Data e postimit: 2022-05-21 22:35:05
Lexime: 7222
bota e femijeve dhe e te rriturve
Autori: V.D
Lloji: Ese argumentuese
Tema: BOTA E FEMIJEVE DHE AJO E TE RRITURVE
Shkolla: M.M
Klasa: 7A
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Nëse jetën do ta shihnim si një univers padyshim Dielli do të ishte fëmijëria. Nëse jeta do të ishte një kopësht shumëngjyrësh, ngjyrat ja japin lulet të cilat simbolizojnë femijët. Por cfarë do të thotë të jesh fëmijë? Nëse do të thosha magji a do ta kishit më të lehtë për të më besuar? Kur je fëmijë je kapiteni I anijes së pafajësisë që lundron në detin e pafundëm të fantazisë. Do të thotë të fluturosh në krahët e lumturisë, të vraposh në një labirint mirësie shpirtërore, të qeshësh e të shijosh cdo moment sikur të jetë dita e fundit e jotja mbi Tokë. Mund të bësh gabime dhe në mendjen fëmijënore të mendosh sikur është gjëja më e bukur e më e drejtë që ke bërë. Do të thotë të kesh një botë tënden, të ndryshme nga ajo e të tjerëve, nga ajo që njohin të gjithë.
Bota që çdo fëmijë krijon është e veçantë e unike në mënyrën e vetë. Mund të jetë një vend ose mund të jetë një periudhë e caktuar kohore. Atje, ai është i lirë të përdorë imagjinatën. Të krijojë personazhet me të cilët dëshiron të kalojë kohën. Është vendi I rrëzimeve, I ngritjeve të menjëhershme e krenare, I sekreteve dhe shpesh I aventurave të rrezikshme pa lejen e përindërve. Këto gjëra mund të duken të pakuptimta, por në fakt është e kundërta. Kështu femija fillon të bëjë dallimin midis së mirës dhe të keqes, të formojë një personalitet me anë të cilit do të indentifikohet më vonë në shoqëri. Kjo botë e vogël do ta përgatisë atë drejt botës së vërtetë apo mos duhet të them drejt botës së rremë? Pasi ne jemi të vërtetë vetëm kur jemi fëmijë. Në ketë fazë jemi thjesht vetvetja. Themi dhe sillemi me anë të karakterit tonë dhe me sinqeritet pa menduar se si do të reagojnë të tjerët,
Kur fillojmë të rritemi, e kuptojmë se bota jashtë nuk është ajo që kishim menduar. Është një botë krejt ndryshe. Ka një tornado problemesh, një mal pengesash e një ton detyrash, kujdesi e përgjegjësish. E mbushur me njerëz me botëkuptim tjetër. Bota e një të rrituri mund të themi se varet nga mënyra si e ka krijuar fëmijërinë e tij. Shpesh kur jemi të vegjël me zor presim që të rritemi, por në momentin që përballemi me botën e të rriturve na ngjallet mall për fëmijërinë. Deri atëherë nuk e kishim kuptuar se ishim duke u kënaqur me një dhuratë të cmuar e të pakthyeshme. Këtë e simbolizon madje edhe një shprehje: ‘’Vlera e dickaje duket atëherë kur e humbet.’’ Ndonjëherë fëmijët nuk I kuptojnë se si punon dhe cfarë mendon truri I një të rrituri. Mendoj se një njeri I rritur është I lidhur shumë me shifrat ose paratë. Nëse një femijë I ciltër I shpjegon prindit të tij se ai kishte lexuar për një shtëpi të bukur me ngjyrë të kuqe, kopsht të lulëzuar, shatërvan të zbukuruar me statuja dhe me kafshë të ndryshme në oborrine tij, I rrituri nuk arrin dot ta përfyryroj, por nëse I thua ndonjë shumë të lartë parash atëherë mundet ta perceptojë sa e bukur është shtëpia. Gjithsesi cdo I rritur e ka përjetuar periudhën e fëmijërisë. Edhe pse nuk e shprehin pasi janë të përfshirë me vorbullën tërheqëse të punëve, në zemrën e tyre do të gjendet gjithmonë një pjezës e pasqyruar fëmijërie të cilën e ruajnë si gjënë më të cmuar.

Vepra te ngjashme
Autori: Alma...Gashi 💙💪 · Lloji: Ese argumentuese · Tema:
••••••Alieni Jashtëtokësor••• Ai kishte sytë e mëdhenj të gjelbër,kishte një pamje të frikshmè.Ndoshta ai ishte i çuditshëm por ndoshta do të ishte mik i njeriut.Ai ndiehej i huaj në planetin Tokë.Ai ka frikë nga të ...
Autori: Armonda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Emri me i vequar ne familje.
Prinderit-jan ata te cilet na keshillojn per rrugen e drejt.Ndonjeher ata marrin vendime shum te veshtira per te miren ton,por disa nuk ua din vleren atyre. Ata japin nje kontribut shume te madh qe ne te kemi nje jet me te mir ,me te miren e mundshme. K...
Autori: bleona duraj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese argumentuese
kur fati te deshperon kur asgje nuk te shkon kur te jesh lodhur nga kjo jete kur te ket lodhur ky realitet as ateher mos u deshpero se ekziston dikush qe te do dikush qe kurr s te harron dikush qe gjithmon te kujton ai te krijoi jete ndaj tij neser ai do ...
Autori: Atea Avdyli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia
Te jesh vetem eshte frika me e madhe.Te jesh vetem do te thote te mos kesh dashurine e askujt.Te jesh vetem do te thote te mos kesh askend te flasesh,te qash e te qeshesh.Askush nuk do ta deshironte kete,as per veten e as per dike tjeter. Vetmia eshte nj...
Autori: Iris · Lloji: Ese argumentuese · Tema: per Alden
Ndikimi i intenetit ne detyrat e shtepise Kush eshte ai nxenes qe eshte ulur per te bere detyrat dhe nuk e ka hapur fare internetit??? Edhe une e kam bere kete gje. Nuk kam pse e mohoj. Ne momentin qe ulem per te bere detyrat hap kompjuetrin ...
Autori: lumta bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: per shkollen
Shkolla Eshte ajo shtepi, qe gjithmon tjep dituri Eshte nje emer natyror eshte emri SHKOLLE. Ne at vend ne mesohemi, me shum gjera pasurohemi Un shkolles i jap dashuri per mua eshte e dyta shtepi.
Autori: Iljas Pemaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Prejardhja ime
Une jam 14 vjecar i quajtur Iljas Pemaj. Banoj ne rrugen ''Tonin Harapi''.Jam ne shkollen Niket Dardani ne klasen e 8A. Une jam Autori i esese ''Bardhoshe''. Do te doja ta prezantoja veten sepse disa njerez genjejne duke e quajtur veten e tyre autorin e ...
Autori: silvana patarria · Lloji: Ese argumentuese · Tema: koncepti mbi lirine
Liria eshte fjala qe perkufizon kete ndjenje qe buron thelle nga zemra e qdo njeriu.Eshte ajo ndjenje qe mban gjalle shpresat brenda nesh.Eshte e lehte ta shkruash apo ta thuash me fjale por eshte shume e veshtire ta perjetosh kur je i kycur brenda 4 mure...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bukuria eshte e shemtuar kur eshte vetem fizike.
Bukuria eshte persosmeri e hidhur, do te thoja une. Pasi te kesh pire nektarin e saj, pasi te kesh shijuar me nje gllenjke substancen e saj te embel, bukuria kthehet si ato shurupet qe na jepnin kur ishim te vegjel, kthehet e hidhur dhe e neveritshme. "B...
Autori: Gestjana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kritika
Shpirti kritik eshte adhurimi i limdur ndaj veprave artistike. Vetem nje artist i lindur arrin te krijoje dicka te perkryer dhe vetem ai mund te zbuloje misteret e detajeve te saj. Te zbulosh dhe te analizosh detajet e veprave te artit nuk ka dyshim qe a...
Autori: INA DENA · Lloji: Ese argumentuese · Tema: natyra
Natyra eshte gjithcka ne kemi ajo eshte e brishte dhe demtohet lehte.Nje menyre e mbrojtjes se natyres dhe mjedisit nga ndotja eshte ndergjegjesimi i popullsise.Avancimi i shkaterrimit te natyres dhe atmosferes se tokes,ndotja emjedisit tokesor,ajror,deta...
Autori: Ted Reka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Permisimi i trafikut rrugor
Te gjithe jemi pjesmarres te aksidenteve rrugore. Aksidentet rrugore behen pavetesisht, pra njerezit nuk eshte se duan ta bejne, por e bejne padashje. Gjithsesi shkaqet qe ato ndodhin jane te shumta. Le te permendim disa nga ato: Papergjegjesia e njerezv...
Autori: Blenarda Dikolli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shoqeria njerezore dhe une.
"Qyteti eshte mbushur plot me njerez,me mjete dhe pa ide,qyteterim do te thote kjo gje:njerez plot mjete,jashte ideve.",citoi diku Mimoza Ahmeti.Une jam plotesisht dakort me te,se shoqeria njerezore eshte kthyer ne perbindesh i cili mendon vetem per vete....
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia...
Kush jeton i vetmuar e qe here pas here e merr malli per te qene ne nje shoqeri, kush ndjek nderrimin e motit, zevendesimin e stineve, nderrimin e diteve apo ndryshimin e sherbimeve apo lloj lloj gjerash te tjera enderron vetem te shikoje nje dore tek e c...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com