Data e postimit: 2013-01-29 17:25:32
Lexime: 8761
kerkimi i korbit
Autori: lili
Lloji: Fabul
Tema: kerkimi i korbit
Shkolla: 1 Qershori
Klasa: 9c
Qyteti: Durres
E-mail: Email eshte i fshehur!


nje korb po fluturonte ne qiell dhe ishte shum i etur.fluturo e fluturo me gryken e skuqur nuk gjen asnje pike te vetme uji.kerko e kerko dhe nuk gjen asgje.kur papritmas ai sheh nje qyp me uje. ulet per te shuar etjen dhe kur shikon qypi eshte ne gjysme dhe korbi nuk e mberrin dot.mendo mendo dhe diqka i kalon ne mendje:korbi merr nje gur te vogel dhe hedh brenda be qyp,keshtu vepron edhe me te dytin,edhe me te tretin e keshtu me radhe derisa qypi te mbushet plot dhe uji te zhvendoset deri ne gryke.kur sheh se uji arriti ne krye aii shkon dhe shuan etjen.

Vepra te ngjashme
Autori: elena kullejsi · Lloji: Fabul · Tema: fabula me kafshe
njehere ishin nje gomar dhe nje kale te cilet pronari i conte heret ne mengjes ne qytet per te blere apo per te shitur.njehere pronari i kishte vendosur me shume peshe gomarit dhe kalit me pak.gomari iu lut qe ta ndihmonte por kali mendjelehte nuk pranoi....
Autori: sara kosta · Lloji: Fabul · Tema: pranvera
NE PRANVERE DIELLI SHKELQEN LULET SHUMNGJYRESHE KU NUK I GJEN RENDIM ME VRAP TU MARRIM AROME ME PERKEDHELI MOS NA KEPUTNI NA THONE
Autori: Adrrian Dunicari · Lloji: Fabul · Tema: Dinakeria
ARIU E DHELPRA " E pandehur, te kane paredrejt kotecit duke ngarenje kerriç e nje gomar.me nje fjale , dy deshmitare...Ç'ke te thuash me ne fund?"dhe ariu putren tund."S'e mohoj , eshte e verteteqe me pane ata dy vete.Mirepo une , ne me latë, do te...
Autori: BESJANA MARKO · Lloji: Fabul · Tema: TIGRESHA dhe FEMIJET
Ne nje vend te vogel jetonte nje tigreshe ishte shume e bukur e quanin mbretereshe Ishte mesuar me festa dhe urime ishte moskokecarese dhe nje tigreshe trime Kur lindi femijet e keqe u be i pelqente te festonte dhe iken e i le Kur ata u rrit...
Autori: Dilan · Lloji: Fabul · Tema: Dhelpra dhe lejleku
Nje dite nje dhelper pa nje lejlek.Ajo filloi dhe thuri plane per te mashtruar lejlekun.Dhelpra mori nje pjatance dhe i hodhi brenda disa kokrra grure me ilac per gjume.Ajo e vendosi pjatancen ne pyll dhe priti derisa lejleku te vinte dhe te hante grurin....
Autori: ela · Lloji: Fabul · Tema: menquria e korbit
nje korb po fluturonte ne qiell dhe ishte shum i etur.fluturo e fluturo me gryken e skuqur nuk gjen asnje pike te vetme uji.kerko e kerko dhe nuk gjen asgje.kur papritmas ai sheh nje qyp me uje. ulet per te shuar etjen dhe kur shikon qypi eshte ne gjysme...
Autori: albiona xhelili · Lloji: Fabul · Tema: luani,dhelpra dhe kafshet e tjera
Nje dit luani ndihet shum i trishtuar.Ai i thirri te gjith kafshet e gjungles qe ta pershendesnin.Separi hyri dhia ne guve ,pastaj kafshet e tjera,por vetem dhelpra nuk hyri,paspak luani e ndjeu veten me mire dhe shkoi jasht qe ti thoshte diqka dhelpres....
Autori: Mjellma Dalladaku · Lloji: Fabul · Tema: Nena
E dashur nene...Je gjysma e jetes sime.Te dua me shum se gjith cka ne bote..Per mua je nena me e mir e botes je nje nene e mrekullueshme..Te dua shumm
Autori: Hani alija · Lloji: Fabul · Tema: Gjuha
Një herë e një kohë rronte një njeri shumë i zgjuar, por shumë i varfer. Për të fituar buken e gojes ky njeri punonte si gjellëbërës tek një i pasur. I zoti mburrej për pasuritë që kishte por ishte torrollak. Një ditë pasaniku ftoi di...
Autori: dritana · Lloji: Fabul · Tema: kafshet
Nje dite te bukur gjarperi,miu dhe shqiponjadalin se bashku ne nje fushe.Ata i kishte marre uria dhe po kerkonin ushqim: -SHqiponje ti meqe ke krahe dhe fluturon shko dhe na gjej ca ushqim,-tha gjarperi.Shqiponja iku dhe po kerkonte ushqim.Gjarperi nuk d...
Autori: ana · Lloji: Fabul · Tema: gomari dhe ujku
na ishte nje here nje gomar.ai po hante bar per qejfin e tij kur pa se po i afrohej nje ujk.ai mendoi te thurte nje plan para se t eperfundonte pre e ujkut.ai beri gjoja sikur ne kembe i kishte hyre gjemb.ujku mendoi ta ndihmonte gomarin por sapo ju afru...
Autori: "Sindi Lsku" · Lloji: Fabul · Tema: Flasim per njeriun...
~Njeriu~ Beso boten e ke ne dore, Beso zemren tende, Beso zemergjersine tende, ...
Autori: Sherin · Lloji: Fabul · Tema: Kafshe
Nje zog i quajtur Milo,ishte nje zog jo si gjitht te tjeret.Te gjithe mendonin se ishte i cmendur.Pasi i vdiq nena,Milo mbeti vetem.Nje dite mori nje vendim te rendesishem,do te shkonte ne nje vend ku te gjithe ta mbeshtetin dhe ta duan.Pa nje kopsht me l...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Fabul · Tema: Fabula për fëmijë
Gjahtari dhe arusha Një ditë një gjahtar po ecte dhe pa një arushë.Ai uli pushkën që të mos e frikësonte atë.Gjahtari shikon sytë e përlotur të arushës.Ai u mallëngjye dhe u trishtua shumë.Gjahtari vuri re një ashkël druri që ishte n...




Komentet e fundit!

Emri: desara
Email: ddesara.dd@hotmail.com
Komenti: e lezetshme

Emri: desara
Email: ddesara.dd@hotmail.com
Komenti: e lezetshme

Emri: besartta
Email: aniisaa.15@hotmail.fr
Komenti: e bukur deri diku



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com