Data e postimit: 2020-07-23 05:31:07
Lexime: 3989
Librat
Autori: Elmedina Deda
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Librat
Shkolla: "Eqrem Çabej Buricë"
Klasa: 8C
Qyteti: Podujevë
E-mail: Email eshte i fshehur!


Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë të cilën kemi nevojë çdo ditë,e këtë mund ta gjesh në libra,një udhëtim me plot kuptim,mesazhe me vlerë,e një shtim shprese.
Libri është shoku më i ngushtë,motivim për jetë.Çdo njeri mund ta gjej veten tek librat sepse është e vetmja gjë në të cilat mund të përjetosh një ndjenjë ndryshe.Librat janë një kënaqësi më e mirë,kënaqësi e papërshkrueshme që ne mund ta përjetojmë.Egzistojnë lloje të ndryshme të njerëzve,disa pëlqejnë të lexojnë libra,mirëpo jo të lexojnë shumë,disa nuk duan që kohën e lirë ta shfrytëzojnë duke lexuar libra,mirëpo kanë dëshirë të luajnë lojra interneti,të shikojnë një film,por ka edhe persona të cilët nuk ndahen nga librat,të cilët mendojnë se e vetmja gjë që duhet bërë është të lexosh libra ose të shkruash.
Kur përmendim fjalën "libër" kujtohmë mikun më të mirë,mikun më motivues,mikun më udhëzues...
Falë librave ne sot jemi këtu,leximi i tyre çdo ditë e më shumë na mëson se si të përballemi me sfidat e jetës,na bën që të dimë më shumë për rrethanat e jetës e edhe vetëkuptimin e fjalës "jetë".Jetojmë në një botë të cilën e ka kapluar mizoria,xhelozia,mos respekti për të tjerët,ku për disa persona paraja vlen më shumë se gjithçka,mendojnë se paraja mund ta blejë buzëqeshjen,gëzimin,dashurinë,respektin,sinqeritetin...
Mirëpo falë librave apo leximit të tyre ende ka njerëz të cilët nuk mendojnë se paraja mund të blejë gjithçka,për të cilët disa gjëra janë shumë më të rëndësishme,e të gjitha këto gjëra që ne dimë janë falë librave,pa të cilat nuk do mund të ishte e plotësuar kjo botë.
Librat janë gjithçka që ne kemi.

Vepra te ngjashme
Autori: Amarilda Kocia · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Arsimimi
Arsimimi eshte baza e cdo shkalle qe ne do te ngjisim ne jete. Duke qene kaq i rendesishem,ai fillon qe ne nje moshe shume te vogel,ku meren hapat e pare te mesimit. Por,perse eshte kaq me vlere arsimi? Shume studiues,kane vene re se njerezit e arsimua...
Autori: majlinda kastrati · Lloji: Ese argumentuese · Tema: knaqesia per dimrin
u zgjova në mëngjes dola te dritarja pashë të gjitha fushat të gjitha malet,kodrat,tokën të mbuluar me një shtresë dëbore të madhe, ajo kishte mbuluar edhe pemët.Pyete veten sa bukur u dukeshin?Aq bukur të bardha sikur të ishin nga akulli,un...
Autori: Eskili · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Prometeu nje hero i vetmuar
... Medet Sa shpikje te dobishme bera un Per njerezit, ndersa per vete s gjej mjet per te shpetuar nga ky kob i madh
Autori: ismail kadare · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese argumentuese per uren me tre harqe
Në qendër të librit “Ura me tri harqe” gjendet një baladë, dhe ishte më e urtë të përqendrohej vëmendja mbi ndërtimin e ngrehinës e shfaqjen e njëkohshme të legjendës. Për t’ia arritur këtij qëllimi, Ismail Kadareja zgjedh to...
Autori: Diellza Surdulli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dashuria ndaj femres
-Te jesh femer do te thote te te ndryshoje humori 7 mije here ne dite.Eshte keshtu sepse ajo e ndjen gjdo gje madje edhe ajrin.Mendo edhe kete qe gjithmone ka nje shkak per qdo gjendje emocionale te saj.Edhe nese te thote "skam gje",genjen.Pret qe ta pyes...
Autori: T.N · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca
Femije apo e rritur? kjo eshte pyetja we me ka munduar gjithmone e nuk kam ditur to kthej pergjigje.Por besoj se me pak arsyetim mind te dal ne nje konkluzion.Nga te gjithe e kemi degjuar kete craze "Eh e kam kaluar edhe une periudhen e adoleshences" ate ...
Autori: stelina qoku · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nena ime e dashur
ne jete gjitjmon mbeshtetesh diku , per te ecur perpara ,per te frymezuar ,per te dhene kuraje te pozitivizuara tutje ;kjo vecse nena ime mund te jet ,askush tjeter .nena ime gjithmon me gjendet prane ,ne te mire e ne te keq ,ne veshtiresi dhe ne ndihme ...
Autori: lovely bebw · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pavaresia
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte pak e veshtire te flasesh per gjithe keto vite,te tregosh per nje 100 vjet pavarsi,100 vjet krenari,100 vjet trimeri.Eshte po aq e veshtire te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate kesaj k...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bukuria eshte e shemtuar kur eshte vetem fizike.
Bukuria eshte persosmeri e hidhur, do te thoja une. Pasi te kesh pire nektarin e saj, pasi te kesh shijuar me nje gllenjke substancen e saj te embel, bukuria kthehet si ato shurupet qe na jepnin kur ishim te vegjel, kthehet e hidhur dhe e neveritshme. "B...
Autori: Artion Brahimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Emigracioni ne Shqiperi
E keni vene re kohet e fundit se numri i te rinjve ne Shqiperi eshte pakesuar?! E keni vene re faqet e para te gazetave keto muajt e fundit?! Epo, besoj se e dini se per cfare po flas. Po flas per emigrimin, po flas per ate gje te cilen shqiptar...
Autori: Megi Harizi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Udhetime
Ji vetvetja! Për këtë arsye ke ardhur në këtë botë – asnjë tjetër nuk ka lindur si ty dhe asnjë tjetër nuk do të jetë saktësisht si ti. Kur shikon një fushë të gjerë me lule dele, ajo që të bën përshtypje ështe ajo lulkuqja e vog...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kthimi i Perjetshem
Nje fund, ne vije te drejte, ku ndodhin vdekje te panumerta dhe lindje te panumerta te cilat ndricojne te njejtat ngjarje. Shume mire, atehere… Dhe cfare kuptimi kemi ne, ne ate vajte dhe ardhje te fillimeve dhe fundeve, dhe te kohes, dhe te...
Autori: Jasin shabani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nena
nje dit nuk ndodhi as gje keshtu qe mos e lexo me mire se nuk ja vlen per ty pse e lexove more te thash mos e le xo
Autori: Ardita Gashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Per ty Babi im
PĖR TY BABAI IM Babai im i dashur gėzim kurr s,ke pėrjetu, unė bija jote Ardita, kėto fjalė t,i kam kushtu. Jetova pa shijuar gėzim as pa mė tė voglėn pasur, familjes sonė tokėn tė tėrėn na kishte rrėmbyer shkjau i zi... Nga...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com