Data e postimit: 2015-03-03 15:34:38
Lexime: 2707
elda berisha
Lloji: Analize letrare
Tema: flamuri
Autori: elda berisha
Shkolla: abdulla krashnica presheva
Klasa: 3/3
Qyteti: kamenic
E-mail: blenda-eldablenda@hotmail.com


FLAMURI
shum vite kaluam
me frik
naten gjum ne sy nuk kishm
friksoheshim se ne gjum
serbet do na vrisnin
shum njerz te pafajshem na vran
na vran shum trima shqiptar
loti i nenave nuk pushonte
krismat e armeve degjoheshin kudo
por erdhi 28 NENTORI
e vnuam flamuri ne Vlor
gjaku u ndal krismat u ndalen lotet e nenave pushuan
e shpallem kosoven TE LIR.

Vepra te ngjashme
Autori: blenda berisha · Lloji: Analize letrare · Tema: lufta
Armiku oj kosova ime nena ime shum gjera perjetove gjithmon u lendove shkau na masakroi shum njerz te pafajshem i vrau pse o shka i vrave ata shqiptare nuk kishe buken e gojes per kete arsy vall ...
Autori: Saide pnishi · Lloji: Analize letrare · Tema: Per flamurin
28 Nentori Flamuri Valon flamuri ne kosovë Shqiponja me dy krena Flamuri kuq e zi N'Kosoven e lir Rinija sot n'kosov Jan shum te lir Edhe si e derdhen gjakun Si lumi qe buron Se harron Kosova pergjithmon Shum shtete te botes U munduan e...
Autori: Blerta Sinanaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjaku e Flamuri
Lufta e gjaku nuk u ndalen padrejtesi, tortura , vuajtje denime. Dhuna nuk u ndal pse ky vend vuajti e derdhi gjak pse kosova nuk e kishte lirine e vet.Pse?Ai gjak nuk u derdh per kot ai gjak i deshmoreve...Toka u be e kuqe por ne nuk e harrojme se qna ka...
Autori: Elisa Qerimi · Lloji: Analize letrare · Tema: Dita e neses
8 Marsi eshte dita e nenes me kete dit nenat jan shum te lumtura kjo dit eshte dita me e veqant e nenave gjdo nene ka nje urimë nje dhurat te flasesh per nenen eshte pak sepse nena meriton me shum meriton me shum dashuri dhe me shkum respektim sepse nen...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: kombëtare
Flamuri kuq e zi Me shqiponjen dykrenare Me 28 Nëntor Erdhi pavarsia e Shqiptarisë Valon i bukur flamuri kuq e zi Ne trojet arbërore Sjell lumtur...
Autori: zamira elezi · Lloji: Analize letrare · Tema: 8 marsi
8 marsi dite e bekuar, dita e nenave te bukuara qe na rriten me mund.Ne femijet kemi rastin tu shprehim dashurine ,tu themi cfare mendojme per to,tu themi sa shum i duam nenat tona te dashura ja uroj nenes time kete dite te bekuar i uroj mbaresi ne jete ...
Autori: Anita · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria
Pash shum njerez qe gabuan,  por,  nuk pash nga ata qe u penduan dhe qe kerkuan falje? Nuk pash nga ata qe vrapuan dreit dikujt e than 'me fal,  do jap jeten time te me falesh keto gabime' ! Pse ska nga ata qe falin,  dashurojn,  apo edhe nga ata q...
Autori: ajmane fazliu · Lloji: Poezi dramatike · Tema: atdheu
vula e historis 28 nentori date ne histori ne vloren heroike u ngrit flamuri kuq e zi aj flamur i kuq me shqiponje ne mes u bart nga trimat nga brezi ne brez ne hijen e flamurit shum trima jan betue do ti shlirojm trojet ne duke luftu...
Autori: erza · Lloji: Ese argumentuese · Tema: kosova ime
kosova ime vendin tim shum e dua,shum bashkatdhetar kan sakrifikuar, e per ty kan luftuar,me gjak te derdhur kontribuan,per kosoven e gjalleruar,sepse gjaku kot s eshte shkuar...........ahh kosov nëna jon shum legjendar te medhenj per ty luftuan te humb...
Autori: Saide pnishi · Lloji: Poezi kolone · Tema: Per nipin
U gëzu vendi u gëzua shpia Po na vjen nipi te shpia Shumë u gëzu gjyshja vet Ja ka ngjit emrin e gjyshit vet Me shendet e jet te gjat Ti u rritsh me bab e nan Ty te don gjyshja shum Ma grofsh emrin e u bafsh katun Urime ditelindja per sh...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Ese filozofike · Tema: "Mos u mërzit kur respektin ta marrin për dobësi,njeri jam dhe un edhe po ashtu gaboj si ti,harro të shkiarën edhe mendo për çka të pret tani"..
......"Sa shum"........ Nashta disa njerz, më kon ,harru...Sa shum të mira , i pata bo...E tash thikën ,mbas krahve, ma kon vu...Se di a thu nashta un që, aq shum i pata  , respektu athu...E kom meritu me , më ofendu...Në vënd qÃ...
Autori: arta klaiqi · Lloji: Analize letrare · Tema: liria shqiptare
liria shqiptare liria shqiptare ka qen e gjithkujt kan vuajtur nga serbet si kan ditur askujt luftuam te jemi te lir te jemi te mir dhe me bujari kjo luft prej shqiptar...
Autori: Flavia Toma · Lloji: Poezi kolone · Tema: Nane
Nan sa shum te du je gjithcka per mu Me rrite edukove asnjihere s'u lodhe Sa net pa gjum ke ba per mu Asnjihere s'ke pritu deshiren me ma plotsu Nan te du aq shum s s'munem me ta pershkru Ke sakrifiku me m'rrit mu sa perjet me jetu S'munem me...
Autori: reuda hajrullahu klasa 4 3 msuesia age gjonaj · Lloji: Analize letrare · Tema: 28 netori
28 netori 28netori nje, dit e shnuar. fes e madhe ne vlor te gjith me flamui ne duar. e gjith bota , te na ket zili. per te bukurn, shqipri. nuk horrohe , deshmort qe u. fliuan per shipri motr marigona e qndisi flamuri qe ...




Komentet e fundit!

Emri: blenda
Email: blenda-elablenda@hotmail.com
Komenti: brovo

Emri: Arta
Email: Arta_Klaiqi@hotmail.com
Komenti: Bravo Elda



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com