Data e postimit: 2023-02-27 20:39:43
Lexime: 775 |
E dashur Largesi..
E kuptoj qe kjo eshte puna jote, por te lutem behu me e meshirshme, me njerezore.. Kushedi se sa njerez nuk mundem ti takoj, ti puth, ti perqafoj vetem prej teje.. Me mua e ke ekzagjeruar pak si shume mesa duket.. Perhere ke qene preze...
|
Sa lehtë e sa vështirë
Sa lehte isha ne realitet e sa veshtire u dorzova nga gjerat i desha shume,
u gjeta ne nje thellesi e cila nuk kishte dalje.
U perballova shume here me mendimet qe me kalonin ne cdo cast, cdo mengjes qe u zgjoesha e pyeta ve...
|
Te lexojm libra se bashku.!
Te lexojm, jo veten kapitullin
Po bashke me te edhe perfundimin
te lexojm me plot deshir
librat qe na rrethojn..
te lexojm kur koha jone gjithnje eshte e lire
te lexojm ne kete koh, kur mijera njerez
kan nevoj shum pe...
|
"Në dashuri të madhe janë dy ëndrra që takohen dhe në bashkëpunim i arratisen krejt realitetit"
|
"Koha për të lexuar është gjithnjë kohë e vjedhur. Dhe padyshim kjo është arsyeja që metroja është kthyer në bibliotekën më të madhe të botës"
|
|
Dielli eshte nje trup gjigant i gazte dhe i zjarrte.
Ai ben pjese ne grupin e yjeve.
Temperatura ne berthamen e diellit shkon ne 20 MILION grade celsiu.
Ai nuk leviz, por planetet e tjere qarkullojne rreth tij.
|
Nese s`mendon per te ardhmen do te mbetesh pas te.
Buke,e kryp e zamer.
Ndarja e pasurise mund te jete shkak i tragjedise.
Vellau eshte armiku me i madh.
Nese ofendon te tjeret pa te drejte krijon shkas te te ofendojne me te drejte.
Ai qe s`punon,dhe...
|
-Ti rrisë dhe edukojë me ndjenjën e respektit ndaj njëri-tjetrit.
-Të kultivojë besimin te Zoti dhe dashurinë për njeriun.
-Ti ushqejë me dashurinë për atdheun.
-Të respektojë të drejtat e fëmijës.
-Të sigurojë një edukim sa më të...
|
Jeta na shfaqet përpara syve tanë si një skicë-pikturë e pangjyrosur. Problemi është se jo të gjithë jemi piktorë profesionistë...
|
Kafsha eshte e rrezikshme ateher kur eshte i uritur, kurse njeriu kur eshte i ngopur.
Varferia ne bote nuk eshte per shkak se nuk mund ti ushqejme te varferit, por per shkak qqe nuk mund ti ngopin te pasurit.
Vepra e vetme per te cilen nuk duhet shp...
|