Data e postimit: 2017-12-14 19:25:52
Lexime: 17734
bora e par ne fshatin tim
Lloji: Analize letrare
Tema: bora lisa njeru prej bore etj
Autori: GANIA EDHE RUFKIA
Shkolla: IDRIS SEFERI BOB
Klasa: VIII
Qyteti: kaqanik
E-mail: HTMAIL@LIVE.COM


u zgjova ne mengjes dhe pash disa fjolla bore qe po bien edhe e pash se bora kishte mbuluar te ghith vendin nuk kishte lend vend pa mbuluar pastaj une dhe shoket e mi dolem te lozim me topa bora dhe ndertuam nje njeri pre bore aty u gezuam shum pastaj qekaq tung

Vepra te ngjashme
Autori: ajshe aliqkaj · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: ese per boren ose dimrin
nje dit duke u zgjuar per tu nisur ne shkoll pash ne dritare se ishte bere gjithqka bardh mu duk se ka shum mjegull por jo kishte rene bore un u gezova shum shkova me nxitim ne shkolli sho se te gjith luanin erdha dhe un ne u kenaqem duke luajtur pastaj h...
Autori: Korab Bajqinca · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Në këtë ese përshkruhet gëzimi im që kam për stinën e dimrit.
U zgjova në mëngjes dola te dritarja pashë të gjitha fushat të gjitha malet,kodrat,tokën të mbuluar me një shtresë dëbore të madhe, ajo kishte mbuluar edhe pemët.Pyete veten sa bukur u dukeshin?Aq bukur të bardha sikur të ishin nga akulli,un...
Autori: majlinda kastrati · Lloji: Ese argumentuese · Tema: knaqesia per dimrin
u zgjova në mëngjes dola te dritarja pashë të gjitha fushat të gjitha malet,kodrat,tokën të mbuluar me një shtresë dëbore të madhe, ajo kishte mbuluar edhe pemët.Pyete veten sa bukur u dukeshin?Aq bukur të bardha sikur të ishin nga akulli,un...
Autori: Valdrina Hafizi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dimri në qytetin tim
U zgjova në mengjes si çdo ditë të përhershme.Shkoj me vrap të hapë dritaren,po ç'të shoh? Një borë e lehtë kishte mbuluar kopshtin tim.Me të vërtetë mu kënaq zemra kur pashë se kishte rënë borë.Ishte datë 30 nëntor,shoqja ime kisht...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Dimri
Një batanije e bardhemë ka mbuluar gjithçka.Iku vjeshta.Erdhi dimri.Bora dhe akulli janë përhapur kudo.Degët e ngrira të pemëve varen aq shumë sa prekin dëborën që ka mbuluar tokën.Kur acari dhe dëbora pushojnë,jashtë dalin fëmijtë e veg...
Autori: ADRIANIT LECAJ · Lloji: Ese pershkruese · Tema: DIMRI
Kur u zgjova ne nje mengjes pash qe kishte rene bore dola jasht po ishte shume ftoht u ktheva brenda me gezim rrija tek dritarja e shtepis dhe shihja se si binte bor.pas ca kohe kishte rene shume bor dhe un dola te lozja me shok.po ashtu ne ndertuam edhe ...
Autori: Maria Stopani · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: bie bore
une u zgjova ne mengjes edhe dola ne dritare jashte po binte bore dhe dantellat e akullit mbulonin rrugen me deget e tyre te gjata. bora po mbulonte gjithecka dhe lule nuk kishte dhe bari jeshil ishte zhdukur jo nuk kishte mami vinte d...
Autori: Ensarah Zoga · Lloji: Pershkrim · Tema: Kjo poezi eshte marre nga tema "Luajme dhe shkruajme poezi"
Kemba e vogel e zogut Eshte mbuluar me therrime Mbuluar me bore ne parvazin e dritares sime Bora bie pa pushuar A do te mbaroje ky dimer i mallkuar?
Autori: Barije.B · Lloji: Analize letrare · Tema: Bora e pare
Erdhi dimri dhe te gjithe femijet po presin boren e par sepse me 22 dhjetor Fillon dimri dhe me 21 mars mbaron e gjithe toka ne vjeshte ka qene e arte.tani bora e ka mbuluar token so nje tapet the bardhe qatite pemet she te gjithe qytetin Tim ne oborr une...
Autori: Madita ,Majlinda,Doresa,Era · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dimri
DIMRI Dimri eshte nje stine shume e bukur dhe nje stin e ftoht.E ghithe siperfaqja e natyres eshte e mbuluar me debore.Fytyra e femijeve eshte gjithmone e buzeqeshur dhe ata lozin me topa bore.Dimri fillon me 22 dhjetor dhe mbaron me 21 mars.Dimri ka...
Autori: besjana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dimri
Dimri Në Vendin Tim Dimri në vendin tim vie me dëborë.Ne rrësqasim me saj,me ski etj ne me shokët e mi lozim me topa bore ne ndërtojmë dordolec.Ndonjëher bie edhe shi.Në dimër moti ndryshon dhe vishemi më trash dimri fillon më 21 dhjetor dhe...
Autori: Erblina Shala · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
Me pelqejn ecjet buz lumenjeve e keshtu vendosa te dal me mamin per te ecur . Shinim shum njerz duke ecur e duke e shijuar kete dit.E papritur pash se floket e mi perplaseshin ne fytyren time .E qielli kishte marr nje ngjyr te kalter te erret e fryente n...
Autori: Steisi Ziu · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Stina ime e preferuar
Dimri është stina më e mrekullueshme që kam parë.Bora bie me flokët e saj të bardhë duke mbuluar rrugët,çatitë,pemët dhe të gjithë qytetin tim të bukur.Netët me borë,unë rri brenda shtëpisë time,pranë oxhakut të ngorhtë dhe duke ngr...
Autori: Almira Krasniqi · Lloji: Poezi lirike · Tema: Per boren
Ja zilja ra, Kemi hartim. Sa gjallëri, dhe frymëzim. Por për çudi, shikoj nga jashtë, një zog na fton, çukit në xham... Bora e parë, pemët mbuloi. çudi më parë si nuk e pamë. I vogli zog shpejt fluturoi, ti shkojmë nga pas...




Komentet e fundit!

Emri: anna
Email: anna@sefa.com
Komenti: Bukur

Emri: erjona
Email: ardi-288@hotmail.com
Komenti: ju lumt

Emri: Qenan
Email: qenani2018@gmail.com
Komenti: Te lumt qenan

Emri: Qenan
Email: qenani2018@gmail.com
Komenti: Te lumt qenan

Emri: Qenan
Email: Qenani2018@gmail.com
Komenti: Te lumt qenan

Emri: Ensar
Email: Ensar@dalipi.com123
Komenti: Ensar te lumt



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com