Data e postimit: 2020-10-26 09:33:33
Lexime: 6994 |
Bota e sotme po ecën me galop, por së bashku me zhvillimin teknologjik po shtohen edhe problemet që u vijnë njerëzve nga përdorimi i shumtë i celularëve dhe internetit. Probleme shëndetësore, por edhe sjellje antishoqërore, këto janë disa nga...
|
Moshataret e mi jane ne fazen e adoleshences, qe do te thote faza me e rendesishme e jetes.Ne kete faze ne mesojme shume gjera çka e ben kete fazen me te rendesishme. Ne marrim drejtimin e e jetes nga çka mesojme ne te tashmen.Ne gjithashtu jemi te ndry...
|
Ne ditet e sotme shume njerez perdorin ankesat ose ftesat per te folur per ankesat ose porplemet qe kane ,ose per komunitein ku banojne.NJerzit ia dergojne keto ankesa ose ftes pushtetit vendor ose qenderore.Pjesa me e madhe e akesave jane ndertime t pa ...
|
Fjalet e urta por edhe aforizmat perdoren shume ne jeten e perditshme . Ato jane gati te ngjashme , por cilat jane ato pak ndryshime qe i dallojne ato nga njera-tjetra ??? Fjalët e urta janë thënie të thukëta, të cilat bartin një mendim, konstatim...
|
Ne jetojme ne nje bote ku paragjykohemi nga njerez te ndryshem,ne nje bote ku njerzit jane me shume fytyra, ne nje bote ku ne bullizohemi cdo dite, ne nje bote ku e mira ju duket e keqe dhe e keqja e mire. Jetojem me friken se neve do na ndodh ndonje gje ...
|
Autori:
Kujtime kuqi
·
Lloji:
Ese informuese
·
Tema:
Atdheun Tim une shume e dua aty u rrita mesova dhe u shkollova prandaj atdheu im
Une mendoj se si ç'do i rritur dhe fëmijë ka te drejt ti shpreh dëshirat e veta .Por kur behet fjalë per deshirat e Mia une dua ti plotësoj ATo.Ne te sotmen une dua te kem shendet te Mir dhe ç'do vit shkollor te me shkoj as me mbar ,ndersa ne te ar...
|
si cdo vit pranvera vjen me shume te mira.Nje nga ato eshte edhe buzeqeshja e femijeve.Malet e fushat gjelberohen,qelin lule shumengjyrshe,gjallerohet e gjithe natyra etj.Nje nga stinet bukura eshte pranvera e cila sjell freski dhe arome te kendeshme die...
|
Vetmia. Një prej ndjenjave të cilave njeriu u trembet më shumë. Një njeri i vetmuar nuk është vetëm ai që nuk ka asnjë pranë. Dikush mund të jetë i rrethuar nga njerëz, por gjithsesi, mund të ndihet i vetmuar në shpirt, sikur s’mund t’...
|
une jam ...
Une jam ajo e cila kenaqet dhe me pak . Une jam ajo e cila jam e cmendur pas sinqeritetit , besnikerise dhe tradhetine e kam tabu . Jam ajo e cila cfara ka ta thot ne sy e mire apo e keqe qofte ajo gje . Jam me tolerantja ne bote ama kur tejk...
|
Jetojme ne shek XXI dhe teknologjia ka bere shume shpikje si psh.celulare,tv ,kompjutera ,tablete e shuem te tjera te cilat u perkasin dimensioneve e programeve te ndryshem.Si te gjithe moshataret e mi edhe une jam futur brenda ketij zhvillimi ,ku per ...
|
Veshkat ndodhen ne pjesen e prapme poshte kafazit te kraharorit.Qe jane ne forme fasuleje me nje madhesi sa mausi.Veshkat kane aftesi te filtrojne gjakun duke vecuar helmet dhe kriperat bashke me nje sasi uji formohet urina qe del jashte.Ky proces quhet j...
|
Nena , ajo grua ne te cilen me dha jete nga jeta e saj.Ajo grua qe te mbeshtet dhe te qendron prane ne momentet me te bukura dhe me te shemtuara. Naten qe e beri dite dhe qiellin qe e beri det. Kjo qenie e pazevendesueshme ne bote qe me beri te qesh kur p...
|
Dy femije moter,vella bejne cmos timbajne prinderit e tyre qe te mos ndahen por babai I tyre ka mare nje sekretare dhe me te do te martohet.mamaja e femijeve ben gati letrat e ndarjes me babain e femijeve .kur gjerat po shkonin shume keq vajza gjen nje gu...
|
Dita e Tokes festohet cdo vit me 22 prill.per here te pare eshte festuar ne vitin 1970.Tashme ajo festohet globalisht ne mbare boten.Ne duhet te kemi,kujdes te shtuar ndaj planetit tone sepse vetem ky planet ka cokollate.
ME RESPEKT TE MADH NDAJ ATYRE QE...
|