trime. Krenaria ime shkelqen pse i perkas popullit me te lashte ne Evrope, krenaria ime shkelqen per ndjenjat liridashese dhe te gjithanshme te popullit tim. Gjithashtu shteti shqiptar edhe pse ka qen per vjet me rradhe i pushtuar, e mori pavaresine me luftera, beteja dhe nga Partizanet e guximshem si meshkuj ashtu dhe femra! Kjo me ben te ndihem krenare. Me shtohet aq shume dashuria kur degjoj apo kendoj himnin e flamurit, kur shoh flamurin e mrekullueshem me shqiponjen trime.

Vepra te ngjashme
Autori: Ina Nezaj · Lloji: Hartim · Tema: Une e dua atdheun tim dhe jam shume krenare qe jam shqipetare!
Per mua te qenurit shqiptar ma ploteson kuptimin e jetes. Te qenurit shqiptar, per mua eshte e mrekullueshme. Krenaria ime shkelqen pse i perket kesaj race fisnike, te zgjuar e trime. Krenaria ime shkelqen pse i perkas popullit me te lashte ne Evrope, kre...
Autori: klini ibrahimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jam krenar qe jam shqiptar
Per mua te qenurit shqiptar ma ploteson kuptimin e jetes. Te qenurit shqiptar per mua eshte sublime. Krenaria ime shkelqen, pse i perkas kesaj race fisnike, te zgjuar e trime, krenaria ime shkelqen pse i perkas popullit me te lashte ne Evrope, krenaria im...
Autori: Fjona · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Krenar qe jam shqiptar !
Per mua, te qenit shqiptar ma ploteson kuptimin e jetes. Krenaria ime shkelqen pse i perkas kesaj race fisnike, te zgjuar dhe trime; krenaria ime shkelqen pse i perkas popullit me te lashte ne evrope;krenaria ime shkelqen per ndjenjat liridashese te popul...
Autori: Klaudja Liçaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jam krenar qe jan shqiptar
Ese: Jam krenar qe jan shqiptar Shqiptaret e kane mbeshtetur krenarine e tyre ne shume aspekte si:Bukuria e vendit te tyre,gjuha me e vjeter e ballkanit,trimat qe luftuan per te mbrojtur vendin e tyre,veshjet tradicionale per femra dhe per meshkuj,ushqim...
Autori: Grisilda Shira · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 100 vjet pavaresi
Flamuri eshte shpirti i kombit,himnmi eshte zeri i tij.Ky flamur kuq e zi me shqiponjen dykrenare ka valevitur plot 100 vite duke nxjerre ne pah identitin tone kombetar.Ndersa himni,qe cdo shqiptar e ka per krenari te recitoje vargjet gjigande te asdrenit...
Autori: Aida · Lloji: Hartim · Tema: Dita e Flamurit
Dita e Flamurit apo dita e shqiptareve ane e mbare botes,eshte nje dite e rendesishme per gjeneratat shqiptare. Ne kete dite te bukur,shteti apo populli shqiptar u shpall i panvarur,ne mbare boten.Kjo dite e bukur,ku ishin te pranishem njerez nga t...
Autori: MIKAELA TUPI · Lloji: Analize letrare · Tema: 70-VJETORI I CLIRIMIT TE SHQIPERISE
Kalojne vite, kalojne edhe shekuj e kujtimi per deshmoret mbetet i fresket ne mendjet e zemrat tona, ne kujtesen tone historike. Brezat qe vijne do t’i mbajne ne zemer deshmoret, per t’i bere ata flamuj qe valviten rrugeve e shesheve tona te lirise. I...
Autori: fatjon · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shqiperia
…………….Nje kohe lufterash , pergjakjesh, vrasjesh masakrash , lotesh Smund te te shihte syri vecse vrasje pushtime , nuk degjoje gje tjeter pervec te krisurave te armeve , kemba shkelte vec ne vende te minuara. Nje periudhe tranzicioni per te g...
Autori: Marjela N · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Jam e vecante,jam Shqipetare
Kur kam shkuar jashte shtetit,me kane pyetur se nga cili qytet jam.Ne ate moment,me nje krenari te madhe,un kam thene qe jam shqipetare sepse qe te jesh Shqipetar eshte nje privilegj,i cili duhet mbrojtur nga ata qe jane duke e prishur ate.Shqiperia mund ...
Autori: Jonart Hadri · Lloji: Ese informuese · Tema: Atdheu im,Shqiperia
Ne Shqiperi kam hedhur hapat e pare, kam mesuar te flas,jam shkolluar dhe kam jetuar....Atdheu eshte krenaria ime!Kur kam qene larg tij,me pushtonte nje brenge e me merrte malli per te.Atdheu qendron ne zemren tende kudo qe ti te jesh!Ai eshte i lidhur sh...
Autori: ornela · Lloji: Poezi lirike · Tema: 28 nentori
jemi komb jemi shqiptar qe te gjithe jemi krenar me shqiponjen me dy krere qe lart ne qiell flutoron e dlire se jemi shqiptar se kemi nje nene se kemi besen e dhene prandaj nuk jemi burracake si serbia por mos harroni se jemi SHQIPERIA
Autori: znj.P · Lloji: Poezi dramatike · Tema: 28 nentori
Neser eshte 28-29 netori shume e gezuar jam per flamurin tone te gjithe po festojn te gjithe veshin xhupa te kuq me shqiponj edhe une po ashtu po kercej e po kendoj Per kyt dit qe Ismail Qemali vendosi flamurin don ne Kosov U...
Autori: Iljaz Jashari · Lloji: Poezi lirike · Tema: Atedhetare
Histori e lashte eshte populli shqiptar me trimni e dituri e njohu bota kete shqipri. Populli shqiptar me armiq shume qe kerkonin shkatrimin me cdo kushte. Jo ky popull nuk u dorzua me mish e me shpirte per liri luftuan. To...
Autori: Artion Brahimi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Cfare ndjen kur je nje maturant
Ndjesia qe te shkakton ideja e te qenurit maturant eshte e papershkrueshme. Eshte moment per te cilin qe i vogel kam menduar se nuk do te vinte kurre, por ja qe erdhi. Te qenurit maturant eshte dicka me shume se te qenurit ne vitin e fundit te...




Komentet e fundit!

Emri: bffdxb
Email: fcdszx@gmail.com
Komenti:

Emri: Ashqipe
Email: aaashqipe@gmail.com
Komenti: Faleminderit sepse me ka ndihmuar shume ne shkolle

Emri: amine.gulsen
Email: admbenz1@gmail.com
Komenti: jeta esht ajo qe neva na hidhero e na lumturon por jetone jeten pa asnje pik loti se keshtu e ka shkru zoti.kr jeton te dhurojn gjemba kur te vdesesh te dhurojn lule o zot i madh. lumturia eshte e pershkruar dhe e mbyllur ne nje panoram qe nuk mund ta pershkroj por fundi per te gjith do te jete i lumtur

Emri: almir
Email: almiroui@gmail.com
Komenti: kopjac



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com