Data e postimit: 2020-05-31 20:15:09
Lexime: 3395 |
"Është fati që i ndan letrat,por jemi ne që i luajmë ato"
|
Njeriu eshte i fiksuar pas idese se perjetesise. Ndaj ne pyesim veten:
-Do te bejne jehone nder shekuj bemat tona?
-Do te permenden emrat tane pasi zdo te jemi me ketu?
-Do ta pyesin veten te panjohurit se si ishim ne?
-Me sa trimeri luftuam?
-Me sa ...
|
Jeta na shfaqet përpara syve tanë si një skicë-pikturë e pangjyrosur. Problemi është se jo të gjithë jemi piktorë profesionistë...
|
"Të interesohesh për jetën e shkrimtarit se të pëlqejnë librat e tij është si të interesohesh për jetën e jetën e patës sepse të pëlqen foie gras"
|
Praktika eshte kriter i se vertetes.
Armiku plak kurre mik s`te behet edhe nese te behet s`te behet i drejte.
Dyshimi eshte me i rende se denimi.
Luan ne fjale a lepur ne veper.
Fanatiku gjithmon e pin helmin e vet.
Edhe vllazeria pa interes, dashuri...
|
|
Shume kohe me pare kur isha nje vajze e vogel kisha degjuar shume perralla nder te cilat e preferuara ime ishte nje perrale me pirate tek e cila kerkonin nje thesar ne ishullin e thesarit. Doja qe dhe une te gjeja nje thesar I cili te m...
|
|
Per nje lidhje te sinqerte e vetmja gje qe ushqen dashurine eshte besimi ne partneritet.Me pak fjale por me shume vlere."Faleminderit"
|
Sa lehtë e sa vështirë
Sa lehte isha ne realitet e sa veshtire u dorzova nga gjerat i desha shume,
u gjeta ne nje thellesi e cila nuk kishte dalje.
U perballova shume here me mendimet qe me kalonin ne cdo cast, cdo mengjes qe u zgjoesha e pyeta ve...
|
Dashuria eshte mekati me i bukur i bere ne jete dhe qe falet.
|
*Ne mund të jemi gjithçka, veç një gjë nuk jemi: ajo që kujtoni ju.
*Gjuha, më mirë se gjithçka tjetër, jep shpesh dritën ose mjerimin e një kohe.
*Ka gjithmonë kohë që njerëzit të bëjnë diçka për popullin e tyre.
*Armiku mbet...
|
E dashur Largesi..
E kuptoj qe kjo eshte puna jote, por te lutem behu me e meshirshme, me njerezore.. Kushedi se sa njerez nuk mundem ti takoj, ti puth, ti perqafoj vetem prej teje.. Me mua e ke ekzagjeruar pak si shume mesa duket.. Perhere ke qene preze...
|