Data e postimit: 2020-04-25 21:51:58
Lexime: 3702
Pabarazia
Autori: Klevisa Manovi
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Pabarazia
Shkolla: 9-vjecare Kastriot
Klasa: 8
Qyteti: Peshkopi
E-mail: Email eshte i fshehur!


Kjo jete eshte shume e cuditshme,shume e pakuptueshme le te themi.
Ndonjehere tregohet shume e padrejte me disa njerez qe nuk e meritojne padrejtesine,ndersa me disa te tjere e tepron.Te mirat e saj nuk i ndan ne menyre te barabarte me te gjithe.
Disa njerez kane nje famje,nje pune,nje shtepi ose"vile",kane per tu ushqyer e per tu veshur por perseri nuk u mjafton,nuk ngopen me asgje.Por te shumte jane edhe ato njerez qe nuk kane nje shtepi,nuk kane ushqim,pune,por mbi te gjitha nuk kane nje familje!Per shkak te kesaj ndarjeje ne dy pjese te njerezve,ndodh pabarazia.
Pesonat qe kane pune dhe para jane gjithmone te "pushtetshem"dhe nuk perulen para askuj.Por,po me shtresen tjeter cfare ndodh?
Ato gjithmone diskriminohen mga shtresa tjeter'e te pasurve",ndihen te perulur para tyre dhe japin maksimumin e tyre qe te kene vetem dicka si ata,por perseri ato jane te pabarabarte.
Le te marrim si shem disa femije qe jane te varfer ose edhe nuk kane familje.Ata ne te gjitha radtet ndihen te poshteruar dhe te injoruar!Mundohen te shkojne ne shkolle por shoqet dhe shoket "e pasur" i perbuzin,injorojne para te tjereve dhe ndonjehere edhe i dhunojne!
Pra,pabarazia eshte nje fenomen shumei keq dhe qe duhet te jemi tolerante,te tregojme barazi e te mbeshtesim shtresen qe kane nevoje per mbeshtetje e jo te rendim pas te pasurve si te ishim lolot e tyre.!
Po e mbyll me dicka shume te bukur:
"Pabarazia dhe varferia nuk eshte se nuk mundemi te ushqejme te varferit,por per shkak se nuk mundemi te ngopim te pasurit"!

Vepra te ngjashme
Autori: Kaltrina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Tershan ne sofer per darke
Dy fshatar shkojn musafir tek nje njeri Kur del i pari ne fund te oborrit i dyti po i flet te zotit te shpis Ky vellau im eshte kali i madh sdin as te flet por ti mos ja ver mendjen si vjen i pari del i dyti dhe i dyti i thot te zotit te shtespis mos...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shoqja ime
O shushke , shiko une e di qe do thuash cdo kjo shushka qe me dergon nje mesazh te gjate .. pika pare te luten mos fillo te mallengjehesh se s'ka lezet.. E dyta te dua shume... E din ? Shiko pak 8 vite .. pak apo jo?? psikologet thojne qe kur nje miqesi k...
Autori: franko · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu im
Atdheu Atdheu është mbase para se gjithash vendi ku robërohet shpirti. Atdheu nuk do dashuri të cunguar. Ai që nuk bën gjithçka për të, nuk bën asgjë. Ai që nuk i jap gjithçka Atij, ai i ka mohuar të gjitha. Ai s’mund të harrohet. Nu...
Autori: Xhesi boci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dilema
Tek vetvetja dallohen dy un qe kan te bejne me zerin e nenvetdijes dhe me zerin e vetdijes.Aty ndodhet shpirti dhe arsyeja.Te dyja jane aq te rendesishme per njeriun, ndaj duhen pyetur te dyja se ekuilibri mes tyre krijon ekuilibrin ne jeten e njeriut. P...
Autori: anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: adoleshenca
adoleshenca eshte nje periudhe ku cdokush po te kishte mundesine do te deshironte te kthehej.adoleshenca eshte njje teme ku preket ne cdo diskutim mbi femijet.te jesh adoleshent do te thote te jesh nje person qe mendon se jeta eshte nje bahce me lule.gjit...
Autori: Olgert Dcoi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Mamaja dhe Babai im
emi rritur me idene se per prinderit nuk duhet te japim mendim .ata thjesht shihen si personat me te rendesishem ne jeten tone.qe me dashurin e pakufishme dhe me diturin e tyre do te na ndriqojn rruget e errta ,ky mendim i ngulitur ne mendjen tone na ben ...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shoqja e ngushte
O gje e ngrenshme ... Ckemi !! Mmm nuk eshte mire ta nis kshu apo jo !! Shiko teksa mora guximin te shkruaj per ty u bllokova !! Sepse nuk eshte e thjeshte te shkruash per 8 vite miqesi .. Nuk eshte e mundur qe te gjithe ndjenjat te mblidhen ne nje shkrim...
Autori: Klaudjo · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria te fal guximin per te thyer tabu te mjedisit social dhe te vetvetes
Jeta eshte teper e bukur per tw qene e parendesishme ndaj jetoje ate . Kam perjetuar gjithcka , kam falur gabime te pafalshme , kam len pas gjithcka , kam lenduar , jam lenduar, kam zhgenyer, gjithnje kam vepruar sipas momentit . Kam qeshur kur nuk duhej...
Autori: Ledia Linfaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Mjaftojne gjerat e vogla te bera me gjithe zemer,per te ndryshuar boten.
A mund ta ndryshoj une boten,hapsiren dhe njerezit me te cilet jetoj dhe nderveproj cdo moment te jetes sime?A mund t’i zgjidh une problemet dhe konfliktet me te cilat perballem cdo dite? E nese mundem, si duhet te veproj? Mos valle duhet te rebelo...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nje vend i quajtur Bote
Oqeanet tkurren, shtrihen. Detet praktikisht nuk ekzistojne. Ajri nuk eshte vetem autostrada e zogjve dhe e kafsheve te ndryshme te veshur me pupla dhe te pajisur me krahe, me krahe nga ato te vertetat jo nga ato te endrrave. Kontinentet vrapojne vetem ...
Autori: Kledisa Kryeziu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Interneti
Adoleshentet sot nuk jetojne dot po internetin dhe shpenzojne shume kohe me te .Po a eshte nje gje e mire kjo ? Interneti eshte i dobishem ..ne aty mund qe te marrim informacione ,na ndihmon ne shkolle ,per projekte, etj. Ne anen tjeter kemi anet ne...
Autori: Sabina Kurtaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dhuna ndaj gruas...
E kush mund te guxoje ta kryeje kete veprim? Eh guximi ,eshte ajo cilesi qe i ben burrat te kene epersi ndaj grave. Gruaja nuk eshte nje thes boksi qe sa te duash mund ta gjuash,kur te kesh nerva te fryhesh ne te,te nxjerresh inatin ...jo,jo po gaboheni.N...
Autori: jonathan pano · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
Ne fakt eshte paksa e veshtire te flasesh per gjithe keto vite. Eshte e veshtire te tregosh per 100vjet liri,100vjet krenari, 100vjet trimeri. Eshte po aq e veshtire sa te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate gjithe kesaj e kane bere kete vend...
Autori: eli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
Shqiperia ime ! Sa herë mendja më kuvendon me Ty, moj Nënë e madhe, vetja më duket gjithmonë e vogel, e vogel e, që e ndjej së ledhatimi yt më duhet patjeter që të më rritë e, të më mbruaj me dashurinë për Ty, nëna Shqiperi. Marr shkas...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com