Data e postimit: 2021-06-19 18:39:34
Lexime: 1469
Rogov krenare
Lloji: Analize letrare
Tema: Krenaria
Autori: SAIDE PNISHI
Shkolla: HAJDAR DUSHI
Klasa: 8
Qyteti: ROGOVA
E-mail: fatlumpnishi@gmail.com


ROGOV KRENARE

Kështu deshmorit Safet gashi
Rogov a ndjeve o
Shum trima shum hero
Bac o vlla Safet o shok
Krah o pris me ty o flamurtar,
U zgju i ulti rob
Puntor e katundar

Me ty lulzoj vllazërimi me ty dita agoj
Mbi gjakt te kosoves
U zgju i ulti rob
Puntor e katundar
Me ty lulzoj vllazërimi
Me ty dita agoi

Mbi gjak te kosoves
Puntore e katundar
Me ty lulzoi UÇK-ja
Nato na ndihmoi
Kosova me ndibmen e natos
E pau te bardhen drit.

Vepra te ngjashme
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per shkollen
Shkolla e rugoves Shkolla e rogoves E pa ni tragjedi U nda pre arsimit, Arsimtari per jet, Kimi biologji Nxënsat e rogoves Shumë janë tu merzit, Per msusin Safet gashi Që kurr ma msim nuk iu jep E prunen uçk-ja ne shkoll La...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per Saiden
Këndon Saidja me za ne mal Mendon se spo ndin askush Gjith uçk ja po ndëgjon Sa mir saidja po këndon Kush asht trim e kush asht djal Per me zan Saiden ne mal Safet Gashi ndodhi trim e ndodhi djal Dhe e zu Saiden ne mal Per flok po e terhe...
Autori: Edison Ragip Hasanaj · Lloji: Poezi lirike · Tema: Pavaresia e Kosoves
Gzo Kosovë Urime ky pervjetor Kosovë Urime kjo ditë e lirisë Kjo ditë që për të luftuan bijtë Bijtë e tu Kosovë, Bijtë e Shqiperisë U derdh gjaku i trimave që ti gezojmë kto ditë Gjaku i bijve e bijave Shqiptare U derdhen lotët e ...
Autori: Leonita Ahmeti · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Kosova
Kosova Kosva eshte nje vend i vogel ku perjetoj shum luftra nga armiqet (Serb). Kosova perjetoj shum viajtje ku disa deshmor dhan jeten per liri. Kosoven mos ta harrojn ata qe u shprengulen ne ditet e veshtira dhe te kthehen dhe ta shijojn li...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
Mos e bëj një njeri vec si shok ,por edhe si ''vëlla ''...sepse shoqëria mund edhe të zhduket kurse vllazëria mbetet ...!
Autori: Saide pnishi · Lloji: Poezi kolone · Tema: Per lulen
Lulja e kosoves Lulja kosoves kur te kan nda Nga shoqet tuja Me lot tuj kaj Kur te kan këputer Me dorë te leht Nana ime O lulja shkret Më thuj qte ka than Kur te kan dergue Te unë me ardh Mem permallue Mem than se e mjera ...
Autori: shaban · Lloji: Poezi lirike · Tema: pavarsia
Sa kohë ka kaluar derisa erdhi kjo ditë Sa shumë njerëz janë flijuar sa shumë kemi prit. Plot sakrifica e mundime plot vuajtje e padrejtësi kaloj kjo Kosova ime gjatë rrugës për Pavarësi. Vite e vite të tëra trimat për liri lu...
Autori: Blerta Sinanaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjaku e Flamuri
Lufta e gjaku nuk u ndalen padrejtesi, tortura , vuajtje denime. Dhuna nuk u ndal pse ky vend vuajti e derdhi gjak pse kosova nuk e kishte lirine e vet.Pse?Ai gjak nuk u derdh per kot ai gjak i deshmoreve...Toka u be e kuqe por ne nuk e harrojme se qna ka...
Autori: erza · Lloji: Ese argumentuese · Tema: kosova ime
kosova ime vendin tim shum e dua,shum bashkatdhetar kan sakrifikuar, e per ty kan luftuar,me gjak te derdhur kontribuan,per kosoven e gjalleruar,sepse gjaku kot s eshte shkuar...........ahh kosov nëna jon shum legjendar te medhenj per ty luftuan te humb...
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Per lirine e Kosoves
Pritem me vite e derisa erdhi dita e shumepritur e lirise sone.Luftuan trimat tane per t'ia japur lirine vendit tone Kosoves.E kundershtuam shkaun dhe luftuam per liri.Tani pra erdhi ajo dite.Tani ne nuk duhet te kundershtojme shqiptaret por te jemi bashk...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi personale · Tema: !
"Shoqëria" Kaluan shum , vite që nga mëngjesi deri , tek mesdita me ju çdo , ditë rrija.Me ju u msova , dhe fare sdoja të kalonte , ora çdo fillim jave mezi e , prisja që tju takoja.Sa her me ju debatoja hala pa , kaluar ...
Autori: blenda berisha · Lloji: Poezi dramatike · Tema: luftesa se kosoves
luftes se kosoves ne kosve nam te madh serbia ban tan shqiptart po i tubon ne kemb po i ngarkon shtepite po ia shkatrron ne vend te larget po i dergojn por mu kthy nuk guxojn shum po vuan kjo SHqiptari burra gra femij skan frik...
Autori: Fejz demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
'Përvjetori në Koshare ' Në Koshare të Gjakovës ranë shumë trima Të rajoneve të Kosovës Të Kosovës ,e gjithë Shqiptarisë Kosharja është altari i lirisë Shumë trima atje prehen në varre Sot atje është ditë e madhe ,dit...
Autori: Donita Gavazi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Epopeja e UÇK-SE
Marsi,ne te gjithe boten eshte vetem nje muaj si gjithe muajt e tjere te vitit por, ne Kosove marsi ka qene gjithmone muaj i perbashket e i sakrifikices se familjes Jashari. Ishte viti 1998 kur shtepia e familjes Jashari u sulmua nga serbet,ata u tortur...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com