Data e postimit: 2023-08-13 14:56:24
Lexime: 789
Bukuria femërore burim vlerash dhe sakrificash
Autori: Xhulja Nikolla
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Bukuria femërore
Shkolla: Gjimnazi Sami Frasheri
Klasa: Klasa 10
Qyteti: Përmet
E-mail: Email eshte i fshehur!


Introduksioni:
Bukuria femërore është tema e diskutimit tonë, një temë e gjithnjë pranente dhe intriguese. Ajo shënon një cilësi të veçantë të femrës dhe ndikon në mënyrë të madhe në perceptimin e shoqërisë ndaj saj. Në këtë ese, do të eksplorojmë bukurinë femërore duke i dhënë rëndësinë e duhur vlerave dhe sakrificave që ajo përfaqëson.

Tema 1: Vlerat që reflektohen në bukurinë femërore
Bukurinë femërore e karakterizojnë jo vetëm karakteristikat fizike, por mbi të gjitha, vlerat dhe cilësitë mendore dhe shpirtërore. Fisnikëria, harmonia, durimi, humanizmi, guximi dhe përkushtimi janë vetëm disa prej vlerave që bukuria femërore përcjell. Femrat ,nëpërmjet përfaqësimit të këtyre vlerave, kontribuojnë në krijuarje të marrëdhënieve të shëndetshme dhe harmonike në shoqëri.

Tema 2: Sakrificat që ndërlidhen me bukurinë femërore
Bukuria femërore nuk është vetëm për të ardhurit panda e jeshile. Ajo sjell me vete një përgjegjësi të madhe për të kujdesur për veten dhe për të tjerët. Njëra ndër më të vlefshmet sakrificë që bën një femër është dashuria dhe kujdesi për familjen dhe fëmijët. Nderi, përkushtimi dhe vullneti për të luftuar për të drejtat e tyre janë disa prej sakrificave që femrat bëjnë për të siguruar mjedisin dhe kushtet e duhura për rritjen dhe zhvillimin e fëmijëve.

Tema 3: Përçarjet dhe standardet e bukurisë femërore
Megjithëse pa diskutim, bukuria femërore shton vlerë dhe ngjall admirim, është e rëndësishme të kuptojmë se sa shumë shoqëria ka ndikim në perceptimin dhe standardet e bukurisë femërore. Standardet e pamjes së bukurisë janë ndryshuese dhe të ndryshme në kohë dhe në kultura. Është e rëndësishme për femrat të besojnë në bukurinë e tyre unike dhe të reflektojnë vlerat dhe cilësitë e tyre të brendshme përmes jashtëqitjes së tyre.

Përfundimi:
Bukuria femërore është një burim i vlerave dhe sakrificave që krijon një ndikim të madh në shoqëri. Femrat janë dëshmitare të forcës dhe guximit të tyre në përballje me sfida të ndryshme në jetë dhe në ndërtimin e jetëve të harmonizuara dhe të suksesshme, duke u bazuar në vlerat dhe cilësitë e tyre mendore dhe shpirtërore. Është ky ndihmësi që krahas bukurisë fizike, vlerat dhe sakrificat përcjellin një bukuri që shtrihet përtej pamjes së jashtme dhe përzgjedhjeve tona jetësore. Duke vlerësuar dhe inkurajuar bukurinë femërore të ndërthurën me vlerat dhe sakrificat, ne ndihmojmë në krijimin e një shoqërie më të përbashkët, të drejtë dhe të harmonizuar.

Vepra te ngjashme
Autori: Altina Murataj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Per vendlindjen
Vendlindja E dua vendlindjen Ku u Linda e u rrita E dua vendlindjen Kurr nuk soset dita Nuk ka ndonjë vend Kudo ne botë Kjo është vendlindja Ime që e dua e dua fort Do kujtoj perher Gurët e sokakut Sepse dera ime Është gj...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Jul Cezari
Ne opinion tim nje lider I madh eshte I perbere nga tre karakteristika; ka nje aftesi per te treguar nje paraqitje te jashtme sa me te mire, ka aftesine per te folur ne publik dhe nje maredhenie te shkelqyer me njerezit. Personazhi kryesor ne vepren e ...
Autori: D.P · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ese Per" Shoqerine paragjykuese"
Jeta eshte si fija e shkrepeses sapo ndizet fiket pa e kuptuar se si ndodhi, por ne ato momente te paketa ajo dritez na ka ndricuar ne erresire. Faktori qe ndikon me shume ne "dhunen ne shoqeri" eshte bullizmi, ai na ben te perjetojme ndjenjen e perjashti...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Demtimi i biodiversitetit dhe i siperfaqes se gjelber
Demtimi i biodiversitetit eshte nje nga problemet mjedisore te trevave shqiptare.Biodiversiteti eshte demtuar nga prerja e pyjeve e bimesise perreth qendrave industriale e te banuara,nga zjarret ne pyje,aq te shpeshta dhe te medha,sidomos ne vitin 2006-20...
Autori: esti es · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Karakteri romantik i vepres “Romeo & Zhuljeta”
Romeo dhe Zhuljeta eshte veper e shkrimtarit humanist te shekullit te kaluar “William Shekspeare”, qe mbahet si mbretereshe e veprave romantike. Saktesisht eshte nje drame tragjike , ne te cilen gershetohen me nje harmoni te cuditshme ndjenja e dashur...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: sociale
Vetmia.Nje prej ndjenjave te cilave njeriu u trembet me shume.Nje njeri I vetmuar nuk eshte vetem ai qe nuk ka asnje prane.Dikush mund te jete I rrethuar nga njerez,por prapeseprape,mund te ndihet I vetmuar ne shpirt,sikur s’mund t’ia shprehe askujt m...
Autori: Klea · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: nena
Jeta aq e bukur por edhe aq mizore.Qenia e bukurise dhe e dashurise eshte nena po e keqja qe vret?Dora qe ngrihet ne te,cdo shenje ne trupin e saj,cdo plagosje cdo lot I saj .Te gjithe e kemi nje nene .ne,femijet, prinderit tane madje edhe zogjte.Nena es...
Autori: Egzona · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: 28 Nentori
28 Nentori-Dita e Flamurit - 28 Nentori eshte nje dite e madhe , dite historike , dite e veqante per te gjithe shqiptaret ne mbare boten. 28 Nentori eshte dita me e shenuar ne historine tone. -Flamuri yne tregon bukurine e komb...
Autori: Hygerta Uruci · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Te falesh
Koha sheron gjithçka. Dhimbjet, plaget, te meson te kerkosh falje, te meson tefalesh. Por kur dhimbja te pushton shpirtin te falesh te duket e pamundur. Thonese te gabosh eshte njerezore por te falesh eshte hyjnore. Dhe nese ti e do vetentende aq pak sa ...
Autori: Fitore Krasniqi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Jeta
Fakti qe ne jetojme nenkupton qe ka arsye per te jetuar dhe nuk ka dyshim qe jeta eshte e bukur.Pavarsisht dhimbjeve,sfidave gjithmon egziston nje dege per t'u kapur dhe per te vazhduar me tutje.Eshte fakt i pamohueshem qe Zoti na sfidon qdohere ne jete p...
Autori: pak rendesi ka · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: dua te jem i lire te flas
te gjite jemi individe dhe duam te jemi te lire te flasim, shpesh kjo e drejte na cenohet dhe ndonjehere ne nuk e shprehim mendimin tone . Por kjo gje nuk eshte e drejte sepse te gjithe jemi te barabarte pavarsisht nga mosha, gjinia, feja,ngjyra ose nga r...
Autori: Antika Elshani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Deshira nga femijria
Per mua eshte shume e rendesishme shkrimi,lexime dhe recitimi e ndiej veten me rehat.Kete pasion e kam qe kur fillova te vetedijesohem. Eshte shume interesante se shume persona mendojne se shkrimi,leximi jane vetem per te kaluar kohen por kjo eshte shum...
Autori: Lirije Jerliu · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Jeta
-Qe nga ardhja jone ne bote, qe nga hapat e pare te jetes ndodhemi ne pozita te ndryshme, ne qdo lloj dhe qfardo lloj gjeje qe na sjell fati yne.Sa dhimbje mund te nxeje shpirti yne?Kur humbim personat me te dashur ne PIKELLOHEMI...Per kete vuajn njerzit,...
Autori: lilis_px · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: pasojat e vullkanit
Nje pamje permes se ciles tregohet nje grua e gurezuar mes hirit dhe llaves se vullkanit Vezuv tregon vuajtjen dhe fundin e saj te trishtueshem.Nje mendim qe me vjen ndermend eshte se sa shume njerez si ajo grua kane patur te njejtin fat.Shume njerez dety...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com