Data e postimit: 2022-03-16 19:50:00
Lexime: 1428
Dituria
Autori: Muhamed.K
Lloji: Thenie
Tema: Arsimi,dituria
Shkolla: Istikball
Klasa: 6
Qyteti: Tetov
E-mail: Email eshte i fshehur!


Dituria ( edhe "dija" apo "dijenia", dhe "njohuria" nganjëherë) është informacioni (lajmi) i përvetësuar nga një person, organizatë apo ndonjë qënie tjetër. Dituria është dijenia dhe kuptimi i ngjarjeve, së vërtetës apo njohurive të përftuara nëpërmjet mësimit, përvojës, arsyes ose botëkuptimit (së dyti), apo nëpërmjet brendashikimit (së pari). Dituria është vetëndërgjegjja e të zotëruarit të informacioneve të lidhura ndërmjet tyre të cilat, të marra veçmas, kanë një vlerë dhe një përdorim më të vogël . Dituria është kuptimi i besueshëm i një çështjeje, mundësisht me aftësinë e përdorimit të tij për një qëllim të caktuar.

Vepra te ngjashme
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Koha për të lexuar është gjithnjë kohë e vjedhur. Dhe padyshim kjo është arsyeja që metroja është kthyer në bibliotekën më të madhe të botës"
Autori: Xhava Mema · Lloji: Thenie · Tema: Vellai im
Shume kohe me pare kur isha nje vajze e vogel kisha degjuar shume perralla nder te cilat e preferuara ime ishte nje perrale me pirate tek e cila kerkonin nje thesar ne ishullin e thesarit. Doja qe dhe une te gjeja nje thesar I cili te m...
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Pasi kërkon pa gjetur dot gjë,ndodh që ta kesh gjetur pa e kërkuar"
Autori: Klejsi Ismali · Lloji: Thenie · Tema: Dashuria
Dashuria eshte mekati me i bukur i bere ne jete dhe qe falet.
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Lexuesi është ai që i jep jetë librit duke përpunuar imazhe që krijojnë botën imagjinare ku evoluojnë personazhet"
Autori: anna · Lloji: Thenie · Tema: dielli
Dielli eshte nje trup gjigant i gazte dhe i zjarrte. Ai ben pjese ne grupin e yjeve. Temperatura ne berthamen e diellit shkon ne 20 MILION grade celsiu. Ai nuk leviz, por planetet e tjere qarkullojne rreth tij.
Autori: anonimo · Lloji: Thenie · Tema: jeta
jeta gjithmonete jep nje mundesi te dyte...ajo quhet e nesermja!
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Në dashuri të madhe janë dy ëndrra që takohen dhe në bashkëpunim i arratisen krejt realitetit"
Autori: eni hoxha · Lloji: Thenie · Tema: largesia
E dashur Largesi.. E kuptoj qe kjo eshte puna jote, por te lutem behu me e meshirshme, me njerezore.. Kushedi se sa njerez nuk mundem ti takoj, ti puth, ti perqafoj vetem prej teje.. Me mua e ke ekzagjeruar pak si shume mesa duket.. Perhere ke qene preze...
Autori: Dorina Isha · Lloji: Thenie · Tema: Njerzit e aferm
Ti nuk mund te jesh lapsi qe vizaton busqeshjen e te afermeve te tu por mund te jesh goma qe fshin vuajtjet e tyre.
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Të interesohesh për jetën e shkrimtarit se të pëlqejnë librat e tij është si të interesohesh për jetën e jetën e patës sepse të pëlqen foie gras"
Autori: Liridona Isufaj · Lloji: Thenie · Tema: Thenie
Kafsha eshte e rrezikshme ateher kur eshte i uritur, kurse njeriu kur eshte i ngopur. Varferia ne bote nuk eshte per shkak se nuk mund ti ushqejme te varferit, por per shkak qqe nuk mund ti ngopin te pasurit. Vepra e vetme per te cilen nuk duhet shp...
Autori: Mane Caushi · Lloji: Thenie · Tema: Shiperia
Asgje nuk mund te krahasohet me jeten e njeriut vec familjes e cila duhet te mbrohet ne cdo kusht , aspekt dhe nese eshte e nevojiteshme te mbrohet edhe me jete.
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Është fati që i ndan letrat,por jemi ne që i luajmë ato"




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com