Data e postimit: 2020-05-04 18:45:46
Lexime: 1728
Ese
Lloji: Analize letrare
Tema: Dita e shkolles
Autori: Naim Frasheri
Shkolla: Bajram Curri
Klasa: 6/2
Qyteti: prishtin
E-mail: blertasadiku12@gmail.com


Dita e shkolles ka qen dita ime me e bukur per mua.........

Vepra te ngjashme
Autori: eneida nurishi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: dita e shkolles ne shkollen nazim gafurri
dita e shkolles ka qen dita me e gezueshme per mua.ne kem bere nje program ne intervista skeqe valle kenge poezi etj. un per dite e shkolles pata poezi festa e shkolles. mua me lavderuan dhe te gjithe thoshin qfar zeri te mrekullueshem e gjera te tjera. u...
Autori: urata matluma · Lloji: Ese pershkruese · Tema: tema eshte per nxenesit qe mesonin shume
nje dite na erdhi shtatori dhe nxenesit e vegjel hyne ne shkolle ne mesin e tyre isha edhe une. me dukej se ajo ishte dita me e mire dhe e gezueshme ne gjithe jeten time. isha shume e emocionuar ne diten e pare te shkolles. mesuesja ishte shume e dashur d...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: kombëtare
Atë Ditë (Vlorës Heroike) Atë ditë lindi Dielli E bjeshkës koka iu clirua Atë ditë zjarri i shprushur i zemrës Në forcë graniti u shndërrua Atë ditë Vlora gjëmoi Kur flamuri lart valoi Atë ditë kënga jehoi E shq...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Ditët e Javës Dita e parë është e Hënë Më ka treguar një nënë E martë është dita e dytë Më ka treguar një djalë duke ngrënë picë Dita e tretë është e mërkurë më tha një plak Që pinte duha...
Autori: Enkeleana Ramaja · Lloji: Poezi kolone · Tema: Shkolla dritarja e jetes
Dita e pare, O sa gezim, Te gjithe dalin, Te shkojne me nxitim. Te gjithe femijet, Me lule ne duar, Te gjithe presin, Mesueses per t'ia dhuruar. Te gjithe ne banka, Me lapsa ne dore, Te gjithe preshin, Qe te mesojne.
Autori: Fiona Ajrullaj · Lloji: Hartim · Tema: Nente vjet kaluam bashke
Dita e pare e shkolles,ishte dita me e lumtur e jetes sime qe me padurim e prisja.Erdha ne shkolle njesoj si vjen nje foshnje ne jete,erdha pa ditur se si eshte jeta shkollore,erdha me nje fletore me flete te pashkruara,erdha per t'ia arrire qellimit,erdh...
Autori: albin musliu · Lloji: Poezi dashurie · Tema: 8 marsi
Nje dite qe mabart respekt,dasuri nadaj nenave tona te dashura,qe mundohen per ne, na kan shkolluar ne qe per te ardhmen ton te kemi nje dituri te mjaftueshme. nenat e kan vetem nje dit ,kjo dit qe po festohet sot dita e 8 marsit.Kjo dit festohet prej hap...
Autori: Dineta Demalija · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Atdheu
Pavarësia Erdhi dita e gëzimit Erdhi dita e çlirimit O sa shumë kemi prit’ Që të arrijë kjo ditë. Shumë nëna qajnë Shumë fëmijë kërkojnë babanë Gjaku i trimave s’derdhet kot Sollën lirinë që e kemi sot. 17 Shkurti= D...
Autori: Fejz demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
" Ditet e Javes " Dita e parë është e Hënë Më ka treguar një Nënë E marte është dita e dytë Më ka treguar një djal Duke ngrënë picë E mërkurë është dita e tretë Thoshte një plak që pinte duhan Ishte i veshur me xhamada...
Autori: Andrea · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: peisazhi i agimit
Shikoje këtë ditë ! Se në të është jeta, vetë kuptimi i jetës Në periodën e saj të shkurtër qëndrojnë Të gjitha të vërtetat dhe thelbi ekzistencës sonë: Kënaqësia shpirtrore e rritjes sonë, Madhështia e veprimit dhe përparim...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
Urime Ditëlindja Ditëlindjen ta uroj Fat dhe lumturi Të dëshiroj Njëqin vite të jetosh Paq gëzim dhe shëndet Dëshira tu bëftë realitet...
Autori: Edison Tahiraj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: dita e nenes
8 Marsi eshte dita e nenes. Ne çdo vit e festojme 8Marsin. Per rruzullin tokesor kjo dite eshte vetem muaji mars por per popullin dhe te gjitha trojet shqipetare eshte dhe do jete DITA ME E RENDEDISHME "8 MARSI DITA E NENES". ME RESPEKT TE MADH EDISON...
Autori: sejhan shaban · Lloji: Poezi personale · Tema: mekatet e tua
Mëkati Cdo ditë mjegull cdo ditë errësirë cdo ditë brenga dhe asnjëherë qetësi. Si gabova unë që këtë rrugë morra Më tregoni ju zogj cfarë mëkati bëra? Më trego nënë se ku keq veprova që fati kështu më dënoi e në dh...
Autori: charlie · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 7 marsi
Dita e 7 marsit eshte dita e mesuseit/mesueses;dita e prinderve tane te dyte.Eshte nje dite e vecante per ta dhe per ne.Perkushtimi i tyre per ne eshte ne kendveshtrim por sot cdo gje eshte ndryshe;puna e tyre shperblehet me urime nga vete ne nxenesit,dhe...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com