Data e postimit: 2023-02-27 21:26:45
Lexime: 808
Thënie
Foto
Autori: Anna Çani
Lloji: Thenie
Tema: Vajza e Letrës
Shkolla: Gjimnazi "Raqi Qirinxhi"
Klasa: Xc
Qyteti: Korçë
E-mail: Email eshte i fshehur!


"Koha për të lexuar është gjithnjë kohë e vjedhur. Dhe padyshim kjo është arsyeja që metroja është kthyer në bibliotekën më të madhe të botës"

Vepra te ngjashme
Autori: Paulina Pashai · Lloji: Thenie · Tema: Hip hop
#paulxrap Gango deri sa t vdes 😎 e nse dikush don naj ngatres ⛓ e din esht vec ni adres 💤 Ropt e shpis ua mbeshtes 🤪 Vec me nji numer u pershndes 🤚🏻 Mos u ka bo ves 🥴 Tu e pa plaken tuj tu e shes 😉 Mo...
Autori: arta klaiqi · Lloji: Thenie · Tema: fjale te urta
Praktika eshte kriter i se vertetes. Armiku plak kurre mik s`te behet edhe nese te behet s`te behet i drejte. Dyshimi eshte me i rende se denimi. Luan ne fjale a lepur ne veper. Fanatiku gjithmon e pin helmin e vet. Edhe vllazeria pa interes, dashuri...
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Të vetmit miq të denjë për interes janë ata që mund t'iu telefonojmë në 4 të mëngjesit"
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Thenie · Tema: Shprehje frymezuese nga Nënë Tereza
1. Të duash do të thotë të bësh gjëra të vogla me dashuri të madhe. 2. Mos i prisni kryetarët. Bëjini gjërat vetë, njëri për tjetrin. 3. Fjalët e mira mund të jenë të shkurtra dhe të lehta për t’u thënë, por jehona e tyre ës...
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Thënie
"Është e domosdoshme poezia për shpirtin e njeriut,ashtu siç është shpretka për trupin e njeriut"
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Të interesohesh për jetën e shkrimtarit se të pëlqejnë librat e tij është si të interesohesh për jetën e jetën e patës sepse të pëlqen foie gras"
Autori: anonim · Lloji: Thenie · Tema: fjale e urte popullore
burrit mos i shiko gunen po punen i zoti nxjerr gomarin nga balta
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Ti do të dashurohesh,ditën kur mund ta shfaqësh dobësinë tënde dhe tjetri mos ta përdorë për te diktuar epërsinë e tij."
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Thenie · Tema: Himni i jetës Nënë Tereza
Jeta është një shans, kape. Jeta është bukuri, adhuroje. Jeta është bekim, shijoje. Jeta është ëndërr, bëje realitet. Jeta është sfidë, përballoje. Jeta është detyrë, kryeje. Jeta është lojë, luaje. Jeta është ...
Autori: Erjola · Lloji: Thenie · Tema: Jeta
Jeta eshte e shkurter jetoje ne maksimum
Autori: Alfredo Tinaj · Lloji: Thenie · Tema: Thenie te ndryshme
Mos u trego shumë i ‘ndershëm’ me të gjithë në këtë botë.. Mos harro se pemët me të ‘drejta’ zgjidhen gjithmonë të parat për tu ‘prerë’..! Të kesh një vend në zemrën e dikujt, do të thotë të mos jesh asnjëherë vetë...
Autori: Muhamed.K · Lloji: Thenie · Tema: Arsimi,dituria
Dituria ( edhe "dija" apo "dijenia", dhe "njohuria" nganjëherë) është informacioni (lajmi) i përvetësuar nga një person, organizatë apo ndonjë qënie tjetër. Dituria është dijenia dhe kuptimi i ngjarjeve, së vërtetës apo njohurive të përf...
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Librat më të dobishëm janë ata ku lexuesit e bëjnë vetë gjysmën e punës..."
Autori: bashbuta · Lloji: Thenie · Tema: Swag
E kom tradhtu femren Amo jo shoqnin. - BUTA




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com