Data e postimit: 2014-11-28 22:02:23
Lexime: 5272
Gjakmarrja....
Lloji: Analize letrare
Tema: Gjendja shpirterore e Gjorgut perballe udhekryqit...
Autori: Sabina Kurtaj
Shkolla: 'At Zef Pllumi' Shengjin
Klasa: IX
Qyteti: Shengjin
E-mail: bukuriecuraj@alblove.com


Ai e vrau, ai e mori hakun ,ai u be vrases ...Ne shpirtin e tij nuk ekziston me ndjenja e te qenit njeri , tani ai mendon se eshte thjesht nje qenie e pameshirshme qe rrethanat ne te cilat jetonte , e detyruan te behet i tille . Nje njeri qe syri nuk i dridhet me edhe sikur te vrase 1000 njerez, edhe sikur te vrase 1000 persona , edhe sikur te vrase 1000 qenie njerezore.Tani ai e sheh jeten si nje tunel te erret ku erresira s'ka te sosur , ku nje fije drite , nje fije shprese do te mbytej si nje foshnje ne detin e pafund. Ai mberriti ne udhekryq , gjendet perballe tij. Fytyra e tij e zbehte , zemra e tij qe nuk pushon se rrahuri tak-tak , ne fund duhet te zgjedhe , duhet te zgjedhe se cilen rruge duhet te marre . Rrugetimi i tij mbaroi ...tashme eshte radha te mendoje se c'do te beje . Te marre rrugen e ngujimit , te marre iniciativen qe te mbyllet vetem brenda kater mureve? Sepse ne fund te fundit e di se cfare e pret,e di se edhe tek ai do te depertoje plumbi gjer ne zemer po doli nga atje .Ka frike, eh frika sa ndjenje e tmerrshme eshte , te ben ta perjetosh situaten ne nje menyre tragjike. Nese ai e do jeten, padyshim do te zgjidhe ate rruge , por ndonjehere me mire eshte te pushosh ne boten tjeter , sesa te jetosh me ndjenjen e frikes.A mos ndoshta ka edhe nje opsion , te marre rrugen e zanes? Ai ka pasiguri ndihet i lodhur , i rraskapitur , i tmerruar sepse po e mori ate rruge, nuk do ta dije kurre se cfare e pret. Rruga e Zanes eshte e mbushur plot me mistere , me te papritura e rreziqe. Jeta e Gjorgit nuk do te kishte kuptim edhe nese do te vazhdonte ne ngujim edhe nese do te perpiqej te perballej me trimerine dhe forcen e tij sepse jeta e tij mbaroi, mbaroi kur gishti i tij shtypi kembezen dhe vrau ate njeri.Por ne vendin ku ai jetonte ky ishte ligj i jetes ishte i patjetersueshem per te gjithe , keshtu qe nuk kishte opsion tjeter , ne trurin e tij mendimet vertiteshin si re ne drejtim te paditur.Ne fund te fundit e arriti qellimin e vet , ai e dha besen , ai sakrifikoi , ai e mbylli jeten e tij, ai nuk mendoi , por vetem veproi...

Vepra te ngjashme
Autori: valerjana tafoshi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shkolla-vend i shenjte
shkollimi eshte nder qellimet me te rendesishme ne jeten e qdo njeriu. Per mua eshte pjesa me e mire e jetes sime.Shkolla eshte vendi ku per here te pare bashke me gjithe te tjeret zemra dhe truri mbushen me dije.Ne ato banka mesova shkronjat e para.Jeta...
Autori: enveida kajushi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: deshira ime
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se une te lindja dhe te kisha mundesi te behesha nje njeri i padukshem dhe te kisha mundesine qe te ndryshoja gjithcka ne kete bote.sikur te kisha nje shkop m...
Autori: Glea · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Pse?
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere ta gjej mbi 1 000 000 here apo jo? Nuk eshte e lehte te gjesh kete pyetje apo jo? Per disa gjera ne e kemi nje pergjigje , por per disa te tjera jo.Sa bukur...
Autori: adenaida allani · Lloji: Thirrje · Tema: mos u dorezo
Ndonjehere ka disa gjera qe as preken, as shikohen por vec ndiehen. Ndonjehere ka disa ndienja qe te mbushin me jete plot me gjalleri ,por ne disa raste te tjera ka ndienja qe te pushtojn me ankth e me frike. e tille eshte krijuar kjo bote nje here qesh...
Autori: adenaida · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: mos u dorezo
Ndonjehere ka disa gjera qe as preken, as shikohen por vec ndiehen. Ndonjehere ka disa ndienja qe te mbushin me jete plot me gjalleri ,por ne disa raste te tjera ka ndienja qe te pushtojn me ankth e me frike. e tille eshte krijuar kjo bote nje here qesh d...
Autori: Eranda Koçi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Jeta ♥
Ndonjehere ka disa gjera qe as preken, as shikohen por vec ndiehen. Ndonjehere ka disa ndienja qe te mbushin me jete plot me gjalleri ,por ne disa raste te tjera ka ninja qe te pushtojne me ankth e me frike. E tille eshte krijuar kjo bote nje here qesh dh...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Denimi me vdekje
Pro apo Kunder denimit me vdekje? Kur e degjon kete pyetje te rrenqethet pak mishi sepse kur mendon se dikush do te denohet me vdekje mendon dicka cnjerezore dhe ne fakt keshtu eshte.Ne ditet e sotme denimi me vdekje nuk eshte hequr ne shume vende dhe ky ...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca
ADOLESHENTI ESHTE SHERBETOR I MOSHES, APO ESHTE ZOT I VETVETES??... Adoleshenti eshte njeri. Pavaresisht ofendimeve te ndryshme te te tjereve, ai eshte njeri. Duke qene njeri, ka mendje dhe zemer. Me keto te dyja, ai eshte i afte te marre vendime dhe te ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese per" Shpresen"
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgje je nje njeri bosh qe iken vetem ku te te cojne kembet dukesh i pa orientua pa busull .Jeta ka te mira dhe te keqija, ajo eshte e mbushur plpt rreziqe me ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese per" Shpresen"
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgje je nje njeri bosh qe iken vetem ku te te cojne kembet dukesh i pa orientua pa busull .Jeta ka te mira dhe te keqija, ajo eshte e mbushur plpt rreziqe me ...
Autori: medina shijaku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: jeta
Ne jete nuk ke vetem lumturi. Ato qe mendojne se per nje gabim jeta e tyre ka marre fund e kane gabim ,jeta eshte perpara . Nese te ka shkuar ters dicka qe ke nisur te besh mos thuaj se ka marre fund, jeta vazhdon akoma.Nese dikush te ka refuzuar mos...
Autori: xxx · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
Epo kjo eshte jeta… Do shipfin per ty, do te gjykojne, do te hedhin poshte e do te ngren lart, do te bejne kukull, do te thyejne zemren, do te kepusin shpirtin, do te rrezohesh nga ata, do te ngrihesh nga ata dhe kur ata duan ti do te rrezohesh prape. D...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Ese filozofike · Tema: ''Te rrosh a te mos rrosh kjo eshte ceshtja?!''
Te rrosh a te mos rrosh?!Valle a s'eshte me mire te reflektosh?! Te lejosh mendimet e strukura ne nje labirinthte heshtur ne erresiren e nates vetmja qe degjon eshte puhiza e lehte mbledhese e pjesezave me te vogla te asaj cfare mbeti! Dje,shume pak amb...
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Padrejtesia e Jetes
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq ngasherim. Ti vetem do te kesh nje iphone te ri, nje makine te re dhe nje garderobe krejt ndryshe nga rrobat qe ke. Je shume I shqetesuar dhe I acaruar se...




Komentet e fundit!

Emri: nk e di
Email: gazigazii1@hotmail.com
Komenti: bravooooo/

Emri: Xhemi
Email: xhemisc99@yahoo.com
Komenti: Flm fiks ajo qe mduhej se sdija si ta beja punen me shkrim

Emri: Firdeus
Email: nolike.faceboo@yahoo.com
Komenti: Te lumte

Emri: Sidney
Email: sidney.sgass@hotmail.com
Komenti: Good Job... Ke bere nje analize fantastike te uroj shumee fat ne rrugetimin tend si nje letrare e famshme Te puciii :*

Emri: Doni
Email: doni.hakaj.56@facebook.com
Komenti: Bravoo i ke bere nje analize te mrekullueshme udhekryqit se bashku me ndjenjat e Gjorgut ...

Emri: Brayan
Email: brayanhoti@hotmail.com
Komenti: Te lumte , ke punuar mjaft mire ...

Emri: Sarah
Email: anis6545@gmail.com
Komenti: Bravoo ...Te lumtee



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com