Data e postimit: 2020-11-22 12:52:42
Lexime: 7523
Vdekja e lisnajes
Autori: Anton Papleka
Lloji: Analize letrare
Tema: Vdekja e lisnajes
Shkolla: Artistike "Naim Frasheri"
Klasa: 7
Qyteti: Vlore
E-mail: Email eshte i fshehur!


Po lisnaja e femijerise se tij kishte vdekur markut i erdhi te qante si te kishte humbur nje te aferm.U kthye ne shtepi zemervrare.Ne sy i rrinin trungjet e kalbura cungjet e zeza te rrethuara me kurora te permotshme kerpudhash dhe nje pyetje gerryese qe si jepte dot pergjigje....

Vepra te ngjashme
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, dija, dijet, dashuria per dijen
- Warren Buffett tha njëherë: “Sa më shumë të mësosh, aq më shumë do të fitosh” Kjo është shumë e vërtetë. Shiko njerëzit e suksesshëm si Bill Gates, Elon Mosk, Winfrey Oprah dhe çdo njeri tjetër shumë të suksesshëm. Ata janë të...
Autori: lulzim · Lloji: Analize letrare · Tema: dashuria
dashuri cdo me thene ?nje pyetje e madhe me nje pergjigje shume te vogel. une them se eshte nje ndjesi po po nje ndjesi
Autori: Ermes Hoxhalli · Lloji: Analize letrare · Tema: Bisedë Letrare
BISEDË LETRARE TARTUFI AUTORI I VEPRËS “TARTUFI : MOLIER Molieri lindi më 15 janar 1622 e vdiq më 17 shkurt 1673. Molieri (Zhan Batist Poklen) është një nga figurat më të ndritura të letërsisë botërore, që hodhi the...
Autori: Ernesti Proko · Lloji: Analize letrare · Tema: Shume shqiptare jane larguar per jetë me te mire por e kane kuptuar se ska si atdheulase
Porsi zogu qe merr dhene S'e harron kurre folene Dhe shqiptari qe mergon Atedhene se harron Dhe shqiponja me syrin prishe S'e shikon dot atedhene te trishte Aty ku degjon ninullat e para Vlersimet e shumta dhe mesimet e mara Degjon zerin e n...
Autori: Esmeralda Ismailaj · Lloji: Analize letrare · Tema: E humbur
E humbur jam ne tymin e cigares , Mes dhimbjesh dhe lotesh E vetme ketu jam . Ne memorien time kane ngelur vetem kujtime, E humbur jam ne tymin e cigares time. Diku bardh e zi , Nga mjergulla e cigares me shfaqesh ti . Ne kafene e ulur jam ...
Autori: Sidrit · Lloji: Analize letrare · Tema: Krenar si nje shqiptar
Ese: Jam krenare qe jam shqipetare Ne , jemi bijte e nje legjende mijera vjecare Ndajme te njejten buke, zemrat ngrohim ne te njejtin diell, me nje buzeqeshje shperndajme rete, me rrenje ne histori , me shprese, shohim nga e ardhmja. Per mua te qenurit sh...
Autori: Arberita Rraqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Libri
- Thuhet se libri eshte miku me i mire i njeriut ! - Dhe eshte e vertete , sepse nga libri mesojme gjerat me te bukura, gjera qe ne te ardhmen do na nevojiten shume, gjera qe nuk duhet ti harrojme kurre etj... Libri na meson edhe shume e shume gjera te t...
Autori: Nuk ka autor por e kam shkruar vet · Lloji: Analize letrare · Tema: Ese
TRAJTIMI I KAFSHEVE:P.sh.si te trajtohet nje qen?Nese mer nje qen atëher duhet ta mbash ashtu siq e mban veten.Duhet ta ushqesh ta pastrosh ta kontrollosh etj.Qeni eshte nje kafsh besnike.Kafsha ime e preferuar eshte qeni pastaj e zgjedha kete🐶💙Por...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per kosoven
Kosov nanë unike Kosov nanë sa me meqme je me asnje shtet kurr ske pas problem veq kan kqyr met nxerr problem e me vra e me te ple si kasapnic a po ju pengon gjuha shqipe se jemi shqiptar veq po kqyr serbi me na zhduk ni popoull shqiptar e ka msu g...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Analize letrare · Tema: Dita e Tokes
E ulur ne bregun e jetes,teksa mendoj habitshem per te!Lejoj veten te meditoj deri ne skutat me te thella te saj.Ka mjaft per te arsyetuar.Mendimet e mia fashiten tek me vijne mendime deri ne absurditet. Ti,une te gjithe ne kemi nje arsye te forte ,te ng...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Analize letrare · Tema: Koha
Koha ecën, pa e kthyer kokën pas. Mikja ime, ti mbete e dehur nën ombrellën e saj. Erëra mosbesimi fryjnë gjithkund. Lotët e mi vërshojnë si rrëkej, mbyt gjith gjallesën që gjen para. Peshën e mallit toka nuk ka fuqi ta mbajë. Dhe...
Autori: Nipi i Ismail Kadarese · Lloji: Analize letrare · Tema: Poezi
Nxorra sytë per t'i vërtitur pas xhamit Kur papritur veshtrimi mu rend diku Tek nje krijese qe kuturiste zalisur Ne harshin e duvakut blu Një cicërimë a një shqisë ja flaku brengatën Tutje e larg nga këtu Përshendriti e shkenditi altruin...
Autori: adelina mamaqi · Lloji: Analize letrare · Tema: per librin
Çdo ditë e shfletoj Dhe diçka të re mësoj Sa herë kam lexuar Kam qenë i gëzuar Librin e dua shumë Aty dija rrjedh si lumë.
Autori: ana · Lloji: Analize letrare · Tema: vellai
vellain tim te vetem shum e dua une me floket e arta si ngjyre floriri duani vellane o ju qe e keni mos mohoni vellane se eshte jeta per ju duaje ate tani qe e ke




Komentet e fundit!

Emri: Ismeralda
Email: ismeralda.vladi@gmail.com
Komenti: une e perdor shpesh dhe me ben shume pune. Faleminderit



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com