Data e postimit: 2023-06-07 08:59:10
Lexime: 991
Titulli: Aktualizimi i Helenës së Trojës, Medeas, Ofelisë dhe Beatrices
Autori: Xhulja Nikolla
Lloji: Ese informuese
Tema: Titulli: Aktualizimi i Helenës së Trojës, Medeas, Ofelisë dhe Beatrices
Shkolla: Gjimnazi Sami Frasheri
Klasa: Klasa 10
Qyteti: Përmet
E-mail: Email eshte i fshehur!


Pjesa e parë: Aktualizimi i Helenës së Trojës
Helenë e Trojës është një simbol i bukurisë dhe tradhëtisë në mitologjinë greke. Në aktualizimin e saj në shoqërinë moderne, figura e Helenës shfaqet si një femër e pavarur, e cila lufton për të gjetur veten dhe për të sfiduar paragjykime të prera. Ajo përfaqëson fuqinë dhe aftësinë e gruas për të zgjedhur fatin e vet, duke sfiduar normat e vjetra dhe duke kërkuar lirinë dhe barazinë gjinore.

Pjesa e dytë: Aktualizimi i Medeas
Medeaja, një personazh i tragjedisë së vjetër greke, shfaqet si një grua e tmerrshme dhe vdekjeprurëse. Sidoqoftë, aktualizimi i saj në kohën moderne shpalos sfidat e një gruaje të ndjeshme, të përballuar me vuajtje dhe tradhti në një shoqëri të turbullt. Kjo interpretim i ri tregon se ajo është rezultat i një sistemi të korruptuar dhe i një shoqërie që dështon të mbrojë dhe të respektojë të drejtat e gruas. Përmes Medeas, aktualizimi i sjell në vëmendje nevojën për ndryshim dhe për të ndaluar dhunën ndaj grave.

Pjesa e tretë: Aktualizimi i Ofelisës
Ofelia, një karakter i njohur nga tragjedia "Hamlet" e Shën Shënkespeare, shpesh është paraqitur si një grua e dobët dhe e brishtë. Megjithatë, aktualizimi i saj i kushtëzon këto karakteristika dhe e shfaq atë si një grua e fortë dhe e pavarur që përballët me sfida të vështira dhe diskriminim shoqëror. Kjo reinterpretim tregon vullnetin e Ofelisë për të shprehur veten dhe për të luftuar kundër normave të një shoqërie të padrejtë.

Pjesa e katërt: Aktualizimi i Beatrices
Beatrica, një personazh i "Divinës Komedia" të Dante Alighierit, paraqitet si një burrëz i përkryer. Megjithatë, aktualizimi i saj në shoqërinë moderne i jep atij një kuptim të ri. Beatrica shfaqet si një simbol i fuqisë së gruas dhe udhëheqëse së arsyeshme, që përfaqëson virtytet e zgjuarsisë dhe fisnikërisë. Ajo na përkujton rëndësinë e ndjekjes së vlerave morale dhe të respektit për të drejtat e të tjerëve.

Përfundimi:
Aktualizimi i Helenës së Trojës, Medeas, Ofelisë dhe Beatrices është një përpjekje për të sjellë këto karaktere mitologjike në kontekstin modern dhe për t'i adresuar sfidave dhe vlerave të shoqërisë së sotme. Përmes reinterpretimit, ato na inkurajojnë të reflektojmë mbi gjendjen e gruas në shoqërinë tonë dhe mbi nevojën për t'u përballur me paragjykimet dhe padrejtësitë. Duke u përqendruar në fuqinë, inteligjencën dhe vetëdijen e tyre, këto figura na japin një frymë shpresë dhe inkurajojnë ndryshimin pozitiv në botën tonë.

Vepra te ngjashme
Autori: Ledia Fili · Lloji: Ese informuese · Tema: Ese informuese per kalane e Krujes
Kruja eshte nje qytet qe ndodhet ne Shqiperine e mesme. Por nje nga bukurite e ketij qyteti eshte edhe kalaja e Krujes,e cila eshte ngritur ne shek.V-VI. Kjo eshte nje nga kalate me te njohura ne Shqiperi. Ajo eshte e ngritur ne nje koder shkembore. Brend...
Autori: Kamela Musaku · Lloji: Ese informuese · Tema: Fjala
FJALA eshte baza e komunikimit , zgjerimi i perdorimit te saj si dhe pasurimi kuptimor i saj ka vlera jo vetem edukative dhe kulturore , por edhe jetike, ekzistenciale. Prej njohjes sa me te thelle me fjalen buron komunikimi njerezor, plot informacionete ...
Autori: Xheni Llupo · Lloji: Ese informuese · Tema: Miqesia e adoleshenteve
Jam Xheni Llupo 18vjec,studioj ne Kolegjin Arsimor Daka ne qytetin e Lushnjes. Pasioni dhe deshira per eset por edhe shkrime te tjera te cfaredoshme eshte i madhe.Shpresoj t'iu pelqejne☺
Autori: Hakibe Krasniqi · Lloji: Ese informuese · Tema: Shteti
PO TE FILLOJ QE NGA ME HERET SHOH SE KEMI LUFTUAR SHUM POR NUK E DI ARSYEN PSE KEMI LUFTUAR??KEMI LUFTUAR SEPSE DUAM LIRI APO SEPSE DUAM TA SHTRYDHIM POPULLIN E TA BRAKTISIM DUKE THENË SE NUK ESHT I ZHVILLUAR??APO KEMI LUFTIAR SEPSE DONIM TA JEPNIM TOKEN...
Autori: Danjela · Lloji: Ese informuese · Tema: Stop bullizmit
Nje vajze 12 vjeç ishte e bulliziuar nga klasa e saj .Ate e ofedonin shume e shanin e tallinin. Psh:: i thoshin qe ti ke hap instagram dhe i ke shkruajtur shokeve te klases qe ti i don .ajo u betonte qe nuk kishte hap ato thoshin po Dhe nje dite kjo va...
Autori: A.S.P · Lloji: Ese informuese · Tema: Te perballojme veshtiresite ne jete me ndihmen e shkolles,familjes dhe shoqerise.
Edhe realiteti ka veshtiresite i tija.Keto veshtiresi gjenden perreth nesh cdo dite dhe cdo nate.Nuk eshte dicka e lehte per ta perballuar prandaj na duhet ndihme qe te kalojme ate oqean edhe pse nuk dime not,prandaj ekzistojne prinderit te na japin mbesh...
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese informuese · Tema: • Nëse s’mund të fluturosh, vrapo, nëse s’mund të vraposh, ec, nëse nuk ecën, kacavjerru, por si do që të jetë, vazhdo të ecësh përpara (Martin Luther King)
JETA PERVECSE ESHTE NJE RRUGETIM I MUNDIMSHEM ESHTE PLOT SFIDA TE CILAT SHUMICEN E NJEREZVE I BEJNE TE PERKULEN.JETA MUND TE GERSHETOHET NGA E MIRA DHE E KEQJA;NGA E DREJTA ME TE GABUAREN;NGA SINQERITETI ME DINAKERINE POR MBI TE GJITHA JETA ESHTE E BUKUR....
Autori: Eda · Lloji: Ese informuese · Tema: Une
Une jam nje vajze 15 vjece. Nepermjet ketij teksti une doja qe te hapja nja dikutim me teme : "EGZITENCA E PERNDISE" qe lidhet me besimin tuaj nese egziston ose jo Zoti. Pasi te hap diskutimin une do te parashtroj edhe idete e mia qe e vertetojne kete... ...
Autori: bleona.thaqi · Lloji: Ese informuese · Tema: faamilja
familja eshte proces i vecante ne familje lulezon bukuria,dashuria,dhe gezimi i nje familje.femijet e faliminderon allahun qe erdhe ne kete bote,dhe qe shikuan kete bote kaq te madhe.!te gjithet familje kur femija e pare lind gtezohen me se shumti,ate f...
Autori: Gresa xhepmetaj · Lloji: Ese informuese · Tema: Vjeshta
Vjeshta eshte nje stine imagjinare.Ne fshatin ku une jetoj eshte shume bukur sepse kur bien gjethet e gjithe toka mbulohet.Mollet piqen,rrushi,geshtenjat e shume fruta te tjera.Vjeshta eshte stina e preferuar e bujqve sepse ka shume gjera per te vjele.Por...
Autori: Edison Tahiraj · Lloji: Ese informuese · Tema: Toka
Dita e Tokes festohet cdo vit me 22 prill.per here te pare eshte festuar ne vitin 1970.Tashme ajo festohet globalisht ne mbare boten.Ne duhet te kemi,kujdes te shtuar ndaj planetit tone sepse vetem ky planet ka cokollate. ME RESPEKT TE MADH NDAJ ATYRE QE...
Autori: Kris Hasa · Lloji: Ese informuese · Tema: Rreth Shqipërisë në 100 vjet
Shqipëri e pavarur (1912 - 1914) Më 28 Nëntor 1912 Shqipëria shpallet e pavarur me ngritjen e flamurit në Vlorë nga Ismail Qemal Bej Vlora. Shteti i ri nuk njihej ndërkombëtarisht deri me mbajtjen e Konferencës se Ambasadorëve ne Londër ne 1913...
Autori: Kevin Sota · Lloji: Ese informuese · Tema: Une jam qytetar i Evropes
Te drejtat e njeriut dhe te cdo femije duhet te jene te barabarta.C'do kush prej nesh duhet te jet i arsimuar,te ket nje familje dhe te jete qytetar i nje vendi.Disa femije bejne pjese ne kontinentin e Azise,Amerikes jugore,veriore,Australise,Afrikes,Anta...
Autori: Njomza · Lloji: Ese informuese · Tema: 20 vjetori jubilar i Epopesë se UQK-së
Muaji ku vjen pranvera,por qe para 20 viteve u ndal ne gjysem. Marsi na mori bijte e bijat me te mira te Kosoves,por na la prapa krenari dhe inspirim per ta dashtur atdheun,sot ne po festojme te lire,por po ta perjetonim luften e zeze qe e perjetuan te pa...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com