Data e postimit: 2021-02-10 16:15:40
Lexime: 4287
''I tille eshte fati i njerezve,lumturia e tyre nuk i ngjan vecse nje skice te vizatuar lehte!''(Orestia)
Autori: Luljeta Mahmuti
Lloji: Analize letrare
Tema: Te qenit i lumtur eshte nje zgjedhje!
Shkolla: ''10 Korriku Dushk''
Klasa: X-A
Qyteti: Lushnje
E-mail: Email eshte i fshehur!


E tille eshte jeta!Si nje furtune qe rremben vrullshem cdo sekonde,largohet dhe merr me vete gjithcka te bukur.Qindra e miliona njerez vijne ne jete,qindra e miliona te tjere largohen prej saj.Disa u larguan padrejtesisht nga kjo bote,disa te tjere u perpoqen te gjenin grimca arsyesh per t'i bashkuar e per t'i kthyer ne jete!
Njeriu,nje i perkohshem ku nuk di sa do te zgjase perkohshmeria e tij.Ecen,vazhdon,endet duke vepruar e shpeshhere gjendet ne turmen e pyetjeve qe e mbajne te prangosur,ndalon dhe fillon te mendoje se shume shpejt gjithcka mund te marr fund.E c'eshte duke vepruar ky njeri?!
Mos valle duke qendruar monoton ne perditshmerine e tij?!Apo mos ndoshta mendimet e tij kane arritur ne nje paralize,ku perditshmeria eshte eshte e merzitshme!Epo kjo do te ishte vertet e trishte!
Te jetosh duke qendruar statik,duke mos menduar se je i rrethuar nga grimca te vogla lumturie qe nese perpiqesh t'i bashkosh ato mund te shumfishohen e ti mund te behesh personi me i lumtur.Perse nuk e veren,ke mjaft arsye perreth per t'u lumturuar!Perse e kalon lehtas faktin se jo cdokush mund te jete i lumtur?!Gjithkush mund te jete i lumtur!
Lumturia qendron aty ku t'i mendon se gjithcka ka marr fund.Ajo pret qe ti te ngrihesh,mos te dorezohesh.Ajo pret ta kerkosh,perkundrazi nuk dallohet.Lumturia nuk eshte dicka qe merret e gatshme.Ajo varet nga veprat e tua.Nese ti ke aftesi te perballosh,te mendosh e t'ia dalesh atehere lumturia eshte rruga me e shkurter,jo devijimi,pesimizmi e te qenit monoton.Njerezit jane te barabarte.Askush nuk eshte i privuar per te qene i lumtur.Nese thuhet se fati i njerezve eshte i trishte atehere ska asnje arsye per te jetuar.Nje jete e palumtur eshte nje rrugetim pa destinacion.Te qenit i lumtur eshte nje zgjedhje,besoj askush nuk deshiron te kete nje jete te trishte?!
“Learn to value yourself, which means: fight for your happiness.”

Vepra te ngjashme
Autori: Sara Terbunja · Lloji: Analize letrare · Tema: mesuesi im babi im etj.
Kam nje mesues kam nje baba mesuesi me mesoi babi me edukoi keshtu qe nje dite une do ti falenderoj mesues e baba une do ti nderoj
Autori: Gerald.D · Lloji: Analize letrare · Tema: Krijim i shkurter per natyren
Natyra ka 4 stinet e saj te bukura por qe ndonjehere mund te jene te demshme si ne rastin e stines se dimirit ku per shkak te rreshjeve te medha te debores ose shiut te madh te kete pasur permbytje ose aksidente apo deme njerzore, por dimri ka edhe bukur...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per shkollen
Shkolla e rugoves Shkolla e rogoves E pa ni tragjedi U nda pre arsimit, Arsimtari per jet, Kimi biologji Nxënsat e rogoves Shumë janë tu merzit, Per msusin Safet gashi Që kurr ma msim nuk iu jep E prunen uçk-ja ne shkoll La...
Autori: Fortesa Jeliqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Prizreni
Qyteti me i bukur i KOSOVES natyrisht qe bahet fjal per qytetin e Prizrenit.Ka shume gjera te bukra qe duhet mej permend por vetem disa .Ne shesh esht shadervani i bukur i njohur nga te gjith pastaj edhe ura e gurit por pjesa kryesore te ky qytet eshte,ku...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per kosovaren
Kosovarja e vogel Kosovarja e vogel Ne luftë ka marrë pjesë Hej të gjith kur na ndëgjojn Le ta din per bes Plot guxim që ksovarja Ne luftë ka marr pjes Kosovarja vogel Bomben e ka hedh Hej të gjithë kur na ndëgjojn Le ta d...
Autori: Ernesti Proko · Lloji: Analize letrare · Tema: Shume shqiptare jane larguar per jetë me te mire por e kane kuptuar se ska si atdheulase
Porsi zogu qe merr dhene S'e harron kurre folene Dhe shqiptari qe mergon Atedhene se harron Dhe shqiponja me syrin prishe S'e shikon dot atedhene te trishte Aty ku degjon ninullat e para Vlersimet e shumta dhe mesimet e mara Degjon zerin e n...
Autori: Megi Llulla · Lloji: Analize letrare · Tema: Pershkrim
Pershendetje,un jam ne Megi Llulla nje vajze ne klasen e 4.Sot vendosa te pershkruaj vellain tim i cili quhet Halim.Ai eshte 3 vite me i madh se un dhe eshte ne klasen e 7.I kryejm studimet ne te njejten shkolle.Kryefjala i shkrimit te sotem esht vellai i...
Autori: kristina · Lloji: Analize letrare · Tema: clirimi i shqiperise
SHQIPËRIA është jeta për një shqiptar, është fryma që ai merr dhe kudo që të shkojë s’do e harrojë. Mund të shkosh larg, mund të ndërrosh emër,veshje,gjuhë,sjellje por shpirti nuk e tradhëton dot atë vend që e lindi. Atdheu është...
Autori: Anaili · Lloji: Analize letrare · Tema: Ndjenjat
Poezia ime ngjan me kartolinat ne festa. Gjithsecilit i takon nje urim. U ngjan diteve te mbushura plot me ngjarje qe ndonjehere zgjasin deri ne agim. Flet per gezimet, per lumturite e mia, kur nje lajm i bukur mbremjen ma zbukuron. flet yjet ...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, syri kritik
Është viti i njëmbëdhjetë i shkollimit dhe shumë dije më presin përpara. Prindërit, mësuesit na kanë mësuar që çdo hap që hedhim, çdo gjë që bëjmë dhe gjithçka që mësojmë ta studiojmë mirë në mënyrë të tillë që të marrim g...
Autori: Ajshe Jakupi · Lloji: Analize letrare · Tema: Bukuritë e Pranverës
Përshëndetje pranverë!Një stinë që na zgjon e na ringjall.Na ndihmon të gjejmë ajrin dhe ujin ngazëllyes e na emocionon nga yjet e natës...Pranvera është mënyra e natyrës për të thënë "Le të festojmë". Ajri është si një flutur me k...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: ...
Armata U linde u farkove, U rrite ne beteja, Në luften e ashper, Per ditet e reja. U ngrite u ngjite, Mbi malet me borë. Dit dhe nat, Me arme në dorë. Qëndrove luftove, Sulmove perpara. Si trime e lir, U ule nga arat. U ule...
Autori: Erza Breznica. · Lloji: Analize letrare · Tema: Barcoleta
Na ishte njehere nje police dhe nje dhi te kapur per dore. Nje femije qe po kalonte atje tej u ndal afer dhis dhe policit dhe tha : oo lop qa po hec me ta moj . Polici tha : dhi osht jo lop . djali tha : oo sjam tu fol me ty po me dhin ...hahahaha...
Autori: arbnora gashi · Lloji: Analize letrare · Tema: libri miku me i mir i njeriut
libri eshte miku me i mir i njeriut nje shtepi pa liber eshte si nje njeri pa shpirt te lexosh liber do te thot te duash jeten te duash te verteten libri eshte mesuesi me i dashur i njeriut aji as nuk te rra as nuk te qorton mor vetem te meson ndrysh te e...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com