Data e postimit: 2022-02-22 18:05:13
Lexime: 2381 |
E tille eshte jeta!Si nje furtune qe rremben vrullshem cdo sekonde,largohet dhe merr me vete gjithcka te bukur.Qindra e miliona njerez vijne ne jete,qindra e miliona te tjere largohen prej saj.Disa u larguan padrejtesisht nga kjo bote,disa te tjere u perp...
|
Prirjet dhe aftesite
Jane zotesi qe i kemi perfituar permes pervojes.Sa me shume te kemi aftesi per punen qe deshirojme , aq me shume do te duam te perfitojme nga arsimi , puna , dhe pervoja vullnetare .
Aftesite per punesim jane aftesite e nevojshme...
|
Oj Pranver,oj bukuroshe
Skaj me skaj,e qosh me qoshe,
Bukuria per ty ndricon,
Dashuria per ty lulezon.
Ngjall gjallesa per bukuri,
Ke hare e shume kenaqesi,
Lulezojne lulet gjithe sa ka,
Ti na vjen kur bore ska ma.
Me ty ringjallet cdo krijese...
|
Cesgte natyra ?ajo eshte gjeja me e cmuar per njeriun .eshte vete jeta .pa natyren asgje ne bote sdo te kishte kuptim .gjithcka do te ishe e errt dhe gri .nuk do te kishte lule,peme.Zogjte nuk do te na kenaqnin me cicerimat e tyre ne pranvere ,rete nuk do...
|
Është viti i njëmbëdhjetë i shkollimit dhe shumë dije më presin përpara. Prindërit, mësuesit na kanë mësuar që çdo hap që hedhim, çdo gjë që bëjmë dhe gjithçka që mësojmë ta studiojmë mirë në mënyrë të tillë që të marrim g...
|
Te t'i tregoj sjelljet e nenes arush,ti do te çuditesh.Nuk na besohej qe kafsha t'i donte aq shume kelyshet e saj.Po te m'i tregonte dikush veprimet e arushes,une nuk do ta besoja.
|
Mizat
Nje here disa miza ishin shume te uritura pastaj duke fluturuar e duke fluturuar pane nje enë më Mjalte.Ato rane aty dhe ia nisen te hane me lezet madje per arsye te embelsise se tij ato nuk ndaheshin fare prej tij. Meqenëse nuk mund te shkoq...
|
||||||||| ||||||| ||||||||||||||||||||||||||| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
||||||||| ||||||| |||||| |||||||||
||||||||| ...
|
Na ishe nje here j princeshe e bukur dhe e embel me emrin Emiliqe jetonte me mbreti dhe mbretereshen ne keshtjellen e endrave. Lar po shume larg jetonte ne shpellen e zeze shtrigae perbindeshave.Nje nate ne koder po ndriconte nje ylle i vogel. Princesha s...
|
Autori:
Luljeta Mahmuti
·
Lloji:
Analize letrare
·
Tema:
Dashuria jone per drejtesine e ka bazen tek frika e vuajtjes nga padrejtesia!
Sot kam nje arsye me shume,sot gjithcka eshte ndryshe!Vrullshem deshiroj te pershkoj cdo pjese qe perben ate ku une jeteoj.Te eci e lire ne hapesiren pafund per te pare gjithcka qe me rrethon.Te vezhgoj male,dete,te gjitha kontinentet me rralle.Sot une de...
|
E dashur mesuese
Ne jemi shume te lumtur qe jemi nxenesit e tu. Edhe pse je pak nevrike ti fal dashuri tek ne pafund. eshte viti i pare bashke por na duket sikur jemi te lidhur bashke prej kohesh. Jemi pak te levizshem dhe te zhurmshem por me kalimin e k...
|
Nga : Beatrika Krasniqi -E di , edhe sot si çdo nate tjeter vendosa të shkruaj ,
edhe sot si çdo nate tjeter vendosa që ti lexoni ndjenjat e mia edhe nëse nuk mund ti ndjeni vet ato të p...
|
Se pari 1 shtatoori i 2013 .
1 shtatori i 2013 ishte dita e par e mesimit ne shkollen fillore"asim vokshi".
ishte dita ime, ishte nje dit qe e prisja me padurim.
me 23 gusht 2013 ishte dita ime e par ne prishtin ishte nje ndjen krejt me ndryshe , edhe...
|
E dinim se 8 planetet ishin te vetmit qe kane ekzistuar deri tani.
Ishte nje shok i vertete per te gjithe. Si fillim vjen e-mail nha nje planet qe as nuk mendohej se ekzistonte. Me e keqja ishte ajo qe shkruhej aty. "Mos mendoni se e kini prejardhj...
|