Data e postimit: 2021-04-16 18:41:03
Lexime: 10618
Nje dite vjeshte.
Autori: Gloria Zhuli
Lloji: Tekst pershkrues
Tema: Stina e vjeshtes.
Shkolla: Papa Kristo Negovani
Klasa: 8A
Qyteti: Erseke
E-mail: Email eshte i fshehur!


Ishte mengjes dhe me ne fund arrita.Pamja ishte mbreslenese.Rrezet e Diellit nuk ishin shume te forta por reflektimi i tyre mbi gjethet e arta e mbushnin vendin plot shkelqim.Gjithe vendi ishte mbuluar nga nje mbulese e arte.Gjethet e rena "kercenin" sipas drejtimit te eres.Aroma e frutave ndjehej kudo.Te gjithe fermeret ishin duke bere punet e perditshme kurse femijet luanin,qeshnin,kenaqeshin me njeri-tjetrin.Cicerimat e zogjve shoqeronin zhurmen e shkeljes se gjetheve.Isha futur ne nje vend ku cdo gje dukej e pafajshme,ne nje vend me te bukur se parajsa.
Koha ikte pa pushim,nuk priste per asgje.Tashme Dielli po i linte vendin Henes.Ersa perkedhelese e mengjesit tani ishte bere me e eger.Dikush po terhiqte me nje force te madhe rrezet e Diellit.Gethet e arta e humben shkelqimin.Cipa e nates po binte dhe me kalimin e kohes ajo behej me e erret,bloze e zeze.Ate erresiren e pafund e zbukuronte vetem Hena faqebardhe dhe yjet vezullues.Yjet dukeshin sikur po benin gare se kush do te ndriconte me shume.
Bubullimat filluan.Ato jane lajmetare dhe gjithmone thone:
"Behuni gati,po vjen shiu."
Brenda ne dhome kerciste zjarri bubulak.Dikush po trokiste ne dritare.Ah,ishin piklat e renda te shiut qe binin nga qielli si te ishin gure trnsparente.Jashte nuk kishte asnje njer.Me sa duket cdokush ishte futur ne ate shtepizen e tij te ngrohte dhe familjare.Pamja e arte dhe e gezueshme e mengjesit tashme ishte transformuar ne nje pamje te erret,te merzitshme dhe trishtuese...

Vepra te ngjashme
Autori: Ildi Alla · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Faqe ditari
Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona. Ka shume persona?Huh? E cfare dua te them me kete,as vete nuk e di. Sepse ne fakt jam koshient qe une ndihem mire ne cdo moment ne varesi te gjendjes time shpirterore edhe jo p...
Autori: Franceska Paja · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Familja ime
Familja ime eshte vendi ku kaloj momentet te bukura, te mbushura me emocione dhe ndonjhere edhe me lot. Familja ime perbehet nga nga 6 anetare une, prinderit dhe tre vellezerit e mi. Qe ne haat e pare kam pasur fatin qe te kem gjithmone perkushtimin...
Autori: Lion Braka · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Mjedisi
Mjedisi Mjedisi eshte gjeja me kryesore ne jeten tone.shumë njerez nuk ia dijne vleren mjedisit asesi.disa e keqperdorin e disa jo por nje mjedis i pastert,eshte shumë i nevojshem Gjithashtu disa prej qytetareve dalin per ta shijuar mjedisin,disa dali...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Dimri
Një batanije e bardhemë ka mbuluar gjithçka.Iku vjeshta.Erdhi dimri.Bora dhe akulli janë përhapur kudo.Degët e ngrira të pemëve varen aq shumë sa prekin dëborën që ka mbuluar tokën.Kur acari dhe dëbora pushojnë,jashtë dalin fëmijtë e veg...
Autori: - · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Antigona
Antigona vajton vdekjen e saj dhe i lutet qytetareve qe ta shohin dhe ia tregon historine e saj me hidherim.Ajo do mbytet ne lumin e akerontit te cilin kalojne te vdekurit per ne boten e pertejme.Kori ne kete pjese luan rolin sikur e lavderojne per trimer...
Autori: Eli · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: At Anton Harapi
Edhe komunisteve due t’ua them nje fjale,por qarte e shkurt.Une jam i bindur se pak jane ata shqiptar te cilet me te vertete e kuptojne doktrinen komuniste.Por tashma te gjithe po e shohim dhe po njohim organizaten dhe vepren komuniste ne Shqipni . Kjo...
Autori: Xheisa Kore · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: natyra
Po gjendem perpara nje natyre te qete te mrekullueshme… hap syte dhe shikon vetem bukuri te tille… gjelberim …bari I thate pemet e gjelberta…kane krijuar nje harmoni shume te bukur ndermjet tyre..ne kodrat siper shikon peme te tjera te cilat lev...
Autori: VVVVVVVV · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Gjyshe
GJYSHE Askush nuk mund te pershkruaj dhimbjen time per ty.Ti ishe si nje shoqe e ngushte per mua.Ti ike e me le.Me than te behesha e forte po nuk munda..Me ke do te flas tani kush dk te ma hape deren kur kthehem nga shkolla.Kush do te me mesoje se sj te ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Qyteti ideal për mua
Qyteti im i Diellit i ka të gjithë komponentët e të drejtave dhe barazisë.Ai udhëhiqet vetëm në mënyrë demokratike.Dhe që di të bëjë rotacion politik.Ky qytet duhet të udhëhiqet nga kryeministri.Si dhe një pjesë të ligjeve do i liheshin...
Autori: Samina Beqiraj · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: AI
Ai asht Ai Aj asht bekim prej zotit e fat i jemi Aj asht rrezatus i miresis e reflektim i dashnis Aj asht Fmi plot gjallni Po asht edhe trim plot drejtesi Aj asht i brisht , aj asht i durushem, aj asht kokfort , aj asht drit Vec me pa n'syt e t...
Autori: .... · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: zemra jon
Jeta qenka shum e veshtir paska shum sfida ato sfida duhet qe ti durojm sepse duhet te kemi shpres por jeta qenka nje gje shum interesante ndoje her na gezon nganjher edhe na hidheron. Jeta mua me ka dhuruar shum sende te reja por ato sende nuk po...
Autori: Eda · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Fshati i gjyshit tim
FSHATI I GJYSHIT TIM Nese do me duhej te zgjidhja te pershkruaja nje teme ku un e gjej veten me se miri do te ishte pershkrimi I fshatit te Gjyshit tim dhe kjo ndodh pasi emocioni,dashuria dhe kenaqesia qe gjyshi trasmentonte ne momentet kur fliste per...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Përshkrim rreth vetes
Mua më pëlqen shumë shkolla,ndonëse është e lodhshme.Sepse ajo di të përgatisë njerëz të aftë për jetën dhe thellon njohuritë për botën tonë.Lëndët që preferoj më shumë janë matematika dhe letërsia.Mendoj që kam arritur të përb...
Autori: Anonim · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Domethenia e dashurise
- Cfarë është një dashuri? - Një dashuri ka shumë kuptime. Duke filluar nga dashuria për familjen, për mamin, babin, dashuria per një këngë… - Jo, jo!! Po them për dashurinë e lulëzuar midis dy personave. Një dashuri të fortë e cila ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com