Data e postimit: 2021-01-18 18:47:24
Lexime: 1426
dashiria
Lloji: Analize letrare
Tema: dashuria
Autori: lulzim
Shkolla: Ali pashe tepelena
Klasa: 8
Qyteti: stamboll
E-mail: breishaelisjen@gmail.com


dashuri cdo me thene ?nje pyetje e madhe me nje pergjigje shume te vogel.
une them se eshte nje ndjesi po po nje ndjesi

Vepra te ngjashme
Autori: Iljaz Jashari · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Per dashuri
lyrics.al lyrics.alIIljaz JashariE Bukra Ndjesi E Bukra Ndjesi Ne kete nate te ftofte zemra me dhimbje plote kerkon pak qetsi te largohet e keqja merzi. Merzi e vetmi lote e pikllim te veshtir e ka kete ndarje shpirti im. K...
Autori: sara · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kush jam une?
Me lindin shume pyetje ne koke.Njera prej tyre eshte:Kush jam une ?Kjo pyetje ka shume pergjigje te ndryshme dhe te veshtira.Por lindin edhe pyetje te tjera qe nuk u jep dot pergjigje si p.sh. pyetja Kush jam une ?Nga vi?dhe shume pyetje te tjera.Ketyre p...
Autori: lili · Lloji: Ese filozofike · Tema: ne jemi ketu ne toke per te...
Shume here me lindin ne mendje pyetje rreth ekzistences te njeriut ,kafsheve, pemve, yjeve, luleve dhe rreth gjithckaje tjeter qe na rrethon.Bej shume pyetje rreth ekzistences se jetes edhe pse e di qe eshte e veshtire te marresh nje pergjigje.Kur isha me...
Autori: Orgita · Lloji: Hartim · Tema: Arka e trasheguar
Si ndihesh nese do te kishe nje objekt sado te vogel te cilen te eshte trasheguar ty?Te kane thene qe ky objekt qe ka afro 200 vite qe nga viti qe eshte ndertuar .Si do te kujdeseshe per te ?Mbase do ta vleresoje ,per faktin qe ndihesh e priveligjuar qe ...
Autori: melina · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria
si nje flak e ndricme ndodhet ne zemrat tona ndodhet aty perher ne zemer , si nje shkendij e zjarrte ajo eshte dashuria ... dashuria per njeriun tend te zemres , per familjen ti falesh dashuri njerzeve qe do me shume Dashuria... Ajo ndjen...
Autori: didi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: femiria
Kur isha e vogel doja te isha e rritur,por tani qe u rrita dua qe te kthehem serish ne femijri,sepse femiria eshte nje ndjesi qe nuk mund ta provosh perseri e qe shum njerz e duan at sepse i ben qe ta kthejn koken mbrapa e te mendojn per gjerat e kaluar.f...
Autori: Anaili · Lloji: Poezi personale · Tema: shiu
Lodhur nga shiu Lodhur nga moti dua te bjere shi i madh njehere. Te shkundi nga themelet te paaftet e te pergjumurit ti coje ne gjume te thelle. Te vishen te gjithe me xhupaa me pallto te zhvishen disa qe ashtu rrine gjithmone, te lagen disa qe...
Autori: kristina · Lloji: Anekdota · Tema: i bukur dhe misterioz
Perendimi ne mbremje te jep nje ndjesi te madhe kenaqesie,duket sikur fluturon ne nje toke te humbur misterioze .here i kuq e here portokalli cdo njgjyre qe do ti transformohet ai .e shikon dhe zhytesh ne mendime kur largohet ku shkon .perendimi eshte me ...
Autori: Lediona · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Te dim se sa i vlefshem eshte libri
Te flasesh per librin eshte dicka shume e bukur.Libri nuk eshte thjeshte disa copa letre dhe disa shkronja.Per mua libri eshte jete.Libri te tregon boten e vertetet dhe imgjinare.Edhe pse jam e vogel ne trup,libri me ka rritur ne mendje.Me ka bere te logj...
Autori: anna xhihani · Lloji: Hartim · Tema: Dy motra
dy motra te jene vetem dy motra eshte bukur madje shuuume bukur por ndodhin edhe shume keqkuptime gjithsesi dua thjesht te flas sesi eshte jeta me dy motra nje jete magjike te pakten keshtu mendoj une e keni parasysh psh motra e madhe te bertet ti nuk e ...
Autori: ezra · Lloji: Ese argumentuese · Tema: falja dhe gabimi
-Te gabosh, e perse njerzit duhet te gabojne?-Te falesh,e perse duhet te falim?-A eshte e drejte te gabosh?-A eshte e drejte te falesh?Keto jane disa pyetje te cilave nje mas e madhe njerzish nuk ja din pergjigjen,ka dhe te tjere te cileve,as qe u bie nde...
Autori: Anonim · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Jeta dhe shkenca
SHKENCA DHE REALITETI… Pothuajse cdokujt I vjen nje ndjesi saktesie kur lexon informacione te ndryshme shkencore. Ndersa kur I permenden shprehje biblike apo mitologjike fantazia e tij vihet ne pune. Jo ndoshta sepse informacionet qe lexon I ka vezhgar...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Vertetesia e shkences
SHKENCA DHE REALITETI… Pothuajse cdokujt I vjen nje ndjesi saktesie kur lexon informacione te ndryshme shkencore. Ndersa kur I permenden shprehje biblike apo mitologjike fantazia e tij vihet ne pune. Jo ndoshta sepse informacionet qe lexon I ka vezhga...
Autori: Ana Kodra · Lloji: Ese argumentuese · Tema: flet per pyllin e vetmuar kur njerezit e shkaterrojne
E cesht ky pyll kaq i vetmuar ku ska asnje njeri?E cesht kjo bote kur ska asnje pasterti?Kjo sesht pyetje e persosur per ti thene lamtumire pislleqeve.Ja ky esht momenti per tju thene stop plehrave.Pse?Sepse toka eshte vendi ku ne jetojme ku ne hedhim te ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com