Data e postimit: 2021-04-21 14:27:30
Lexime: 3993
Përse duhet të jemi qytetar aktiv dhe jo pasiv
Autori: Melisa Dulaj
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Qytetari aktiv
Shkolla: Anonim
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Qytetar aktiv ne duhet të jemi dhe jo pasiv sepse ne duke qenë qytetare aktive bëhemi pjesë e vendimarrjeve duke ndikuar ne vendimet që merren.Pjesmarrjet ne aktivitete te ndryshme merren me gjallëri do të thotë që merr pjesë vetë ne një punë të caktuar.Opinioni ynë per diçka mund të shtrihet ne çdo fushë të jetës,ne shkolla, lagje, shërbime shëndetësore etj Qytetar aktiv mund të jesh edhe ti. Ti largojmë të zezat qe na rrethojne.

Vepra te ngjashme
Autori: VALERJANA TAFOSHI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dita e mesuesit
Te nderuar e te respektuar,mesuesit tone gezuar 7 marsin diten tuaj.Ne kete dite ne ju nderojme juve per punen dhe kontributin tuaj te madh qe keni dhene,jepni e do te jepni, per mesimin e gjuhes sone te paster shqipe te asaj gjuhe qe na lane amanet te pa...
Autori: xhesika mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: I vote for myself ...
ESE Reflexion: Ich für sich selbst zu stimmen ... Wir leben in einem Land, das in der Entwicklung und die größte Herausforderung für unser Land entwickelt sich schnell zu einem entwickelten Land ist . Bescheinigt, dass zur Erreichung dieses Status mu...
Autori: Florida Albrahimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ku po shkojme me kaq ligesi
ku po shkojme me kaq ligesi Eh si eshte jeta plot me te papritura .... Rrethohemi nga e mira,e keqja,ligesia qe jane udhetare me ne ne cdo hap qe hedhim. Pra jeta eshte si film ku gjithesecili nga ne mundohet te luaje me bukur rolin kryesor.Kemi shume ra...
Autori: Mina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Autobiografia Ime
Miqte e mi me therrasin Mina dhe keshtu me pelqen te me therrasin ne pergjithesi. Une jam 12 vjec dhe jetoj ne qytetin e Elbasanit. Jetoj nje jete modeste por qe gjithnje me ka pelqyer! Une jam motra e madhe e dy vellezerve te mi dhe pjestares me te voge...
Autori: Xhesi Boci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Nese nuk arrin te thuash dot te verteten, nuk je I detyruar te thuash nje genjeshter pasi midis ketyre dyjave egziston nje zgjidhje...HESHTJA... Te jesh I mistershem do te thot te heshtesh, ye mos hapesh cdo faqe te librit te jetes por historia e tij te ...
Autori: Ya Gyal · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Life is shit
Krejt njerz tpavlere , dyftyrsha , bot e mbushun me aktore , egoista , njerz pa ndjenja.Kjo bote ta shpif , njerzt ta shpifin , a din veq qka tbon tlumtur nket bot , veq pare edhe pare , sen tjeter.But whatever im gonna live this shit life and im gonna wa...
Autori: ana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
Pse pikërisht unë ?pse jo ti... Sa herë mendoj .nuk mund të sillen
Autori: Big G · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese, dija, dija eshte pushtet
Kryerja e gjërave të duhura, në kohën e duhur dhe mënyrën e duhur, prodhon rezultatet e duhura që ne aspirojmë. Me fjalë të tjera, të dish çfarë të bësh, në çfarë kohe, në cilin drejtim dhe cilët janë parametrat që rezultojnë në li...
Autori: Malko · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pablo dhe Franceska
Mbasi Virgjili I tregon Dantes hijet e Semiramisit , Kleopatres, Helenes, Paridit e Tristanit, Ai i kerkon prijesit leje Qe Te flase me nje cift shpirtrash, Te cilet vorbulla e eres I mban Te mberthyer me Njeri- tjetrin. Ata Jane Pablo Malatesta dhe Franc...
Autori: Donart Kastrati · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Per mesuesen
Mesuesja ime e dashur.... Te dua shume ti me edukove.., dhe me mesove. Ti ishe arsyeja e nje note te mire spse ti ishe dhe do jesh mesuesja me e mire q kam pare ndonjehere ne jeten time.... Ndonjehere ulem mendoj Une kam shum fat them me vete sepse me ...
Autori: Besa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Zgjedhjet e individit.
Cdo njeri kur lind I kanoset nje jete e gjate me zgjedhje e vendime te ndryshme .Kjo ,pasi e tille eshte formula e jetes , te zgjedhesh e te marresh vendime per te pasur progres ne jete . Zgjedhjet dhe marrja e vendimeve e cdo individi beh...
Autori: Aleandro · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shqiperi
Kalimi i kenaqesise ne Zemer "Njeriu si qenie materiale dhe shpirterore ka nevoje per kenaqesi shpirterore dhe ushqim trupor.Mirepo shume njerez gabojne kur kenaqesine kalojne tek materialja sepse dihet qe njeriu nuk kenaqet me buze duke ngrene dicka...
Autori: MELISA BAJRAKTARI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: BARAZIA
Ne bote te gjithe njerezit megjithese ndryshojne nga ngjyra e lekures,nga gjinia,nga pasuria,pozita ne shoqeri etj.ata te gjithe jane te barabarte.Te gjithe jane njerez te nje bote.Ne ditet e sotme grate zene poste te rendesishme ne jeten shoqerore dhe p...
Autori: Adela hushi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: perparesite dhe rreziqet e perdorimit te internetit
Teknologjia cdo dite edhe me shume po behet pjese e pandalshme e jeteve tona,duke i ndikuar ato.Avancimi teknologjik ka rritur perdorimin e saj ne mase,madje edhe nga femijet.Teknologjia ka perparesite e saj te zhvillimit te disa aftesive te njeriut.Te fe...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com