Data e postimit: 2020-05-20 19:37:20
Lexime: 2331
Imazhe kohe
Autori: Nijazi Ramadani
Lloji: Analize letrare
Tema: Dashuria
Shkolla: M.I. Gjilani
Klasa: 9/4
Qyteti: Gjilan
E-mail: Email eshte i fshehur!


UNË E TI!

Sikur të kish unë - Ty
tashmë do t'i qaja malet
fushat dhe detin
tejpërtej

per te arritur gjerë
tek era me Kanellë
dhe Rosmarinë

Por sikur të ishim
Sikur ditur moti
do të ngisja pas

në secilin vend
skaj më skaj botës

Rend me rend
duke aderuar
me thërrmiat
e humbura
të botës sime

Atë botë
do të kerkojë
për të hynë

në kopshtin e Adamit
dhe Evës

me aromë kanelë
e rosmarinë

Atë botë do ta vemi
vetë në të dy


Në zemrat mbyllur
nën dry

Nëse të kam gjetur
në kohën e duhur

mos pyet për çka
dhe përse

mos u mbyll
nënkthetrat e vetmisë

vetmin e keshim
të ndarë
në dysh

dashurinë
në dyfish
zemrë e shpirtra

trupin ngjizur
në dyll –
Pandarje


IMAZHI I NDRITUR

Kur po ndodhem para teje
aty ku u takam një ditë me Ty,

nëpër banakët
dhe stendat e librave

më dukej sikur të flisja
kundroja me sy:

është e mundur të ndodh
të jam reshtu,

mos brehej shpirtëror
brenda vetes
nga një dashuri
që e ndjej
të jemi skuqem para teje

kaq afër
e kaq larg
e kaq gjatë,

pafundësish e gjatë
dhe pazverdhur,

kalcifikuar me trupin
dhe fiksuar
në trurin tim.

II
Athua çfarë
mund te bëhet
me imazhin e fiksuar

atë ditë
aty të vinte
një shikim i ngulitur
që reflektohej
shëmbëllimi

më tutje e përtej
jam shtrënguar

me ashtin e skeletit tim
si merimangë ngjizur.

Imazhi yt më erdhi
nga fundi i asaj dite

sot e atë ditë ishte përmbytur
aty përjetësisht

Ti e ndjeve,
po çka ngeli

aty se ndodhesh
në botën time.

Hap në strehen
qelën tre zogjët me ty
Nënsqetullë thure folen
Strofulla u bë shtëpi.
III
Është ajo gjendje
e fiksuar amfore
në kujtesë

ajo që më rishfaqet sërish
nëse ikën në këtë vere,

këtë verë e ke një haber
në imazhin tim

IV.

po këtë qershor kujtoje
në ditën e gjashtëmbëdhjetë

Qofsh edhe me gurin e madhe
te Sizifit ngjitur,

gjithsesi do ta ndjesh
drithërimën e ndjenjës së ngrohtë

Unë do ta ruaj
në kujtesë
atë imazh të ndritur.

Vepra te ngjashme
Autori: Abriana Memia · Lloji: Analize letrare · Tema: Nena e dyte
E dashur mesuese Ne jemi shume te lumtur qe jemi nxenesit e tu. Edhe pse je pak nevrike ti fal dashuri tek ne pafund. eshte viti i pare bashke por na duket sikur jemi te lidhur bashke prej kohesh. Jemi pak te levizshem dhe te zhurmshem por me kalimin e k...
Autori: xxx · Lloji: Analize letrare · Tema: seksi me i mire i jetes sime
i keni pare vellezerit e shoqes tuaj ndonjehere me shikim ndryshe nga thjesht nje shok. epo une po. shoqja ime e ngushte ka nje super vella me nje trup prej modeli. trupin e kishte super , por gjithmone isha kureshtare per penisin e tij... gjithmone shko...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Deti dhe bregu
Ma tan bregut ma tan detit Ndihet kanga e fuqishme Sjemi ma nërobri×2 Kët kën na pëlqen ne zemra Sepse sot në liri na jemi Edhe ne vendin ton Oooooòoo Edhe ne vendin ton Dit fatëbardha kan ague Prangat dhe zingji...
Autori: Saide pnishi · Lloji: Analize letrare · Tema: Per ditelinjen
Urime skender ditelindja Gzimi i nanes jeta ime Zemra ime i gezofsh Edhe 100 te lumtura Me kenaqesi te madhe E shkruaj kete poezi Se kosova u ba shtet i ri me ty pavarsi Ditelindja jote më bën të shkruaj te lexoj Per qdo vit ne ban Ta uro...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Analize letrare · Tema: "Termet~Kijamet"
A moj e mart a moj e pa bes lutemi për ,njerzit që humbën nën rrënoja a thua n'zemër a ka mbetur më shpres?? Ajo dat 26 nentor erdhi me ters a moj, dit e mart si ta bëri zemra ty të mirrje me vete jetë njerzsh?A po e sheh at nën ...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Analize letrare · Tema: Askush per dike nuk ben aspak
Bota e ka ndryshuar kuptimin e vet Njerezit nuk i kane marre gjerat me seriozitet Te rinje e te rritur sot Po jetojne kot me kot. Askush nuk po futet ne kete det Qe ta ndryshoje kete milet Me te po abuzojme Qe dicka te krijojme. Po sa me shume...
Autori: Elisa Qerimi · Lloji: Analize letrare · Tema: Dita e neses
8 Marsi eshte dita e nenes me kete dit nenat jan shum te lumtura kjo dit eshte dita me e veqant e nenave gjdo nene ka nje urimë nje dhurat te flasesh per nenen eshte pak sepse nena meriton me shum meriton me shum dashuri dhe me shkum respektim sepse nen...
Autori: Ermes Hoxhalli · Lloji: Analize letrare · Tema: Bisedë Letrare
BISEDË LETRARE TARTUFI AUTORI I VEPRËS “TARTUFI : MOLIER Molieri lindi më 15 janar 1622 e vdiq më 17 shkurt 1673. Molieri (Zhan Batist Poklen) është një nga figurat më të ndritura të letërsisë botërore, që hodhi the...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per kosoven
Kosova jonë Flakrojn pes pishtar Gjithve tu ju than Se ne kosoven ton Pes popuj jan Kta pesë pishtar Nga ni zjarr i ke Kkte serbia dje Me luft e ka nxe Prej luftes te rrept Kryengritjes son Shoki im ka lindun Adheu i jon Lexoj këta...
Autori: reuda hajrullahu klasa 4 3 msuesia age gjonaj · Lloji: Analize letrare · Tema: 28 netori
28 netori 28netori nje, dit e shnuar. fes e madhe ne vlor te gjith me flamui ne duar. e gjith bota , te na ket zili. per te bukurn, shqipri. nuk horrohe , deshmort qe u. fliuan per shipri motr marigona e qndisi flamuri qe ...
Autori: Drin · Lloji: Analize letrare · Tema: Endërra ime
Enderra ime eshte qe ne te ardhmen e afert te behem nje lojtar profosional ne sportin e futbollit dhe te luaj ne pese ligat me prestigjioze te Evropes.Eshte nje enderr dhe pasion te cilen shpresoj ta realiozoj qe nje dite te luaje per ngjyrat e flamurit t...
Autori: arta ajazi · Lloji: Analize letrare · Tema: un
un nje dit po lexoja nje tregim per shoqerin ne ate tregim shkruante qe shoqeria ne jeten tende mund te shkaterroj gjithqka por edhe mund ta bej jeten si ne endrrat e tua te cilat ke pasur deshir gjithmon te behen realitet nje dit un pas nje kohe te gjat ...
Autori: madita syla · Lloji: Analize letrare · Tema: Gjëegjëza...
Gjëegjëza.. 1.Zu-zu-zu! shkon atje e vjen ketu punon dite e punon nate najep dylle e na jep mjalte..(Bleta) 2.Jam sikur lot qe rrjedh nga qielli mua me than vetem dielli...(Shiu) 3.I shkon rrjeta duke bere rrjeta...(Marimanga) 4.Te lodh...
Autori: Naim Frashri · Lloji: Analize letrare · Tema: Fshati im
hahand ndm na ishte niher nje njeri i pahurreshem e dhe i fort ai qdo dit benete sleka edhe ishte ma i forti ne ter pallatin bretror nje dit e dashura e tij tha a do martohesh me mu u pergjijg gjigandii ti je shum e vogel per mu je 20 santin edhe une jam ...




Komentet e fundit!

Emri: Nuhi Ismajli
Email: nuhi_ismajli@hotmail.com
Komenti: Lirika e motiveve në poezinë e N. Ramadanit- Imazhe natyrë dhe dashurie Në kapitullin e tretë të veprës (Leter kohe), N.Ramadani ka botuar pak lirika, përmes së cilave ai dëshmon prirjen e tij për krijimin e poezisë së dashurisë, poezisë përshkrues dhe poezisë për fëmijë. Lirika e motiveve të tilla, në poezinë e N. Ramadanit, shquhet për ndjeshmërinë e veçantë, frymëzimin, forcën emacionale dhe mënyrën e veçantë të shprehjes. Në poezinë e dashurisë, N. Ramadani paraqet femrën dhe pamjen e saj: dashurinë si kuptim i jetës, mendimin për vetën, poetin dhe femrën, si dy botëra të kudërta, që synojnë ta bëjnë një të vetme. Po kështu, në një mënyrë të veçantë, karakteristike N. Ramadanit krojon edhe lirikën përshkrues. Në kuadër të një lloji të illë poetik, theksohet ndjeshmëria e thellë e poetit për natyrën dhe përjetimet që ia zgjon ajo. Si përfundim mund të thuhet se karakteristikë e poezisë së këtij poeti është shprehja e kondensuar e esencës së ndjenjës dhe mendimit. Forma, kompozicioni dhe vargu i poezive të tij janë karakteristike dhe në harmoni me përjetimet, botën emacionale të poetit, kurse fjalori i pasur e mjaft shprehës dhe figurat e fuqishme, të një bote karakteristike, arrinë ta shprehin botën subjektive të autorit dhe të zgjojnë mendime të thella e ndjenja të fuqishme te lexuesit. (Zëri)



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com