Data e postimit: 2022-11-01 18:10:03
Lexime: 4190 |
Vetmia. Një prej ndjenjave të cilave njeriu u trembet më shumë. Një njeri i vetmuar nuk është vetëm ai që nuk ka asnjë pranë. Dikush mund të jetë i rrethuar nga njerëz, por gjithsesi, mund të ndihet i vetmuar në shpirt, sikur s’mund t’...
|
Shoqeria eshte nje grup njerezish te cilet kane karakteristika te perbashketa.Ato manifestojne se bashku keto karakteristika per nje unifikim te vetem.Fenomeni i klonizimit ndodh kur shoqeri te ndryshme perpiqen te shkojne drejt nje te perbashkete te vetm...
|
Iktiosaurusi ose peshku hardhuce ka marre kete emer per shkak te formes se tij.Disa fosile qe jane gjetur,kane patur brenda iktisaurusi te vogel, ndaj ekspertet besojne se ata lindin te vegjel,ne vend qe te b...
|
Jetojme ne shek XXI dhe teknologjia ka bere shume shpikje si psh.celulare,tv ,kompjutera ,tablete e shuem te tjera te cilat u perkasin dimensioneve e programeve te ndryshem.Si te gjithe moshataret e mi edhe une jam futur brenda ketij zhvillimi ,ku per ...
|
Autori:
Kujtime kuqi
·
Lloji:
Ese informuese
·
Tema:
Atdheun Tim une shume e dua aty u rrita mesova dhe u shkollova prandaj atdheu im
Une mendoj se si ç'do i rritur dhe fëmijë ka te drejt ti shpreh dëshirat e veta .Por kur behet fjalë per deshirat e Mia une dua ti plotësoj ATo.Ne te sotmen une dua te kem shendet te Mir dhe ç'do vit shkollor te me shkoj as me mbar ,ndersa ne te ar...
|
Veshkat ndodhen ne pjesen e prapme poshte kafazit te kraharorit.Qe jane ne forme fasuleje me nje madhesi sa mausi.Veshkat kane aftesi te filtrojne gjakun duke vecuar helmet dhe kriperat bashke me nje sasi uji formohet urina qe del jashte.Ky proces quhet j...
|
lule,lule vogel ti lulezo
shpirtin tim te vogel ti ma gjallero
aroma jote kendeshme
shpirtin me kenaq
nuk te bej keq
vec arome te marr
|
70 vjetori i clirimit eshte nje feste qe festohet nga te gjithe. Shume djem dhe vajza shqiptare dhane jeten qe te vinte kjo dite. Luftoi i madh e i vogel deri edhe moshataret tane qe Shqiperia te fitonte lirine. Sot ne i kujtojme me respect ato bije e bij...
|
Ne traditen e shkrimit letrar ekziston nje debat i pambarim mbi rolin qe ka letersia ne nje shoqeri.Letersia eshte nje bote qe gjallerohet permes shume boteve, eshte jeta ne teresine e saj.Jeta e personazheve te shpalosur ne vepra eshte celesi per ti dhen...
|
E dini? askush nuk eshte perfekt ne kete bote,te gjithe ne si qenie gabojme,e qe shpesh keto gabime behen pa dashjen tone.
Gabimi eshte dicka qe falet,vecse nese ti nuk kalon kufijt e tij,sepse ka njerez qe jane te ndjeshem nga kjo gje.
Shpesh ne edhe ...
|
Une jam nje vajze 15 vjece. Nepermjet ketij teksti une doja qe te hapja nja dikutim me teme : "EGZITENCA E PERNDISE" qe lidhet me besimin tuaj nese egziston ose jo Zoti. Pasi te hap diskutimin une do te parashtroj edhe idete e mia qe e vertetojne kete...
...
|
Vjeshta eshte nje stine imagjinare.Ne fshatin ku une jetoj eshte shume bukur sepse kur bien gjethet e gjithe toka mbulohet.Mollet piqen,rrushi,geshtenjat e shume fruta te tjera.Vjeshta eshte stina e preferuar e bujqve sepse ka shume gjera per te vjele.Por...
|
Skenderbeu...Sa here qe permendim kete emer na vijne ndermend shume kujtime,shume ngjarje.Ky emer sintetizon nje epoke te tere historike qe mori emrin e tij;luften nje shekullore kunder pushtuesit osman.Ky emer perfaqeson nje dyluftim per liri dhe mbrojt...
|
E quajta keshtu sepse me te vertet jeta eshte nje anije me enderra ,e cila lundron drejt oqeanit te pafund.Gjat gjith jetes te percjellin deshira e enderra te shumta qe te bejne te shohesh nje jetë më ndryshe,jeta eshte plot sfida por ato sfida janÃ...
|