Data e postimit: 2021-03-14 19:54:56
Lexime: 5459
Biznesi im
Autori: Kevin Çika
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Biznesi im i së ardhmes
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 12 B
Qyteti: Kukës
E-mail: Email eshte i fshehur!


Biznesi im i ëndrrave konsiston në hapjen e një firme farmaceutike.Kjo ide mori formë dhe dëshira për të u përforcua më shumë,duke parë dhe situatën e rëndë të COVID-19.Dhe e gjithë bota është futur në luftë për të gjetur atë vaksinën 100% efektive.Në rradhë të parë ky biznes,ka dhe humanitet brenda.Për shkak se prodhohen barna dhe vaksina jetike për njeriun.Gjithashtu,unë mund të zbatoj njohuritë e marra,në rast se vazhdoj studimet për farmaci.

Ky biznes do hapet pasi të kemi siguruar një kapital të mirë.Sepse të hapësh një firmë farmaceutike është sfidë më vete.Ai do ishte i organizuar me ortakëri,së bashku me vëllanë tim.Në fillim aktivititeti ynë do përqëndrohej vetëm brenda qytetit.Dhe do funksiononte si farmaci e thjeshtë.Sepse buxheti ynë i përbërë nga kursime familjare,është i limituar.Më pas,ajo çka na ngelet në dorë është,mbas hapjes së farmacisë,është që të ofrojmë një shërbim cilësor dhe të shumëllojshëm.Në mënyrë që të bëjmë diferencën.Ne më pas do nisim të prodhojmë barna.Fitimi për 20 vitet e para parashikohet që të jetë rreth 700.000 € .Në rast se plani i biznesit,ecën shkëlqyeshëm,ne do të kalojmë në nivelin tjetër.

Në këtë fazë,planifikoj që 20% të të ardhurave ti shpenzoj,40% ti ruaj,dhe 40% ti investoj. Investimi konsiston në kërkimin e patentave shkencore,rritje e stafit,zgjerimi i aktivitetit dhe hapje e laboratorëve të teknologjisë më të fundit,për të zbuluar barnat e reja,etj.40% tjetër do të ruhet për raste emergjente,të cilat mund të jenë skandalet dhe prishja e imazhit të firmës.

Kur firma farmaceutike të ketë arritur pjekurinë e duhur,ajo do jetë në gjendje të prodhojë medikamente,qetësues,vaksina,etj. Në mënyrë që biznesi ynë farmaceutik të ketë përparësi ndaj të tjerëve,ne do fokusohemi te siguria dhe besueshmëria.Nuk ka rëndësi nëse ofron çmim të lartë ose nuk bën shumë reklamim.Në rast se ndodh një skandal,thyhet qëndrueshmëria e njerëzve,që kishin ndaj kompanisë.Duke marrë parasysh që skepticizmi për vaksinat dhe medikamentet është i lartë,ne do ofrojmë produkte,të cilat plotësojnë çdo parametër.E që është i pranueshëm në çmim,për çdo konsumator.Dhe që ka pak efekte anësore.

Përpos anëve pozitive,biznesi farmaceutik ka dhe vështirësi.Siç janë : kapitali i ulët,konkurenca e pandershme,treg jo shumë i zhvilluar,dhe mundësi sabotimi imazhi nga brenda ose jashtë kompanisë.Pra,rreziku për dështim është prezent.Ama,nëse arrijmë të këmbëngulim,hartojmë një plan serioz dhe të mirëfilltë për zhvillimin e biznesit,dhe duke ofruar risi,mendoj se mund të arrijmë sukses.Çdo gjë që bëhet me pasion,këmbëngulje,largpamësi, arrin të ecë përpara

Vepra te ngjashme
Autori: Medina Shijaku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: thjesht une
Une jam une nuk mund te ndryshoj sepse te tjerve nuk mund ti pelqej.Do te bej gjerat qe me pelqejn te bej dhe nese te tjerve nuk i pelqen. mos ndrysho per te tjeretsepse gabohesh rende . Ji vet vetja.me pelqe te kercej nje tjetri jo.Pse duhe te mos e bej ...
Autori: fatjon bytyqi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: biologjia
pasioni im per biologjine prej qe isha femije , kam shetitur shume neper natyre.. gjate ecjes nuk njihja asnje gjallese qe shihja.. Me interesonte te dija shume per natyren .gjate shkuarjes se pare neper fshatra , me pelqente bukurine qe e kishte na...
Autori: Greta · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Problemet e adoleshences
Adoleshenca quhet pjesa me e bukur e jetes por ne shumicen e rasteve nk esht keshtu.Problemet qe perballen femijet ne moshen e adoleshences mund te jene fatale.Mashtrimi nga moshat me te rritura eshte i lehte pasi pjekuria e tyre eshte e pakte dhe siguria...
Autori: ALBENITA · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pranvera
Te zgjohesh me cicerimen e bukur te zogjve eshte nje ndjenj e veqant si ne gjdo pranver era fryen let duke i lemuar gjethet e pemve , si ne gjdo pranver lulet leshojn aromen e tyre te mrekullueshme, lulzojn pemet vin zogjet nga viset e larta deh fluturo...
Autori: Izabela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ne stinen e Dimrit
Jemi ne stinen e Dimrit me acar.Tanime Dimri leshon orteqe bore qe bien mbi shtepi,male,livadhe. Zogjet e malit nuk këndojne me ne keto anë. Nuk ka më barinj qe ti sillnin gjëne e gjallë , zilet e tyre nuk tringëllojn më. -Une me shok/shoqe zyte...
Autori: Dea cekici · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
kur ne jete nuk te mbetet azgje per te jetuar kur te shkaterroen endrret ndjehesh ipa shprese nje person i harruarpa jete pa endrre pa te ardhme.Ateher nisja nje jete te re me endrra re reja , shpresa dhe frika do te jene ne cdo hap qe ti do te hedhesh ,b...
Autori: Tea Lako · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Njeriu dhe kerkesat e tij per identitet. Pengesat qe duhet te kaloje ne kete rrugetim.
Identiteti eshte gjeja me madhore per nje njeri,per nje popull dhe per nje komb. Identiteti eshte nje gjithesi qe perfshin cdo gje qe ka lidhje me kombin,perfshin token,gjakun,gjuhen,historine dhe traditat. Per te krijuar nje identitet,per te dalluar nga ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ti ♥
Ti,ishe ti gjithckaja qe mbizoteronte tek une,ishe ti ai ylli qe ndriconte ne netet e zymta te dimrit,ishe ti qe me driten verbuese me mbroje nga kthetrat e jetes,ishe ti ndergjegjja ime qe me ndiqje kudo,ishe ti ajri im qe me mbante gjalle,ishe ti oksigj...
Autori: Kejsi Dermyshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: MJALTI
Sa here qe shkoi tek shtepia e gjyshes neper mend me vijne te gjitha kujtimet e bukura qe kam kaluar ne shtepine me te ngrohte ne bote.Ne ate shtepi une ndihem si vajza me e lumtur ne te gjithe mbare boten, SEPSE NE ATE SHTEPI UNE GJEJ KARAKTERIN TIM TE V...
Autori: Anisa.H · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shkolla
Nje nga institucionet me te rendesishme ne jete eshte shkolla.Shkolla eshte vater dije,shoqerie dhe nje jete.Sepse ne ne shkolle mesojme,mesojme se si te korrim suksese ne jete.Ne njihemi me shoqerine,krijojme nje rreth shoqeror qe jemi gjithnje se bashku...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Fushe Studen
Shume vende ne Shqiperi jane te pazbuluar ende.Edhe ne qe jemi shtetas te ketij vendi nuk i dime emde disa nga bukurite e tij. Po te shkosh ne Fushe Studen do te mahnitesh nga bukuria e atij vendi.Atje ka disa hotele te medhe me restorante luksoze brenda...
Autori: albert miftari · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 100 vite pavarsi
Me duket enderr, shume larg realitetit, kane kaluar plote 100 vjet! Eshte shkruar aq shume histori per njeqind vjet. Eshte qendisur nje flamur, nje histori. Kemi krijuar nje identitet duke bere histori heronjsh. Vitet kalonin dhe çdo nentor festohej zhu...
Autori: Ermes Dollani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: te jetosh ne paqe
Paqa eshte si nje rree drite.dikush mund te zgjedhi te jetojne paqe apo te mos jetoj ne paqe.Nese do te jetosh ne paqe athere ti nuk duhet te besh gjera te tilla qe mund te cenojn nje njeri tjeter,sepse nese ai e kupton qe ti po e cenon atehere ai do fill...
Autori: Diarta Rexhepi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Per ty nene! Nisa te shkruaj per ty thesari im i cmuar, por kujtova se nuk mjafton nje jete e tere per te shkruar per qenien me te dashur ne jete. Si mund te ekzistoj nje person kaq I persosur sa ty nene? Ti qe me linde, me mesove te dua, te qesh, te ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com