Data e postimit: 2023-02-14 20:53:18
Lexime: 864
Termeti ne Turki-Siri
Autori: Rinea
Lloji: Tregim
Tema: Termeti
Shkolla: Dy deshmoret
Klasa: V-1
Qyteti: Pirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


U zgjova ne mengjes si nje dite normale,shiqova nga dritarja qe jashte ishte shum ftohte dhe binte shi.Pyeta mamin se çka ka ndodhur ajo e deshpruar mu pergjigj se ishte bere nje termet ne Turki-Siri , une shume e merzitur ,kur degjova mamin duke thene ato fjale por me se tepermi kur shihja njerezit qe mundoheshin ti nxirrnin,personat qe kishin mbetur ne rrenoja.kur e shihja veten ngrohte ne shtepi me shkonte mendja tek te gjithe ata qe vuajne ne Turki-Siri nga temperaturat e uleta dhe i thash babait qe te dergonim ndihma per te gjithe ata qe kane nevoje.

Vepra te ngjashme
Autori: Goca Sexy · Lloji: Tregim · Tema: Viti i Ri
Viti i Ri.... Kur shoh pemen plot me ngjyra,me zgjon mrekulli,ndjenja te lumtura,te dashura....Me kthen pas...ne femijerine time...kur prisja me padurim babagjyshin e vitit te ri te me sillte dhuratat...mezi prisja mengjesin e 1 Janarit te vitit te ri pe...
Autori: emma watson · Lloji: Tregim · Tema: hsm 3
Kapitulli i Parë Palestra e shkollës “East High” po shkundej duke qenë se gjysma e parë e ndeshjes kundërshtare mes “Wildcats” të gjimnazit “East High” dhe Kalorësve të gjimnazit “West High” po shkonte drejt fundit. Nxitësit e ...
Autori: kristina perri · Lloji: Tregim · Tema: Gjaku i arbrit sshuhet kurre
nje vajz qe quhet rina i ka ardhur koha te martohet por nenes se vet i vjen shum keq sepse vjehrra e rine eshte shume ziliqare dhe shume e keqe burri i rines e do rinen po nena e tij vjehrra e rines i thot ta vrasin ne ate moment kur ky mer shpaten vllaji...
Autori: enkeleana.ramaja · Lloji: Tregim · Tema: enderra
Nje here e nje kohe jetonte nje mbreteri.Mbreteria ishte afer pyllit.Nje princ po kalonte aty pran ai ishte i dobet ai deshironte qe endra e tij ti behej realitet. Princi nje dit duke shetitur neper pyll pa lulen e arte e mori dhe e mendoi deshirn dhe pa...
Autori: Bleonna Jashari · Lloji: Tregim · Tema: Miresia .. <3
Kete poezi po e filloj pak me ndryshe dhe jo si gjithe tregimet e tjera "na ishte njehere" Disa vite me pare jetoja ne Amerike,atje jetoja me nje vajze te quajtur Xhejn dhe me te emen e saj qe quhej Emilli.Xhejn ishte nje vajze me nje zemer shume te mi...
Autori: Ameli · Lloji: Tregim · Tema: Nje vajz e re
Ndërsa ndodhej në një autobus shkolle, një vajz e re e quajtur Vanesa, vuri re një nxënëse, Anën, e cila gjithmonë ulej vetëm. Ana dukej e trishtuar, kështu që Vanesa e ftoi të ulej pranë saj. S’ishte për t’u çuditur që Ana ishte e tr...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Tregim · Tema: shoku
ne mengjes u zgjova dhe u vesha per te shkuar ne shkolle kur shkova mberrita ne shkolle me autobus hyra ne klase dhe u u la ne nje banke dhe ne e kishim nje shok shume te mire ai me tregoi se neser do te shkoje ne australi dhe une u merzita shume dhe ai m...
Autori: Shkurta Xheladini · Lloji: Tregim · Tema: Zogu dhe Kulla
Ky tregim flet për një zog i cili jeton ne një kulle te larte dhe një djalë qe dëshiron te ja merre zogut këngën. Zogu këndonte aq bukure sa që bënte qe trëndafilat te lulëzojnë me fletët e tyre te blerta. Djali i cili jetonte ne një dhome...
Autori: Diellza · Lloji: Tregim · Tema: NDIHMOJU PRINDERVE MOS U BE PERTAC
Ishte nje vajz qe quheshte Diana ajo ishte 9 vjeqe.Prinderit e saj nje dite u kthyen nga puna shum te lodhur.Ata e pan Dianen te habitur sepse ajo kishte gatuar dreken i kishte lar enet etj.Prinderit u gezuan aq shum dhe e falemderuan me nje loder qe e d...
Autori: Florjan Kolukaj · Lloji: Tregim · Tema: Fshatari i varfer
Na ishte nje here nje fshatar i varfer.Ai kishte 3 djem.Djemve nuk iu pelqente te punonin aren si babai.Ata loznin gjithe diten.Babai vuante shume qe djemte e tij nuk e donin punen.Nje dite prej ditesh ai u semur rende. Kur i erdhi koha per te vdekur i th...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel me ujera termale. Burrat e dy familjeve punonin vertete shume per te siguruar jetesen. Secila prej tyre kishte kater femije, qe ishin moshatar me njeri-tjetrin dhe kaloni...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Tregim · Tema: Përqafimi
Përqafimi -Sa i mirë që je! – i tha mami Benit, ndërsa po shëtitnin në park në buzëmbrëmje. –Je shumë i mirë dhe shumë i këndshëm, s’ka në botë si ti! -Vërtet s’ka në botë si unë? – pyeti Beni. -Sigurisht që jo, - iu p...
Autori: Erza Breznica. · Lloji: Tregim · Tema: Si kam emrin .
Në qytetin Prishtinë fëmijët e fshatit luanin lojën '' Si kam emrin '' . Loja luhej me guralec . Secili merrte nga 3 guralec të vegjël . Ishte si të luash koka-fshehtas . Kur gjeje njërin hidhje guralecët dhe nëse ai që numëronte dhoshte...
Autori: Lirim Qerkini · Lloji: Tregim · Tema: Kopshti im
Une kam nje kopsht shum te madh dhe te paster.Ai eshte aq i madh sa qe mund te luajme lojra te ndryshme.Aty ka te mbjellur gjelbrim.Aty prane kopshtit tim une kam nje arre,kujtim nga gjyshi im.Ajo eshte e madhe dhe ka shum arra. keshtu ju tregova se si e...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com